Siana Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Siana: Och du är en sån som tror du är cool för du snittar 1,5 på Filmtipset Mitt snitt är 2.86, and I'm foooken' proud of it. Låt mig tillägga att jag skrattade ljudligt i biosalongen under knivscenerna. Usch så bajsfånigt. Slutet var dock mäktigt. Jättedålig "romantiskt" historia. Jag skulle ge den en trea, på sin höjd. Eller en sexa, av Just för att den inte mesade med det provokativa slutet. Men väldigt fånig. Jo, slutet var mäktigt... And that's about it. Skönt att man aldrig fick se hans ansikte, i varje fall. Det skulle förstöra hela den mystiska barriär som masken skapat. Sen vet jag inte hur kul det skulle vara att se Hugo Weaving där under. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Sett The Benchwarmers (med Rob Schneider och killen som spelar napoleon dynamite) några gånger, senast igår. Sjukt rolig film länge sen jag skrattat så mkt åt en film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Senast sedda film är Over the hedge. Jävligt bra film enligt mig. 8/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Kollade på The BreakUp för några timmar sedan, den var precis som alla andra kärleks komedier. Vilket är långtråkiga, visst, det var några ställen jag små skrattade lite. Så, detta är verkligen ingen sevärdig film. Om du inte tycker om långtråkiga kärlekskomedier så att säga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Familjen hyrde Pirates of the Caribbean 2, och den var rätt så underhållande. Bra effekter, och Depp gjorde sin roll bra. 6,5/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Låt mig tillägga att jag skrattade ljudligt i biosalongen under knivscenerna. Usch så bajsfånigt. Slutet var dock mäktigt. Jättedålig "romantiskt" historia. Jag skulle ge den en trea, på sin höjd. Eller en sexa, av Just för att den inte mesade med det provokativa slutet. Men väldigt fånig. Å andra sidan tyckte ju du att Sin City var fånig, så V for Vendetta lär ju va nått jag gillar. (trots att den verkar fånig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Har precis kollat på Fear and Loathing in Las Vegas och Corpse Bride. Båda två är två väldigt säregna och bra filmer. Sen är jag ett stort Johnny Depp fan. Dels för han är en av de bästa skådespelarna, och att han är lik mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Har precis kollat på Silent Hill. Trodde först att det skulle vara en ganska dålig film men den överaskade mig rejält. Vet inte vad det är med den men man fastnade i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Sen är jag ett stort Johnny Depp fan. Dels för han är en av de bästa skådespelarna, och att han är lik mig. Tss, du är ju snyggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Såg Steven Spielbergs första långfilm, Duellen för en vecka sen. Jag gillade verkligen filmen, den var annorlunda och lite sjuk. Lite fantasilöst slut men annars var den väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Såg nyss på Silent Hill och jag måste säga att det var en grym besvikelse. Filmen var ganska hyffsad ibörjan men sen när man kommer längre in i filmen så blir allt så rörigt och snurrigt. Sen var den inte så vidare läskig heller. 3,5/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Sen är jag ett stort Johnny Depp fan. Dels för han är en av de bästa skådespelarna, och att han är lik mig. Kan jag få gifta mig med dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Fiskade upp Vanishing Point i sjön och brännde på DVD för ett tag sen, har sett den 3 ggr nu fast skam att man inte köpt den, smisk till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Kollade på American Beauty på TV4+ innan. Kevin Spacey är verkligen en bra skådespelare (fast han är inte lik mig ). Sen var den fylld av roliga personligheter och en vrickad historia. 8/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Torsk på Tallin Svensson Svensson - The Movie Fina ölfilmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Elizabeth Town med bl.a. Orlando Bloom och Kirsten Dunst. -Sevärd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Kollade på Torsk På Tallin & Dum & Dummare igår. Båda två är riktiga klassiker, har svårt att betygsätta dem men någonstans mellan 9/10 och 10/10 ligger båda två Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Kan jag få gifta mig med dig? Jag har faktiskt skakat hand med honom, det är en förlovning bara det. ... Äh, ta honom, förresten. Jag är inget Johnny Depp- fan. ... Ingen som ser ut som Morgan Freeman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 (redigerad) Har precis kollat på Fear and Loathing in Las Vegas och Corpse Bride. Båda två är två väldigt säregna och bra filmer. Sen är jag ett stort Johnny Depp fan. Dels för han är en av de bästa skådespelarna, och att han är lik mig. Ja, dem är bra både två! Fast Corpse Bride är ju en sån film man ska somna till. Ursäkta, men Var nånstans är du lik Johnny Depp? xD Vill bara påminna dig om att du är mest lik Nassim i Bolibompa. Fast han är iof ingen skådis... Redigerad 13 augusti, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Tss, du är ju snyggare Jag vet. Därför jag skrev att han är lik mig, inte att jag är lik honom. @Tija: Vi kan börja med en kopp kaffe. @Siana: Du är inte gay nog för mig.. Gay.. gaylord. @The_go: Disney är det enda rätta att somna till om man går in för att somna. Och fråga inte mig, utan fråga mina kompisar (dom hittar på så mycket dumt). Dom säger jag är grymt lik honom i Gibert Grape. Sen är jag lik Jim Carrey med. Det säger Weener. Jo, du har sagt att jag är lik honom. Och jag lider än. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts