BroDD Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Office Space.. Så jävla skön hade den hemma i typ 8 månader utan att kolla på den, sen inatt starta jag den och den va totalskön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Såg Stewie Griffin - The Untold Story igår, den var rätt rolig fast det blev nästan för mycket av det goda så mot slutet orkade man nästan inte titta mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Såg Miami Vice på bio igår. Har sett mkt av orginal serien mkt och tycker att filmen var ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Då är du inte bilintresserad, så enkelt är det. FF är för hobby folk som gillar plastbilar. För det är allt det är. Är man äns lite bilintresserad så kommer man störa sig på saker i dom filmerna, så det bästa är att bara veta att man använder en ratt när man kör bil, då får du ut njutningen ur dom filmerna. När jag säger bilintresserad är jag intresserad av bilar och fart vilket betyder ordet bil för mig. Jag bryr mig inte om bilen är röd, blå, rosa eller någon annan färg egentligen. Jag gillar drifting väldigt mycket också, och jag bryr mig kanske inte ett skit om det du är intresserad. Hur fan menar du när du säger att jag inte är bilintresserad? Måste man få stånd så fort man ser en bil eller? Jag gillar bilar och det är ett av mina mindre intressen och då blir jag alltså bilintresserad! Blir så jävla trött på folk som inte tål att jag har en åsikt, tycker du att den var skit, varsegod, tyck det! Det ändrar inte mig. Jag tyckte att den var bra, och jag ser den gärna många gånger till. Snälla?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Såg den gamla Arnold-filmen The Running Man häromdan. Halvdålig 80-tals action. Den får 6 Göran Perssonar av 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Kollade precis på Silent Hill, har ej spelat spelet så jag har ingen aning om hur man ser på filmen om man spelat. Men jag ger filmen 8/10, bra film från mina ögon . EDIT: Glömde visst bokstaven T i Silent. Redigerad 17 augusti, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Hmm. Det var nog Eurotrip skulle ja tro Fan den bästa film ja sett 5/5 lätt. Rolig som fan har ni sett den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Har hört att den ska vara en film med olyckligt slut. Och jag rent av hatar filmer med dåligt slut!! Slutet är väldigt olyckligt, men filmen är, tillsammans med Lucky Number Slevin, det bästa jag har sett denna sommar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Senaste filmen jag såg var Tokyon Drift. Skit film. Bilarna var fula, iaf vissa. Storyn sög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 När jag säger bilintresserad är jag intresserad av bilar och fart vilket betyder ordet bil för mig. Jag bryr mig inte om bilen är röd, blå, rosa eller någon annan färg egentligen. Jag gillar drifting väldigt mycket också, och jag bryr mig kanske inte ett skit om det du är intresserad. Hur fan menar du när du säger att jag inte är bilintresserad? Måste man få stånd så fort man ser en bil eller? Jag gillar bilar och det är ett av mina mindre intressen och då blir jag alltså bilintresserad! Blir så jävla trött på folk som inte tål att jag har en åsikt, tycker du att den var skit, varsegod, tyck det! Det ändrar inte mig. Jag tyckte att den var bra, och jag ser den gärna många gånger till. Snälla?! Du gjorde precis dig själv till åtlöje. Blir så jävla trött på folk som inte tål att jag har en åsikt DU tyckte den va bra, säg då inte att alla bilintresserade kommer gilla den bara för du gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Storm (2005) Tyckte inte den var speciellt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) "Murder by numbers". Fast den hette något annat när den gick på kanal 6 igår. Inte bra eller dålig. En såndär film man kan flumma igenom om man inte har något vettigt att göra. Redigerad 18 augusti, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Storm (2005) Tyckte inte den var speciellt bra. Åååh! Den är ju så fruktansvärt bra!! Såg den på bio, ska snart köpa den på dvd. Den är grym!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Åååh! Den är ju så fruktansvärt bra!! Såg den på bio, ska snart köpa den på dvd. Den är grym!!! Kanske jag som har dålig smak då, för jag vet fler som tycker den är jäkligt bra. Men jag tyckte den var mest konstig, fann inget vidare bra i den, fast vissa scener var snygga och så. Annars plågade jag mig igenom sista biten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Grind. Skitdålig story, men jag älskar skateboard, så därför tycker jag att den är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Såg precis Jalla Jalla ännu en gång, den är som den är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Såg precis Jalla Jalla ännu en gång, den är som den är.. Skitrolig Älskar när han sitter och pratar med polisen i förhöret! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Alone in the Dark Satte mig och kollade på denna film för att få se en Uwe Boll film för första gången. Tja.. vad säger man.. Den var så jäklans trist så jag orkade inte se klart slutet. 2/10 kan den få i betyg av mig. Boll boll... Redigerad 18 augusti, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Alone in the Dark Satte mig och kollade på denna film för att få se en Uwe Boll film för första gången. Tja.. vad säger man.. Den var så jäklans trist så jag orkade inte se klart slutet. 2/10 kan den få i betyg av mig. Boll boll... Funderade på att se den men det kanske inte är någon idé, har sett att den fått dåliga betyg från andra håll också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Kopps är med jävligt bra Och Grind ja. Den är asbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts