Warmedal Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Göta Kanal 2 - Kanalkampen. Vad filmen handlar om behövs knappast förklaras. Tycker filmen var rätt bra faktiskt, dock lite halvseg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Igår såg jag och "wexx" här på forumet Dirty Sanchez - The movie. Sjuk film. Jackass är mycket bättre. Men visst, man skrattar åt Dirty med ibland, men inte alls lika ofta. Dom är lite för sjuka för min smak. Filmen får 3/5. Sen idag har jag också sett Rocky 1. Har sett den innan men det var ett tag sen. Riktig klassiker, bra är den också. Den blir lite seg i mitten så den får 4/5. Vi såg också Rocky 2. Jag tyckte denna var bättre än ettan, helt klart. Den hade mer handling och det hände lite mer saker. Den får faktiskt full poäng 5/5! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Ghost Rider Vet ingentligen inte varför jag tittade på den men jag gjorde det iaf, men det var nog absolut det sämsta jag någonsin har sett i hela mitt liv, den var som en typsikt amerikansk action film, dålig handlingen,överdriven som fan, och skit mycket overkliga hopp osv. Jag ger filmen betyget 9-/10 och varför den inte får 10- är för att Eva Medez är med i den Absolut den sämsta film som jag har sett Vänta nu... Den Absolut sämsta film du nånsin har sett och detn får en 9 av 10? Du kan inte ha sett många filmer i så fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Vänta nu... Den Absolut sämsta film du nånsin har sett och detn får en 9 av 10? Du kan inte ha sett många filmer i så fall... Han menade minus 9 av 10. För att göra en skala för att underlätta så skulle Solid_Xs betygskala tecknas såhär |[color="#ff0000"]x[/color]--------|---------| -10 0 10[/codebox] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Han menade minus 9 av 10. För att göra en skala för att underlätta så skulle Solid_Xs betygskala tecknas såhär |[color="#ff0000"]x[/color]--------|---------| -10 0 10[/codebox] Jaaahaaa , då fattar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 National Security Rolig film. 7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Tittade på Goodfellas igår på 3:an och upptäckte att jag inte hade sett den tidigare. Mycket trevligt tänkte jag, men började genast störa mig på att textningen låg en minut före. Störde mig så mycket att jag inte pallade att se mer än en halvtimme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Training Day Har nog sett den här filmen runt 10 gånger nu men den är fortfarande lika bra Handling: Varje dag pågår ett krig på gatorna i storstäderna i USA - ett krig mellan boende i området, knarklangare och lagens representanter. Alonzo Harris hör till den sistnämnda kategorin. Sedan tretton år tillbaka har han jobbat som narkotikaspanare inom Los Angeles poliskår. Under sina många och långa pass har Harris sett det mesta och den optimism han en gång kände för sitt yrke har gradvis försvunnit. En dag får Harris en ny kollega, den unge Jake Hoyt. Han är exakt så som den ärrade veteranen Harris var i början av sin bana: beredd att bekämpa det onda och förändra världen till det bättre... Den får utan tvekan 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Såg innan idag Blood Diamond, 9,5/10. Underbar film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 (redigerad) Goodfellas Den gick på TV3 igår. Tre skådisar från GTA var med i filmen, Ray Liotta som gör rösten till Tommy Vercetti, Frank Vincent som gör rösten till Salvatore Leone och Debi Mazar som gör rösten till Maria. Ray Liotta, Robert De Niro och Joe Pesci hade huvudrollerna. Det handlar om maffian och Ray Liotta är berättarröst. Väldigt bra maffiafilm som får 4/5 Redigerad 1 april, 2007 av T-Bone Mendez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 (redigerad) TMNT sedd. Riktigt usel film som förstör Turtles- känslan. Tre fjärdedelar av filmen går i princip ut på att sköldpadde- bröderna har eviga familjegräl - det är inget som direkt tilltalar tittaren, man vill ha action och händelse. Även storyn känns halvtaskig. När de gröna ninjorna äntligen kommit över sina löjliga problem och actionen drar igång blir det faktiskt ganska fräsigt i ett par minuter - sedan är filmen slut. Grafiken och animationerna imponerar verkligen inte. De är inte ens hälften så snygga som de senaste Pixarfilmerna, de är snarare i nivå med Toy Story från 1995. Hur Crusader kan ge den här filmen full pott är för mig obegripligt men å andra sidan har de flesta i den här tråden allvarliga problem med att kritisera filmer. Jag ska vara schysst, den får: 2/5 Redigerad 3 april, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Såg Fun With Dick And Jane igår och den var väl helt okej, inget som sätter sig på hjärnan precis, men Carrey spelade bra och inte lika fånigt som han brukar göra, 6.5/10 får den nog ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Såg The Dukes of Hazzard: The Beginning igår kväll. Verkligen inte lika bra som första. Halvtaskig skådespelarinsats och handlingen var inte heller något att hänga i julgranen. Att dom inte hade med dom gamla skådespelarna (Johnny Knoxville och Seann William Scott) fick mig att tappa lusten att se filmen. Men det är trots allt The Dukes of Hazzard. 4/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Såg ghost rig igår. ganska bra film, men mycket oväntat slut. utan tvekan värd att se för dom som gillar skräck. inte läskig mest spännande. 8/10 för den var faktist bra, men inte den bästa. BTW, vad betyder snore? som står i topicens undernamn. undrat det länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Såg ghost rig igår. ganska bra film, men mycket oväntat slut. utan tvekan värd att se för dom som gillar skräck. inte läskig mest spännande. 8/10 för den var faktist bra, men inte den bästa. BTW, vad betyder snore? som står i topicens undernamn. undrat det länge. Snarkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Training Day Har nog sett den här filmen runt 10 gånger nu men den är fortfarande lika bra Handling: Varje dag pågår ett krig på gatorna i storstäderna i USA - ett krig mellan boende i området, knarklangare och lagens representanter. Alonzo Harris hör till den sistnämnda kategorin. Sedan tretton år tillbaka har han jobbat som narkotikaspanare inom Los Angeles poliskår. Under sina många och långa pass har Harris sett det mesta och den optimism han en gång kände för sitt yrke har gradvis försvunnit. En dag får Harris en ny kollega, den unge Jake Hoyt. Han är exakt så som den ärrade veteranen Harris var i början av sin bana: beredd att bekämpa det onda och förändra världen till det bättre... Den får utan tvekan 10/10 Är det den som Samuel Jackson är med i som en elak polis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Är det den som Samuel Jackson är med i som en elak polis? Nej, Denzel Washington Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Planet of the Apes (2001). Har sett den förr. Mycket bra och underhållande, konstigt slut bara. Finding Neverland. Usch. Bara tråkig. The Girl Next Door. Har sett några gånger. Fortfarande bra. Elisha är allt för gullig. Vikten av Vatten. Tråkig. Inte alls underhållande. True Believer. Bra film. Spännande story och intressanta karaktärer. Har dock sett den förr. Har kollat på en del film på senaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Såg bio-premiären av 300 igår kväll. Helt klart en grym film. Inte lika fantastisk som jag hade hoppats på men jävligt bra ändå! Fantastiskt bra filmad, grymma effekter och bra berättande. Mycket blod och våld men det är bara bra 5/5 eller 9/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Har också sett igår Riktigt grym film. Effekterna och redigeringen var skitfräna. Man kan inte annat än ge en fullpoängare till en sån här film 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts