Solid_X Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Deja Vu Hyffsad film, men kan bli jobbig i längden. 6/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Last King of Scotland Betyg: :) av fem Déjà Vu Betyg: :lol: av fem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Epic Movie En del scener var roliga, en del bara krystat roliga. Känns som att man redan sett allt i de två första Scary Movie filmerna. Precis som i Kopps visade man i stort sett helheten av vissa scener i trailern, vilket för det första gjorde filmens roligaste klipp förutsägbara, och för det andra fick man förväntningen att det som fanns på trailern var en rejält nerklippt version av en jättelång asrolig sketch. Ser du trailern på 2 minuter får du med hälften av alla roliga scener. Betyg: 2/5 Ska se 300 också i veckan, får hoppas den är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 You, Me and Dupree Hyffsat rolig film men det hände lite för lite grejer för att den skulle ha blivit riktigt bra. 7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Smokin' Aces Rätt så ball film, snyggt gjord, bra handling. Buddy "Aces" Israel jobbade för maffian och nu vill han vittna mot dom, maffiabossen "Sparrazzi" sätter ett pris på hans huvud och lönnmördare kommer från hela världen. Skön twist i filmen också, sen är det alltid roligt att se en Svensk karaktär i en Hollywoodfilm. En gedigen skådespelarlista också, bla Ben Affleck, Jason Bateman, Andy Garcia, Ray Liotta, Alicia Keys, Ryan Reynolds och Jeremy Piven :D X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Såg Jackass 2 i förrgår. Den var riktigt bra, men sjuk. Jag kunde ha klarat mig utan bajs-scenen och andra, men annars var den riktigt bra De får bli: 4 / 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Såg precis på Epic Movie. Och som så många andra skrev, så var det inte så där jättebra. Men nog var några scener riktigt roliga allt. 2.5/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 DAMN! med Lil' Jon röst. Såg också Epic Movie som senaste film. Oj jävlar vad Scary Movie-regissörerna har tappat sedan sin allra första film. Halvkul ibörjan när man fick träffa på Willy Wonka och Samuel L. Motherfucking Jackson. Men fan va den tappade i allting sen när man kom till Gnarnia och mötte skittråkiga Borat. Inte lite typiskt att man då ska somna till filmen också. 1/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Såg just på Click med Adam Sandler Skitkul film. Visst är den typisk amerikansk. Men jag fick nästan en tår i ögat när han ger sin exfru lappen alldeles innan han dör 4/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 (redigerad) Såg the Warriors för 579:e gången idag. Kan inte få nog av den. Cyrus, ledaren för det största gänget i New York City kallar alla NYC's gäng till ett stort möte i the Bronx. Hans vill att alla gäng ska slå sig samman till ett enda stor gäng som skulle kunna styra hela New York. Dock så finns det en person vid namn Luther som är väldigt psykad och skjuter Cyrus mitt i alla aplåder. Gänget the Warriors som består utav Cleon, Swan, Ajax, Coochise, Cowboy, Rembrant, Fox, Snow och Vermin, blir felaktigt anklagade för mordet och måste nu ta sig från the Bronx i norr, till Coney Island i söder. Allt som står mellan dem och Coney, är 30.000 poliser och 60.000 gängmedlemar som kommer göra allt för att arrestera, eller döda the Warriors. På sin resa så får medlemarna i the Warriors lära sig vikten av lojalitet, hantera rädslan för döden och att springa fort som fasen. För här blir det springa av. The Warriors är kategoriserad som kultklassiker och är från 1979. Enligt mig en av världens bästa filmer. Filmen är så bra att allas vår Rockstar games gjorde ett spel av det. Mitt betyg: av 5 Redigerad 11 april, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Lucky Number Slevin Riktigt, riktigt bra film. En sådan skön förvirrande känsla med storyn i början för att sedan vävas ihop så jävla bra. Bruce Willis äger, som vanligt. Kanonbra film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 (redigerad) Date Movie. Fy fan va kul den var. Satt och skrattade igenom hela filmen. Hel sköna karaktärer och parodier på andra filmer. 10/10. Jag säger då det. Det är nåt fel på dagens ungdomar. Inte alla Minns knappt något av den filmen, bara att jag var grymmt besviken på den och att jag inte kunde förstå hur den kunde gå under genren komedi. DAMN! med Lil' Jon röst. Såg också Epic Movie som senaste film. Oj jävlar vad Scary Movie-regissörerna har tappat sedan sin allra första film. Halvkul ibörjan när man fick träffa på Willy Wonka och Samuel L. Motherfucking Jackson. Men fan va den tappade i allting sen när man kom till Gnarnia och mötte skittråkiga Borat. Inte lite typiskt att man då ska somna till filmen också. 1/5 Du också? väldigt dålig film, håller faktiskt med om allt det du skrev där. --- Ska se 300 snart, återkommer med en kommentar. Redigerad 12 april, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 (redigerad) Såg The Usual Suspects för andra gången i tisdags. Det är en film jag varmt rekommenderar. Den kan kännas lite krånglig, men den är spännande och fängslande. Hoppen mellan nu- och dåtid tycker jag om. Jag vet inte om det finns något negativt att säga om den här filmen, förutom att den just kan kännas lite krånglig. Skådespelarna är utmärkta, speciellt Spacey. Jag älskar del Toro's röst, så ett + där också Betyg: 9/10. Du must denna sehen! How do you shoot the Devil in the back? What if you miss? - Verbal. Redigerad 12 april, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Smokin' Aces Vad har "svensken" för roll i den filmen? Är han en av alla "hitmen's" eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Såg Epic Movie innan idag. Håller mer er andra här som sett den. Vissa scener var roliga, men dom flesta var skit rent ut sagt. Den får 2/5 pga att dom skämten som är roliga är roliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Vad har "svensken" för roll i den filmen? Är han en av alla "hitmen's" eller? Ja och nej han är läkare vid Stockholm University, en av världens bästa, så där fick våran läkarvård och forskning lite gratisreklam, men alla tror att han är en hitman Bäst att kolla själv, kan rekommendera den. Senast sedda nu är Teenage Mutant Ninja Turtles, INTE den nya, utan den från 1990 Har inte sett den sedan den kom typ, tror inte det här är en direkt barnfilm som dom senare är, den här är lite våldsam för ungar, sparkar i huvudet och så pressar dom ett huvud i en sopbil X X Köpte och såg L.A. Konfidentiellt, älskar filmer som skildrar Los Angeles på olika sätt, den här tar upp korrupta poliser på 50-talet och gör det jävligt bra, snyggt gjord, bra manus (efter James Ellroys deckare) Bra skådisar också, bla Kevin Spacey, Russel Crowe, Guy Pearce, Kim Basinger och Denny Devito :nuke: (:!!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Såg American History X för första gången inatt. Helt klart en av de bästa filmer jag har sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Såg Pick of Destiny igår. Jack Black var riktigt bra, men den tog slut lite för fort. Skulle ge den 3,5/5 och hoppas på en uppföljare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Magnus Betnér Uncut Kan bara säga en sak.. Betnér är kung! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Magnus Betnér Uncut Kan bara säga en sak.. Betnér är kung! Beställde du den där ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts