Jump to content

Senast sedda film

okka
 Share

Recommended Posts

Snälla, säg att det inte är den med en tjej på ett flygplan och sen har dom typ en rocket launcher i vattnet?

Målande beskrivning -_-

Haha, jo det är det -_- Men jag tyckte den var jävligt bra faktiskt. Okej, kanske inte en femma, men en fyra.

Aja, smaken är som baken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Otroligt bra film och intressant. Såg den både på SOn förra veckan och nu här hemma igen.

:angry:

Betyg:

<ahttp://www.gtasajten.com/uploads/emoticons/default_sleep.png' alt='-_-'> <ahttp://www.gtasajten.com/uploads/emoticons/default_sleep.png' alt='-_-'> <ahttp://www.gtasajten.com/uploads/emoticons/default_sleep.png' alt='-_-'> <ahttp://www.gtasajten.com/uploads/emoticons/default_sleep.png' alt='-_-'> <ahttp://www.gtasajten.com/uploads/emoticons/default_smile.png' alt=':)'> av 5

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var på bio med flickvännen i lördags.

Vi såg Pirates Of The Caribbean: At World's End.

Den var väldigt bra, dock ganska ofta för förutsägbar.

T.ex

när Jack Sparrows pappa kom så fattade man direkt att han var det.

Likaså har man sett de flesta skämten förut på någon annan film eller likn.

Bra handling + förtsägbar = post-10893-1180358096_thumb.gif post-10893-1180358096_thumb.gif post-10893-1180358096_thumb.gif post-10893-1180358096_thumb.gif post-10893-1180358096_thumb.gif post-10893-1180358096_thumb.gif post-10893-1180358096_thumb.gif/10

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg Ghost Rider igår.

Filmen var helt okej, Ghost Rider är definitivt den coolaste superhjälten som det gjorts film av. Dock faller den lite på samma sak som den senaste Hulk-filmen. Eftersom både Ghost Rider och Hulken inte är superhjältar hela tiden, utan de måste förvandlas till sina superhjälteformer, så gör detta att långa delar av filmen handlar om dom som människor vilket inte alltid är en höjdare. Hulken sög på dessa ställen, men historien om Johnny Blaze är betydligt bättre!

En stark sexa! 6/10

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den var väldigt bra, dock ganska ofta för förutsägbar.

T.ex

när Jack Sparrows pappa kom så fattade man direkt att han var det.

MEN KUK! Jag kunde inte låta bli :P

Mitt liv som hund.

En svensk film om en pojke som bor med sin mor och bror i en lägenhet i Sverige under 50-talet. Då hans mor är sjuk och behöver vila ifrån sina två söner, skickas han ut till sin morbror, där han är med om besynnerliga saker.

Väldigt fin, väldigt sevärd.

5/5

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hot Fuzz sedd. Väldigt härlig film. Mitt första intryck var att den inte var riktigt lika oseriös som Shaun of the Dead, men sedan kom det helt utflippade slutet. -_-

Jag skrattade inte riktigt lika mycket som när jag såg Shaun of the Dead, men det var ändå en angenäm upplevelse. 3/5.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ghost Rider sedd. Jag vet inte var jag ska börja, löjligare film får man leta efter. Handlingen är helt virrig, upplägget hur lamt som helst. Det enda filmen förlitar sig på är specialeffekter - men det faller samman totalt eftersom striderna saknar action totalt. Det är för mig obegripligt att skådespelare som Nicolas Cage, Sam Elliot och Eva Mendez ens medverkar i en film som den här, jag skulle hellre skriva på Satans kontrakt än ett skådespelarkontrakt till en skräpfilm som denna. :rolleyes:

1/5

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ghost Rider sedd. Jag vet inte var jag ska börja, löjligare film får man leta efter. Handlingen är helt virrig, upplägget hur lamt som helst. Det enda filmen förlitar sig på är specialeffekter - men det faller samman totalt eftersom striderna saknar action totalt. Det är för mig obegripligt att skådespelare som Nicolas Cage, Sam Elliot och Eva Mendez ens medverkar i en film som den här, jag skulle hellre skriva på Satans kontrakt än ett skådespelarkontrakt till en skräpfilm som denna. >_<

1/5

Titta på Alien Arsenal... Titta på... Alien Arsenal... Alien... Titta på.... På... Alien Arse... Nal... *avlider*
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mmhmm jaha. Har precis kommit hem från Tarantinos nya film Death Proof.

Vettefan vad jag ska säga om den, det var en ganska sinnessjuk film. Helt klart Tarantino-stil, men bättre än hans tidigare filmer vet jag inte. Bra musik var det i alla fall, men det hör ju till...

Kanske skriver mer sedan, men tror inte att jag orkar. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Epic movie.

Såg dock bara halv filmen, sen slog jag av.

Fnissade till en halv gång vid något tillfälle, annars var det bara " >_< ".

Citerar en recension:

"Det ligger förvånansvärt lite jobb bakom en film som denna, och personregin är så gott som obefintlig. Många scener lider av dåligt tempo och en brist på komisk timing, vilket inte gör â€Epic Movie†till en höjdarparodi - oavsett vad landets fjortisar säger. Och när skämten sinar, börjar folk slå på varann."

1/5.

Ps. Någon som har lust att ge tillbaka de dryga 45 minutrarna som jag slösade bort?

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pirates of The Caribbean: At World's End

Betyg: HARRRR!

Handling: HARRRR!!

Kommentar: HARRRRRRRR!!

Daft Punk's Electroma

Betyg: 1/5

Handling: Två robotar vill bli människor - varken mer eller mindre.

Kommentar: Fy fan! Vilken jävla skit. Jag trodde jag hade att göra med en djupgående illustration av att inte vilja vara som alla andra och så får man denna pajen i ansiktet. En orgie i vackra landskap HELT utan något slags djup. Inte ett ord (nej, inte ett enda) sägs genom hela filmen.. Så jävla värdelös så att det inte är sant! Jag vill ha mina 120 minuter tillbaka!

För att skona er så berättar jag hela filmen här nedanför!

0-20min

De åker bil genom öknen.. de åker bil genom öknen .. de åker bil genom öknen..

20-30min

De åker bil genom en stad..

40-50min

De går in i ett labb och får människomasker.

60-70min

De går ut.. alla andra robotar stirrar.

70-75min

Deras masker smälter.. de blir jagade av alla andra robotar.

75-90min

De går in på en toa och tittar på varandra .. blinkande lampor ..

90-100min

De går ut i öknen och den ena begår självmord

100-105min

Den andra försöker begå självmord men klarar det inte

105-115min

Han tänder eld på sin hand och tittar på den.

115-120min

Han går brinnande iväg.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pirates of The Caribbean: At World's End

Betyg: HARRRR!

Handling: HARRRR!!

Kommentar: HARRRRRRRR!!

Daft Punk's Electroma

Betyg: 1/5

Handling: Två robotar vill bli människor - varken mer eller mindre.

Kommentar: Fy fan! Vilken jävla skit. Jag trodde jag hade att göra med en djupgående illustration av att inte vilja vara som alla andra och så får man denna pajen i ansiktet. En orgie i vackra landskap HELT utan något slags djup. Inte ett ord (nej, inte ett enda) sägs genom hela filmen.. Så jävla värdelös så att det inte är sant! Jag vill ha mina 120 minuter tillbaka!

För att skona er så berättar jag hela filmen här nedanför!

0-20min

De åker bil genom öknen.. de åker bil genom öknen .. de åker bil genom öknen..

20-30min

De åker bil genom en stad..

40-50min

De går in i ett labb och får människomasker.

60-70min

De går ut.. alla andra robotar stirrar.

70-75min

Deras masker smälter.. de blir jagade av alla andra robotar.

75-90min

De går in på en toa och tittar på varandra .. blinkande lampor ..

90-100min

De går ut i öknen och den ena begår självmord

100-105min

Den andra försöker begå självmord men klarar det inte

105-115min

Han tänder eld på sin hand och tittar på den.

115-120min

Han går brinnande iväg.

Jag har alltid velat se den. Borde göra det.

Din resume gjorde mig mer pepp än någonsin!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor