L_Voll Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 från 1974. IMDB Handlar om ett nyfött spädbarn som är jätteelakt och tuggar på andra människor. Babyn är jättesvår att döda också, och därav hinner den tugga på ganska många personer. Skitseg film. Mycket snack. Fast bäbisen var väldigt läskig. BILD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 28 Days Later Sjukt bra film. Bästa zombie filmen jag någonsin sett, Resident Evil släng dig i väggen. 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 28 Days Later Sjukt bra film. Bästa zombie filmen jag någonsin sett, Resident Evil släng dig i väggen. 10/10 Ta och se 28 Weeks Later också. Tycker den är bättre än 28 Days Later. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Ta och se 28 Weeks Later också. Tycker den är bättre än 28 Days Later. Japp, den är bättre! Men jag ryser när jag ser scenen i tunnelbanan när man ser genom nightvisionsiktet . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 (redigerad) 28 Weeks Later Inte riktigt lika bra som första, men den är ändå väldigt bra. Får hoppas på en till, 28 Months Later. 10/10 -- Dawn of the Dead Fy fan rent ut sagt, vilken jäkla smörja, är mer en komedifilm än en skräckfilm. Men helt klart duglig att kolla på. 3/10 Japp, och där slutade mitt zombie maraton, då blir det gangsterfilms maraton nästa gång. Redigerad 1 september, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 (redigerad) Gladiator. Need i say more? Redigerad 2 september, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Hade filmtittar kväll med mig och migsjälv igår natt. Är hos mina föräldrar, därav saknar jag min egna dator. Shooter Den omtalade filmen som alla har gett olika betyg på här. Personligen tyckte jag den var lite.. Överdriven. Enda delen jag tyckte om var vid huset, när han lade ut alla bomber och sådant. Riktigt sneaky. förutom det, överdriven. 5/10 Fantastic 4: Rise of the Silver Surfer Vad fan. Skitfilm. Sist jag tittade var INTE Galactus ett stort rökmoln. Han var en stor rosa och lila ässkickande snubbe. Dåligt skådespel och en helt värdelös Silver Surfer. 3/10 Zodiac Två och en halv timme för inte få något ordentligt slut? KOM IGEN FÖRFAN. 4/10 Varav 4 är för bra skådespel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Pulp Fiction Finns bara ett ord: Fantastiskt! 5/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 (redigerad) Gladiator. Need i say more? Nej, klart du inte behöver säga något mer. Men det är ju alltid trevligt med en liten recension. Själv tycker jag inte att den filmen är speciellt bra. @edit. Den* för fan! Redigerad 2 september, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Nej, klart du inte behöver säga något mer. Men det är ju alltid trevligt med en liten recension. Själv tycker jag inte att det filmen är speciellt bra. Deb är rätt rejält kass, faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Nej, klart du inte behöver säga något mer. Men det är ju alltid trevligt med en liten recension. Själv tycker jag inte att den filmen är speciellt bra. @edit. Den* för fan! Var för slö för att skriva en recension, men ja den var rätt utdragen. Förutsägbar. Dålig. Vad du nu vill ha det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 (redigerad) Gjorde misstaget att se filmen igå! Den j*vla siffran förföljer mig nu! 23 allt är 23! ><" En man blir besatt av en bok med titeln The Number 23, som tycks vara baserad på hans egna liv. Händelserna i boken utspelar sig också i mannens verklighet. Det enda som inte har inträffat är mordet som boken avslutas med." Skådespelare: Jim Carrey, Virginia Madsen, Logan Lerman, Danny Huston, Rhona Mitra, Michelle Arthur, Patricia Belcher, Lynn Collins, Mark Pellegrino, Maile Flanagan, Paul Butcher, David Stifel, Jean-Pierre ParentAnorlunda men ruggit bra film.Rekomenderas att se. Edit: Ah, postade 11:53 11+ 53/4 = 16 + 7 är 23!!! Redigerad 3 september, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Gjorde misstaget att se filmen igå! Den j*vla siffran förföljer mig nu! 23 allt är 23! ><" En man blir besatt av en bok med titeln The Number 23, som tycks vara baserad på hans egna liv. Händelserna i boken utspelar sig också i mannens verklighet. Det enda som inte har inträffat är mordet som boken avslutas med." Skådespelare: Jim Carrey, Virginia Madsen, Logan Lerman, Danny Huston, Rhona Mitra, Michelle Arthur, Patricia Belcher, Lynn Collins, Mark Pellegrino, Maile Flanagan, Paul Butcher, David Stifel, Jean-Pierre ParentAnorlunda men ruggit bra film.Rekomenderas att se. Edit: Ah, postade 11:53 11+ 53/4 = 16 + 7 är 23!!! 13+3+7=23 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 (redigerad) 13+3+7=23 Kolla detta då! 13+10=23 Det finns över altl! precis som jag sa... Redigerad 3 september, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 (redigerad) Gjorde misstaget att se filmen igå! Den j*vla siffran förföljer mig nu! 23 allt är 23! ><" En man blir besatt av en bok med titeln The Number 23, som tycks vara baserad på hans egna liv. Händelserna i boken utspelar sig också i mannens verklighet. Det enda som inte har inträffat är mordet som boken avslutas med." Skådespelare: Jim Carrey, Virginia Madsen, Logan Lerman, Danny Huston, Rhona Mitra, Michelle Arthur, Patricia Belcher, Lynn Collins, Mark Pellegrino, Maile Flanagan, Paul Butcher, David Stifel, Jean-Pierre ParentAnorlunda men ruggit bra film.Rekomenderas att se. Edit: Ah, postade 11:53 11+ 53/4 = 16 + 7 är 23!!! *glöm* Redigerad 3 september, 2007 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 (redigerad) This is England. Rätt bra film, innehöll både humor och allvarliga saker. Vid vissa tillfällen var den till och med rörande. 4/5 D'oh. Läste Axels inlägg och kom på att jag såg Hitch senast. Håller med honom om den. Eva Mendes dock: <3 Redigerad 3 september, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Såg Hitch igår. Mysig film; rolig, trots att den innehåll få "Ha ha"-scener. Skådespelarna skötte sina roller bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Napoleon Dynamite sågs för typ femtioelfte gången i helgen. Den var nästan lika rolig som tidigare gånger. Den var perfekt som efterfestfilm: i en jätterökig lägenhet full av avdankade människor och kvarlevor från spritbufén satt vi och såg den med vattenpipan i mungipan och en varm tekopp med honung i ena handen. Perfaboll. Den är en klockren bagatell! Åtta av tio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Oceans Eleven Genialt. Smart. Nytänkande. Steven Soderbergh! 4.5/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Jag såg också The Number 23 Skitbra film verkligen, med mystik och lite Lost-liknande tecken att hitta i bakgrunden. Fast det var väl lite förutsägbart att det var Jim Carrey (vad nu rollfiguren heter) som skrev boken. Men ändå en riktigt bra film som rekomenderas! 8/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts