Halo Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Shooter Tyckte den var riktigt bra faktiskt. 7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Zodiac Två och en halv timme för inte få något ordentligt slut? KOM IGEN FÖRFAN. 4/10 Varav 4 är för bra skådespel. Då måste jag fråga dig hur du ville att slutet skulle vara? De kan ju fan inte ändra slutet på en verklighetsbaserad film. Ingen vet vem mördaren var, och de fick aldrig fast han. Därför måste väl filmen sluta på det sättet, right mo' fo' ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 This is England txt Typisk Engelsk stil på filmen. Annorlunda men väldigt bra. Förtjänar ett högre betyg, låt säga runt 8 av 10 Jag tyckte att den var jävligt bra. Men av någon konstig anledning tyckte jag att den brittiska miljön var deprimernade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Jag tyckte att den var jävligt bra. Men av någon konstig anledning tyckte jag att den brittiska miljön var deprimernade. Den brittiska miljön ÄR deprimerande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Dr. No Såg denna gamla klassikern igår. Helt klart den bästa bond filmen av dom alla. 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Jag tyckte att den var jävligt bra. Men av någon konstig anledning tyckte jag att den brittiska miljön var deprimernade. Filmen ska ju vara derpimerande, därav ser du heller inte så mycket sol i filmen skulle jag tro, passar inte direkt in. Sen som okka säger så är miljön deprimerande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 (redigerad) This is England Typisk Engelsk stil på filmen. Annorlunda men väldigt bra. Förtjänar ett högre betyg, låt säga runt 8 av 10 Såg den också ganska nyss. Det var deprimerande att det var på det sättet i England... Och jag pratade med en från London som sa att tyvärr så är det fort farande så här på vissa ställen. Betygmässigt en ganska bra film 8,1/10 btw, jag trodde det skulle vara värsta Komedin men fick en helt annan upplevelse. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Min Senast sedda film är nog Wild Hogs. En komedi om 4 killar som har tröttnat på sina tråkiga och vardagliga liv som åker på en "road-tripp" med sina motorcyklar som ett motorcykel gäng som kallar sig Wild Hos. En skön film som är lätt se värdig. 7,9/10 Redigerad 12 september, 2007 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Då måste jag fråga dig hur du ville att slutet skulle vara? De kan ju fan inte ändra slutet på en verklighetsbaserad film. Ingen vet vem mördaren var, och de fick aldrig fast han. Därför måste väl filmen sluta på det sättet, right mo' fo' ? Bryr mig inte att det är verklighetsbaserat. Filmens slut var kasst. Det bara kom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Lords of Dogtown Sjukt härlig film som handlar om skateboarding på sjuttiotalet. Man får se hur Stacy Peralta, Alva och deras vänner rullade bräda, tävla och festade. Jag rekommenderar det till alla som är intresserade av skateboarding, då hela filmen kretsar kring det. 4/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 The Condemned Tyckte den var helt okej, kändes lite konstig på någotvis dock, plastigt på någotvis haha svårt att förklara. 7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Lords of Dogtown Sjukt härlig film som handlar om skateboarding på sjuttiotalet. Man får se hur Stacy Peralta, Alva och deras vänner rullade bräda, tävla och festade. Jag rekommenderar det till alla som är intresserade av skateboarding, då hela filmen kretsar kring det. 4/5 Se också Z-boys and Dogtown, dokumänteren om just de personerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Lords of Dogtown Sjukt härlig film som handlar om skateboarding på sjuttiotalet. Man får se hur Stacy Peralta, Alva och deras vänner rullade bräda, tävla och festade. Jag rekommenderar det till alla som är intresserade av skateboarding, då hela filmen kretsar kring det. 4/5 Jag rekommenderar den till alla! Skitbra film! Jag är inte intresserad av skateboarding men filmen äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Lords of Dogtown Sjukt härlig film som handlar om skateboarding på sjuttiotalet. Man får se hur Stacy Peralta, Alva och deras vänner rullade bräda, tävla och festade. Jag rekommenderar det till alla som är intresserade av skateboarding, då hela filmen kretsar kring det. 4/5 Grymt bra film! Jag har alltid varit lite intresserad av skateboarding. Det blir till att se den igen snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 (redigerad) Hero /Ying xiong Fortfarande en av de vackraste och stämningsfullaste filmerna jag sett i mitt liv. Helt klart en 10/10 Redigerad 12 september, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 (redigerad) Beck - Det tysta skriket. Nummer 23 i serien. Riktigt bra film, den var på något sätt personligare än övriga i serien. Handlar om två tonårsflickor som blir påkörda av ett pendeltåg i Huddinge, resten vet ni ju hur det går till. Undersökningar, förhör, Gunvalds klassiska utbrott, lösning. 4/5 får den av mig. Övrigt: Släpps på Dvd nästa vecka om någon vill köpa den, annars finns den som sagt på internet nu. Redigerad 13 september, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 Fight Club 10/10 Behöver jag säga något mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 Harry Potter och Fenixorden Mycket bra film men den hade gärna fått bara en halvtimma längre och tagit med fler grejer från boken. 3,5/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Skulle ni kunna tipsa om en Action film?, helst en sådan med sprängande bilar, pistoler osv. (Typ; Crank, Bad Boys 2, Die Hard osv). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Skulle ni kunna tipsa om en Action film?, helst en sådan med sprängande bilar, pistoler osv. (Typ; Crank, Bad Boys 2, Die Hard osv). Snuten i Hollywood 1/2/3. Trean är enligt mig bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Snuten i Hollywood 1/2/3. Trean är enligt mig bäst. Men ack så uttjatad den är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts