Jump to content

Senast sedda film

okka
 Share

Recommended Posts

Om Sylvetser Stallone skäms för den filmen, så måste den fanimej vara dålig.

Skådespeleriet e skit, storyn suger, han e typ 40 år och dödar nästan en 20 åring, vädligt verkligt.

Han är bara känd för just Rokcy och Rambo filmerna.

Rocky V= Sämsta filmen i hela Rocky serien 2/5

Storyn, dålig? Och skådespeleriet tycker jag inte är så dåligt. Haha, nej. Och visst, 40 år är han. Och overkligt är de. Men, så dålig är den verkligen inte!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh, vad var dåligt i den?

Om Sylvetser Stallone skäms för den filmen, så måste den fanimej vara dålig.

Skådespeleriet e skit, storyn suger, han e typ 40 år och dödar nästan en 20 åring, vädligt verkligt.

Han är bara känd för just Rokcy och Rambo filmerna.

Rocky V= Sämsta filmen i hela Rocky serien 2/5

There you have it :P

Lika, Rocky typ äger han så jävla hårt fast han är Brain damge o allt fan vad han har, och Tommy ska vara världsmästare så han börjar kunna slåss lite men nej då. helt värdelös :mellow:

God bless Rocky 1-3 (och lite 4:an) :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

There you have it :P

Lika, Rocky typ äger han så jävla hårt fast han är Brain damge o allt fan vad han har, och Tommy ska vara världsmästare så han börjar kunna slåss lite men nej då. helt värdelös :mellow:

God bless Rocky 1-3 (och lite 4:an) :lol:

Det är för fan hur jämt som helst. Rocky äger ju inte precis upp han. Men, som sagt, jag tycker också det är den sämsta Rockyfilmen av dom jag sett. Jag har sett 1:an, 2:an och 4:an.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det inte Starhip Troopers som är så jäääääääääääävla fjantig? :unsure:

Nä, 1:an är bra, 2:an är både dålig och fjantig. ^_^

Är det inte tvåan? Ettan är ju ganska bra.

Simpan reads my mind. Och han vet varför. :P

--------------

Starship Troopers4 / 5. - Härlig insektslakt i bra tempo.

Shallow Hal ("Min största Kärlek på svenska) 5 / 5. - Helt otroligt rolig, exakt min humor. :D

Btw, Rocky 5 suger hängpung. Hatar hela konceptet med att dom blir bankrutt, och Tommy Gunn - skaplig superhjälte fetisch, då han både ser ut som en superhjälte och hans namn låter som ens.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då ska du defentivt se 3:an!!

Det är den bäst enligt mig Rocky filmen av alla.

3:an är bäst med Clubber lang som är så kaxig och cool (IMO) :D

Är det inte tvåan? Ettan är ju ganska bra.

Jag tyckte 1:an var bra, var inte så mkt snack utan action hela tiden så det var bra, men det blev lite halvt enformigt med att dom alltid gjorde hit and runs typ på monsterna :unsure::P:D^_^ av 5

Igår såg jag även X-men

Tyckte den var rätt bra, :rolleyes::lol: (:!!!:) av 5 då den inte hade det där lilla extra :)

såg även lite av 8mile men har sett den förut, gillar när dom battlar och så men annars är den inte så "jätte" bra

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg nyss The House Sitter på femman. Den var bra! Tog slut lite för snabbt bara, trodde det skulle hända mer, därför får den 4/5 :teehee:

VAFAN!? Det var ju bland det sämsta jag sett! Uselt (verkligen skituselt!) skådespeleri, fullt med klyschor, regissören har slängt in en massa konstiga grejer för att få handlingen att gå framåt (t ex, varför lägga den jättestora nyckeln till sitt förbjudna rum där ingen för gå in precis ovanför dörren?).

Den får ändå 1/10 pga den lilla twisten en bit in i filmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor