Jump to content

Senast sedda film

okka
 Share

Recommended Posts

Zodiac

Två och en halv timme för inte få något ordentligt slut? KOM IGEN FÖRFAN.

4/10 Varav 4 är för bra skådespel.

Då måste jag fråga dig hur du ville att slutet skulle vara?

De kan ju fan inte ändra slutet på en verklighetsbaserad film.

Ingen vet vem mördaren var, och de fick aldrig fast han. Därför måste väl filmen sluta på det sättet, right mo' fo' ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

This is England

Typisk Engelsk stil på filmen. Annorlunda men väldigt bra. Förtjänar ett högre betyg, låt säga runt 8 av 10

Såg den också ganska nyss. Det var deprimerande att det var på det sättet i England... Och jag pratade med en från London som sa att tyvärr så är det fort farande så här på vissa ställen. Betygmässigt en ganska bra film 8,1/10

btw, jag trodde det skulle vara värsta Komedin men fick en helt annan upplevelse.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Min Senast sedda film är nog Wild Hogs. En komedi om 4 killar som har tröttnat på sina tråkiga och vardagliga liv som åker på en "road-tripp" med sina motorcyklar som ett motorcykel gäng som kallar sig Wild Hos. En skön film som är lätt se värdig.

7,9/10

Redigerad av j3ns
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då måste jag fråga dig hur du ville att slutet skulle vara?

De kan ju fan inte ändra slutet på en verklighetsbaserad film.

Ingen vet vem mördaren var, och de fick aldrig fast han. Därför måste väl filmen sluta på det sättet, right mo' fo' ?

Bryr mig inte att det är verklighetsbaserat. Filmens slut var kasst. Det bara kom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lords of Dogtown

Sjukt härlig film som handlar om skateboarding på sjuttiotalet. Man får se hur Stacy Peralta, Alva och deras vänner rullade bräda, tävla och festade. Jag rekommenderar det till alla som är intresserade av skateboarding, då hela filmen kretsar kring det.

4/5

Se också Z-boys and Dogtown, dokumänteren om just de personerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lords of Dogtown

Sjukt härlig film som handlar om skateboarding på sjuttiotalet. Man får se hur Stacy Peralta, Alva och deras vänner rullade bräda, tävla och festade. Jag rekommenderar det till alla som är intresserade av skateboarding, då hela filmen kretsar kring det.

4/5

Jag rekommenderar den till alla! Skitbra film! Jag är inte intresserad av skateboarding men filmen äger :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lords of Dogtown

4/5

Grymt bra film! Jag har alltid varit lite intresserad av skateboarding. Det blir till att se den igen snart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beck - Det tysta skriket. Nummer 23 i serien.

Riktigt bra film, den var på något sätt personligare än övriga i serien.

Handlar om

två tonårsflickor som blir påkörda av ett pendeltåg i Huddinge

, resten vet ni ju hur det går till. Undersökningar, förhör, Gunvalds klassiska utbrott, lösning.

4/5 får den av mig.

Övrigt:

Släpps på Dvd nästa vecka om någon vill köpa den, annars finns den som sagt på internet nu.

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor