Jump to content

Senast sedda film

okka
 Share

Recommended Posts

:ph34r: Den filmen är hur bra som helst! Den och Signs säger jag bara. Det är grejer det

Signs är ju otroligt fakking-underbar. ^_^

Så jäkla mörk och smått skräckinjagande film, och jag ÄLSKAR sättet dom bygger upp förväntningarna på att få se

utomjordingarna

genom att visa folk som amatörfilmat

skymtar utav en utomjording, typ den på barnkalaset i Brasilien eller vad det är, och man skymtar en utomjording vid en gata

- det fick mig verkligen att rysa till. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

såg Da simpsons mivie me vicke... skitbra! en lite udda person satt framför oss dock... han verkade gapskratta åt saker som man inte ens fnissar åt. efter filmen var slut satt alla kvar (t.o.m hela eftertexten). något av det uddaste var att när HELA rullen var slut och det bara burrade o flimrade.... då börjar alla att skratta (inklusive vi).... filmen var as(s)bra, helt värt pengarna, kan inte vänta tills den kommer på dvd.

BETYG:

20/10

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:ph34r: Den filmen är hur bra som helst!

Ja, verkligen ID4 är en av de bästa filmer som gjorts. ^_^

Dangerous Water/Spring Break

Snygga tjejer i bikini och kärleks drama. Toppa med en jäkla massa hajar och du har ett sjudundrandes ungdoms kärleks drama.

Bra eller dålig? Beror nog på hur man ser det. Som hajfilm så kanske inte. Fast specialeffekterna är riktigt bra.

Men annars som film så är den jättebra. Ärligt talat, det här är mer ungdoms kärleks drama än hajfilm Faktum är att hajarna är bara lite i bakgrunden den första timmen. Större delen handlar om Danielle som åker till sin första Spring Break fest i Florida för att träffa sina kompisar och träffar en kille hon blir kär i. Hon träffar också sin tjejkompis pojkvän som har en porrsida som han driver med en kompis som blir intreserad i Danielle. Men hon har inget intresse av honom så

han drogar henne och försöker våldta henne på en fest.

Mycket drama och det är inte tråkigt. Drama delen är minst lika spännande.

När sedan hajdelen av filmen sätter igång så går det en aning överstyr mot slutet men det är väldigt spännande och hajdelen är rätt unik. Och den har ett par scener som är nagelbitande kusliga och spännande. Men det är drama delen som tar över filmen och blir den bästa delen.

Det är som 2 filmer. Först en typisk undoms kärleks drama och sedan en hajfilm.

Så, jätte bra ungdoms kärleks drama och helt OK haj film. Begriper att den blev så populär när den först kom. :D

8,5/10

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The Italian Job gick förut på TV4+. Fyfan vad jag gillar den filmen. En av de bästa filmerna jag vet. >_< Så genialisk, rolig, fartfylld. Man får en skön känsla i kroppen när man ser den. Ska försöka få tag i originalet från 1969, tror den är riktigt charmig den med.

Jag ger filmen:

thumb_sup_918356_0.jpg

Åtta tummar av åtta möjliga.

Såg den också på 4:an för någon dag sen och jag ger samma betyg :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Simpsons the Movie

Jag hade inte stora förhoppningar men skenet bedrar, denna film var väldigt bra med humor som jag inte sett i serien alls.

Några scener fick mig att skratta ut riktigt högt och att se nästan allt i 3D (2D enligt trailern) var väldigt snyggt.

Hur som helst har dom lyckats med något som är svårt, att placera en tv-serie på vita duken :(

Betyg: 4.5 / 5

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till skillnad från Kicken som inte visar någon som helst respekt för svenska språket säger jag ''Simpsons: FILMEN!!!!!!!!!'' hur jävla svårt kan det vara att använda svenskan OCH SKRIV FAN INTE TBH!!!

aja, jag tror det var den senaste jag såg, streamade (JAG VET VÄL INTE HUR MAN ÖVERSÄTTER DET SÅ NEJ JAG DISRESPEKTERAR INTE SVENSKA SPRÅKET!!!!!) från tv-länkar.co.fk,

''Jag gillar män nu'' :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till skillnad från Kicken som inte visar någon som helst respekt för svenska språket säger jag ''Simpsons: FILMEN!!!!!!!!!'' hur jävla svårt kan det vara att använda svenskan OCH SKRIV FAN INTE TBH!!!

aja, jag tror det var den senaste jag såg, streamade (JAG VET VÄL INTE HUR MAN ÖVERSÄTTER DET SÅ NEJ JAG DISRESPEKTERAR INTE SVENSKA SPRÅKET!!!!!) från tv-länkar.co.fk,

''Jag gillar män nu'' :teehee:

Men... Haha! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I donnut dissrespekta det swedish språket.

:(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ska vi hålla på och försvenska varenda jävla titel som kommer? Är det för att invalider som du ska förstå titelnamnet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Strömmade?

Så det är på grund av idioter som dig som så många filmer kommer med svensk titel? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sunshine

En tämligen dålig film som till 99 % utspelar sig på ett gigantiskt rymdskepp med en gigantisk bomb. Ointressant och konstig (inte minst framåt slutet när

herr Brännskadad springer runt och dödar alla i guds namn

). Ett skämt att betyget på imdb är 7,4/10.

3/10

28 Weeks Later

Gillade ettan otroligt mycket, hade förväntat mig något annat än vad denna film innehöll. Det var nog inget som var dåligt med den, det var nog bara att jag hade hoppats på något annat som drar ner betyget.

6/10

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ska vi hålla på och försvenska varenda jävla titel som kommer? Är det för att invalider som du ska förstå titelnamnet?

Nej men vi är svenskar! Inte intelligensbefriade och lönnfeta amerikaner, vi är flera klasser över dem så vi ska för fan inte låta dom segra genom att använda DERAS titlar! Kan väl inte vara så svårt, men vill ni snacka amerikanska kan ni ju fleta till amerika era puckon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej men vi är svenskar! Inte intelligensbefriade och lönnfeta amerikaner, vi är flera klasser över dem så vi ska för fan inte låta dom segra genom att använda DERAS titlar! Kan väl inte vara så svårt, men vill ni snacka amerikanska kan ni ju fleta till amerika era puckon.

Varför översätta en titel när filmen heter "Simpsons the Movie". Om den hade hetat "Simpsons: Filmen" så hade de skrivit det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men för i helvete vem fan bryr sig om vad varenda jävla filmjävel heter?

Blir så jävla irriterad på folk som du.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eh.. heh, hum-hum.. HAH?!

Segra över vadå? Kampen över titlarna? Är du på riktigt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor