The_go Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Obehaglig? Den är jävligt bra! Jo, den är bra. Fast det tog mig 2 tittar för att jag skulle fatta filmen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Jo, den är bra. Fast det tog mig 2 tittar för att jag skulle fatta filmen!! Jag har sett den runt 5 gånger och fattar ändå inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Jag har sett den runt 5 gånger och fattar ändå inte Konstigt *kutar bort fort som fan* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Såg just Mortuary. Den var väldigt seg i början och det dröjde länge innan det hände något speciellt. Men annars var det en helt OK film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Senast sedda film var The World Fastest Indian, igår kväll.. Den handlar inte om en indian, utan om en motorcykel, och är verklighetsbaserad.. En film som är grymt bra, och som man blir väldigt gripen av.. Ni får läsa om den själva.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Konstigt *kutar bort fort som fan* Vad menar du med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sobe Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 The Wild ( http://www.imdb.com/title/tt0405469/ ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Awakenings 10 / 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Vad menar du med det? Kuta > springa, som fan > snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 The Girl Next Door Väldigt underhållande kärlekskomedi. 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 (redigerad) . Redigerad 21 augusti, 2006 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 (redigerad) . Menade det hon gjorde tjockis text (tror jag iaf ) meh ^^ Redigerad 21 augusti, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 (redigerad) Såg The hills have eyes igår, den fungerade bra som komedi trots kategorin skräck. . 3/10 som skräck och 5/10 som komedi Idag såg vi, underclassman, den var riktigt bra enligt mig, hyffsat bra handling, och roliga skämt från huvudrollen 8/10 Redigerad 21 augusti, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Kuta > springa, som fan > snabbt. Du missuppfattade mig visst såg jag. Vad hade ditt 'kutande > springande, som fan > snabbt', att göra med din post, om Donnie Darko? Men om du ska göra dig lustig, behöver du för all del inte svara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Du missuppfattade mig visst såg jag. Vad hade ditt 'kutande > springande, som fan > snabbt', att göra med din post, om Donnie Darko? Men om du ska göra dig lustig, behöver du för all del inte svara. Humor dödar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Tror att det var CKY4 kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Dirty dancing 2. Ettan är bättre, även fast 2:an är nästan precis likadan. Hips don't lie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Jag har sett den runt 5 gånger och fattar ändå inte Finns folk som sätt den 1000 gånger men inte fattar, tydligen ska man kunna tolka den på hur mycket olika sätt som helst och det gör det väldigt svårt. Finns några delar som jag inte har fattat än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Såg The hills have eyes igår, den fungerade bra som komedi trots kategorin skräck. . 3/10 som skräck och 5/10 som komedi Här delade vi visst inte samma känsla, jag tyckte denna film var rätt grym faktiskt. Dock inte enbart som skräck, ligger nog lite action/skärck i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Running Time (1997) Bruce Campbell är kung! Riktigt snygg och spännande rulle! 7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts