BigBear Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Cidade de Deus (Guds Stad) Blev intresserad av filmen efter att ha sett den på topplistan på imdb. Helt jävla värdelös film, förstår inte hur den kan placeras på 17:e plats. 1/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Mumsigt när han drar på henne framför alla kineserna.. xD Riktigt grym scen Gillade faktiskt slutet när han krossade och studsade av bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Napoleon Dynamite Världens lågbudget film, hyffsad bra, men så förbannat B 3/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Riktigt grym scen Gillade faktiskt slutet när han krossade och studsade av bilen. Spoiler om ni inte sett slutet av filmen: Lite fult att han sen blinkar och ler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Ph4nk j00 4 smoking, trevlig film, men sen tar det slut. 5/10 tromboner. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Cidade de Deus (Guds Stad) Blev intresserad av filmen efter att ha sett den på topplistan på imdb. Helt jävla värdelös film, förstår inte hur den kan placeras på 17:e plats. 1/10 Varför var den helt jävla värdelös? Napoleon Dynamite Världens lågbudget film, hyffsad bra, men så förbannat B 3/5 Varför var den så förbannat B? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Varför var den helt jävla värdelös? Varför var den så förbannat B? För den hade låg budget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 För den hade låg budget. Alltså.. vafan..? Jag antar att jag får omformulera frågan, så att även Boomer kan förstå.. Vad i filmen tyder på att den har så himla låg budget? (Jag är mycket väl medveten om att filmen inte kostade flera miljader att göra men det behöver inte betyda någonting om filmen i sig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Sov över med en kompis igår och vi kollade på16 blocks. Det var en riktigt bra film. Det hände verkligen någonting hela tiden. Den får 5/5 för att den var spännande och riktigt, riktigt bra! IMDb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Älskade Spion igår på 3:an. Har sett förr men den är fortfarande riktigt bra: 5/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 The departed Letters from iwo jima The boondock saints Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Nyckeln till frihet (The Shawshank Redemption). Bra film, väldigt gripande. Och det är den första filmen med det "temat" som har ett bra slut. Rekommenderar denna film varmt. Skaffa den nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 300 Akta bra film alltså. Detta är en riktig bio-film, så jag råder alla att boka upp 4 April för just denna film, då den har biopremiär i Sverige 4 April. Väldigt blodig, Väldigt välgjord och Väldigt vacker. 9/10, och den har snabbt blivigt min nya favoritfilm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Såg nyss på Ghostrider. Väldigt bra och allt. Handlar om en som heter Johnny Blaze som vars far lider av cancer, döende. Johnny säljer sin skäl till djävulen och så skonar han Johnnys far. Dagen efter så uppträder de igen (De är motorcykels stuntmän), fadern hoppar på rampen med sin motorcykel och när jag når marken så skadade han sig så illa så att han dog. Ja. Eftersom han sålde sin skäl till djävulen så blir han ett "brinnande skelett" på nätterna. Han är djävulens prisjägare. Jo, han tar fast tjuvar, rånare och allt i den stilen. Resten får ni se. Rollerna ( Johnny Blaze ) : Nicholas Cage B) X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Förortsungar Ganska avkopplande film som man bara kan ligga o glo på om man har tråkigt fast det tråkiga med filmen är att man efter 2 minuter in i filmen vet hur allt ska sluta och vad som kommer att hända 6/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 (redigerad) 300 Akta bra film alltså. Detta är en riktig bio-film, så jag råder alla att boka upp 4 April för just denna film, då den har biopremiär i Sverige 4 April. Väldigt blodig, Väldigt välgjord och Väldigt vacker. 9/10, och den har snabbt blivigt min nya favoritfilm. Den heter bara 300? Was it abut? Såg tråden om filmen nu. Sorry. Redigerad 19 mars, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Såg nyss på Ghostrider. Väldigt bra och allt. Handlar om en som heter Johnny Blaze som vars far lider av cancer, döende. Johnny säljer sin skäl till djävulen och så skonar han Johnnys far. Dagen efter så uppträder de igen (De är motorcykels stuntmän), fadern hoppar på rampen med sin motorcykel och när jag når marken så skadade han sig så illa så att han dog. Ja. Eftersom han sålde sin skäl till djävulen så blir han ett "brinnande skelett" på nätterna. Han är djävulens prisjägare. Jo, han tar fast tjuvar, rånare och allt i den stilen. Resten får ni se. Rollerna ( Johnny Blaze ) : Nicholas Cage X Är även den film som jag såg senast, närmare bestämt i fredags. Själv tycker jag filmen var helt värdelös, känner mig generös när jag ger den 1/5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Såg nyss Jackass - Number 2, för första gången faktiskt, som ett gammalt Jackass-fan så kan man inte annat än att tycka det är bra och roligt, stunten är råare än i den första filmen, bra musik är alltid ett stort plus. ;) x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 Såg nyss Night at the Museum, lite långtråkig faktiskt, trodde den skulle vara roligare än vad den var, den hade sina stunder.... visst, men inte Ben Stillers bästa precis. Men det är alltid kul att se Owen Wilson i en biroll, han och Will Ferrell brukar alltid dyka upp när Ben Stiller har huvudrollen, och vise versa. (:!!! (:!!! (:!!! x x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2007 (redigerad) Human Traffic Utflippad! Filmen innehåller rätt många sköna scener och intressanta karraktärer men är fortfarande inte den höjdarrulle som P-C framställer den som =P Delicatessen Fransk, post-apokalyptisk, svart, brun, vacker film. Såg bara sista halvan dock. Pick Of Destiny Riktigt go! Heat Tät och actionspäckad, som vanligt. Redigerad 20 mars, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts