Jump to content

Senast sedda film

okka
 Share

Recommended Posts

28 Weeks Later

Inte riktigt lika bra som första, men den är ändå väldigt bra. Får hoppas på en till, 28 Months Later. 10/10

--

Dawn of the Dead

Fy fan rent ut sagt, vilken jäkla smörja, är mer en komedifilm än en skräckfilm. Men helt klart duglig att kolla på. 3/10

Japp, och där slutade mitt zombie maraton, då blir det gangsterfilms maraton nästa gång.

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade filmtittar kväll med mig och migsjälv igår natt. Är hos mina föräldrar, därav saknar jag min egna dator.

Shooter

Den omtalade filmen som alla har gett olika betyg på här. Personligen tyckte jag den var lite.. Överdriven.

Enda delen jag tyckte om var vid huset, när han lade ut alla bomber och sådant. Riktigt sneaky.

förutom det, överdriven.

5/10

Fantastic 4: Rise of the Silver Surfer

Vad fan. Skitfilm.

Sist jag tittade var INTE Galactus ett stort rökmoln. Han var en stor rosa och lila ässkickande snubbe.

Dåligt skådespel och en helt värdelös Silver Surfer.

3/10

Zodiac

Två och en halv timme för inte få något ordentligt slut? KOM IGEN FÖRFAN.

4/10 Varav 4 är för bra skådespel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gjorde misstaget att se filmen igå! Den j*vla siffran förföljer mig nu! 23 allt är 23! ><"

En man blir besatt av en bok med titeln The Number 23, som tycks vara baserad på hans egna liv. Händelserna i boken utspelar sig också i mannens verklighet. Det enda som inte har inträffat är mordet som boken avslutas med."

Skådespelare: Jim Carrey, Virginia Madsen, Logan Lerman, Danny Huston, Rhona Mitra, Michelle Arthur, Patricia Belcher, Lynn Collins, Mark Pellegrino, Maile Flanagan, Paul Butcher, David Stifel, Jean-Pierre ParentAnorlunda men ruggit bra film.Rekomenderas att se.

Edit: Ah, postade 11:53 11+ 53/4 = 16 + 7 är 23!!! :rolleyes:

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gjorde misstaget att se filmen igå! Den j*vla siffran förföljer mig nu! 23 allt är 23! ><"

En man blir besatt av en bok med titeln The Number 23, som tycks vara baserad på hans egna liv. Händelserna i boken utspelar sig också i mannens verklighet. Det enda som inte har inträffat är mordet som boken avslutas med."

Skådespelare: Jim Carrey, Virginia Madsen, Logan Lerman, Danny Huston, Rhona Mitra, Michelle Arthur, Patricia Belcher, Lynn Collins, Mark Pellegrino, Maile Flanagan, Paul Butcher, David Stifel, Jean-Pierre ParentAnorlunda men ruggit bra film.Rekomenderas att se.

13+3+7=23 :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*glöm*

Redigerad av nor_adde
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Napoleon Dynamite sågs för typ femtioelfte gången i helgen. Den var nästan lika rolig som tidigare gånger. Den var perfekt som efterfestfilm: i en jätterökig lägenhet full av avdankade människor och kvarlevor från spritbufén satt vi och såg den med vattenpipan i mungipan och en varm tekopp med honung i ena handen. Perfaboll. Den är en klockren bagatell!

Åtta av tio.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor