n00dles Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Mr Beans Holiday Ibland lite halvbra skämtsamma scener men inte nån succe. Har sett bättre :'( / :'(:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Mr Beans Holiday Ibland lite halvbra skämtsamma scener men inte nån succe. Har sett bättre :'( / :'(:D:lol: Bra betygsskala! ... Fast du ska ju bara ge den en smiley. Mr. Beans Holiday får då alltså en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Såg faktiskt 300 idag på bio med min kusin och hans fassa. Grymt bra. Fucking Love it. / Får filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Get Shorty - Sjukt kul film. Be Cool - Uppföljaren till Get Shorty, men har sett den förr. Rolig ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Kollade nyss in Skycaptain And The World Of Tomorrow som bror min fick i födelsedagspresent idag Var ungefär lika bra som jag trodde att den skulle va. D.v.s crap... 1/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icicle Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Cinderella man Den handlar, kortfattat om James J. Braddock, en framgångsrik proffsboxare som aldrig blivit knockad. Efter några år drabbas han, som många andra av depressionen i USA och kämpar förtvivlat med att försöka försörja sin familj. Han boxas bl.a med bruten handled och fråntas då sin boxarlicens. Han tvingas bo i ett värmelöst hem då han ej kan betala sina räkningar. Han tar alla jobb han kan få och låter ingenting förstöra för honom. Resten får ni själva kolla in. Mitt betyg : 4/5 (mycket bra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Fearless Kampsports-film med Jet-Li. Filmen innehåller väldigt spektakulära och välgjorda fightingscener med mycket slow-motion som jag är överdrivet förtjust i. Dock är detta egentligen det enda bra med filmen. Handlingen är osammanhängande och ointressant, och ärligt talat förstås jag inte riktigt vad filmen handlade om så här i efterhand. jag såg iofs filmen med ganska amatörmässiga undertexter så jag kan säkert ha missat en del. Filmen känns som en film man borde ha sett i Blu-Ray format när det kommer till fightingscenerna med mycket som går sönder, vatten som stänker etc. och allt i slow-motion. Nåja, filmen får 5/10 får sina fightingscener. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Måste bara recensera 300 igen. Detta mästerverk som måste ses av alla. Allt är underbart. FUBAR FFS! >____< 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Epic Movie Fy satan vad usel den var. [X][ ][ ][ ][ ] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Epic Movie Fy satan vad usel den var. [X][ ][ ][ ][ ] Tycker min kompis betyg var perfekt. "Skulle man korta ner filmen och bara spara det roliga skulle man ha de roligaste 5 minutrarna i sitt liv. Så dålig är filmen" Alltså, vardaglig mun. 5 minuter, sammalagt av hela filmens 1½-2 timmars material var roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Göta Kanal 2 Kanalkampen Har inte sett ettan så jag kan inte yttra mig om vilken som är bäst mellan denna eller ettan. Men jävligt rolig var att denna film iaf. Betyg: :) / 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Såg just färdigt TMNT. Det var alldeles för mycket turtle vs turtle i filmen och alldeles för lite turtle vs badguy.. På slutet kom fighterna igång men det varade inte länge. Usel film, men för någon i min lillebrors ålder(10-11) är den säkert bra. 2/5 <- And thats being nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Tycker min kompis betyg var perfekt. "Skulle man korta ner filmen och bara spara det roliga skulle man ha de roligaste 5 minutrarna i sitt liv. Så dålig är filmen" Alltså, vardaglig mun. 5 minuter, sammalagt av hela filmens 1½-2 timmars material var roligt. Fast... "de roligaste 5 minutrarna i sitt liv"? Det betyder ju typ att filmen hade bara en massa lama grejer i sig, men en del grejer var riktigt, riktigt, riktigt roliga. Jag tycker snarare att hela filmen hade riktigt lama skämt, jag tror jag fnissade till åt två eller så. Det enda bra med filmen är slutet när Borat kommer och säger "Well, this looks like a happy ending... NOT!" och så krossas alla karaktärer av ett stort hjul. Såg just färdigt TMNT. Det var alldeles för mycket turtle vs turtle i filmen och alldeles för lite turtle vs badguy.. På slutet kom fighterna igång men det varade inte länge. Usel film, men för någon i min lillebrors ålder(10-11) är den säkert bra. 2/5 <- And thats being nice Ah, äntligen en liktänkande! Läs min recension ett par sidor tillbaka, den stämmer fan på pricken med din... T o m betyget skrev jag "Jag ska vara snäll och ger den 2/5". ... Läs sedan Crusaders recension. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Ah, äntligen en liktänkande! Läs min recension ett par sidor tillbaka, den stämmer fan på pricken med din... T o m betyget skrev jag "Jag ska vara snäll och ger den 2/5". ... Läs sedan Crusaders recension. Haha, nästan creepy hur lika de var. Hur kan man ge den så bra betyg, nu blir jag ännu räddare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Are you scared. skabbig kopia av saw.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Mr Beans Holiday Hade inga förhoppningar på att denna skulle ens vara bra, och den var inte så speciellt bra heller. Lite smårolig då och då men det är fortfarande inte Mr Bean-klass. Betyg: av 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 (redigerad) Tenacious D: The Pick of Destiny En helskön rulle, härlig musik och ganska roliga skämt de har slängt in. Djävulens låt i slutet är bara den värd att se filmen för. 7/10 Redigerad 7 april, 2007 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Såg Borat idag... Sett den 3 gånger på typ en månad, sjukt rolig film... har ni inte sett den rekomenderar jag att ni ser den, man garvar typ genom hela filmen http://imdb.com/title/tt0443453/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Alldeles nyss så såg jag på Harry Potter and the Goblet of Fire (Ja, det låter mycket fränare på engelska. Rawr.) Den var faktiskt ganska bra. Dom nyare Harry Potter filmerna är mycket bättre än dom gamla, Vises Sten etc. 4/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Såg Borat idag... Sett den 3 gånger på typ en månad, sjukt rolig film... har ni inte sett den rekomenderar jag att ni ser den, man garvar typ genom hela filmen http://imdb.com/title/tt0443453/ Jag stängde av den efter 20 minuter, tyckte skämten var så jävla förutsägbara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts