SiXxe Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Om Sylvetser Stallone skäms för den filmen, så måste den fanimej vara dålig. Skådespeleriet e skit, storyn suger, han e typ 40 år och dödar nästan en 20 åring, vädligt verkligt. Han är bara känd för just Rokcy och Rambo filmerna. Rocky V= Sämsta filmen i hela Rocky serien 2/5 Storyn, dålig? Och skådespeleriet tycker jag inte är så dåligt. Haha, nej. Och visst, 40 år är han. Och overkligt är de. Men, så dålig är den verkligen inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Äh, vad var dåligt i den? Om Sylvetser Stallone skäms för den filmen, så måste den fanimej vara dålig. Skådespeleriet e skit, storyn suger, han e typ 40 år och dödar nästan en 20 åring, vädligt verkligt. Han är bara känd för just Rokcy och Rambo filmerna. Rocky V= Sämsta filmen i hela Rocky serien 2/5 There you have it Lika, Rocky typ äger han så jävla hårt fast han är Brain damge o allt fan vad han har, och Tommy ska vara världsmästare så han börjar kunna slåss lite men nej då. helt värdelös God bless Rocky 1-3 (och lite 4:an) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 There you have it Lika, Rocky typ äger han så jävla hårt fast han är Brain damge o allt fan vad han har, och Tommy ska vara världsmästare så han börjar kunna slåss lite men nej då. helt värdelös God bless Rocky 1-3 (och lite 4:an) Det är för fan hur jämt som helst. Rocky äger ju inte precis upp han. Men, som sagt, jag tycker också det är den sämsta Rockyfilmen av dom jag sett. Jag har sett 1:an, 2:an och 4:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Det är för fan hur jämt som helst. Rocky äger ju inte precis upp han. Men, som sagt, jag tycker också det är den sämsta Rockyfilmen av dom jag sett. Jag har sett 1:an, 2:an och 4:an. Då ska du defentivt se 3:an!! Det är den bäst enligt mig Rocky filmen av alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Då ska du defentivt se 3:an!! Det är den bäst enligt mig Rocky filmen av alla. Okej. Ska köpa alla Nog disskuterat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Såg precis The Weather Man. Grymt deprimerande film. Hade inte Nicolas Cage haft huvudrollen så hade jag nog inte sett klart hela. 0/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 The Queen Lysande skådespeleri, speciellt då från oscarsnominerade Helen Mirren som spelar drottningen. Definitivt en prestation värd en Oscar. Riktigt bra och ganska rörande film i övrigt. Splendid! 89/100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Såg nyss Detroit Rock City, en rulle om 4 ungdomar som går miste om sina Kiss-biljetter och är på jakt efter nya. Bra och rolig handling och ett grymt soundtrack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Såg nyss American Pie naked mile. Den var väl sådär. Helt klart den sämsta utav American Pie-filmerna. Jag ger den 3/5 för att den för de mesta var rätt dryg, men ibland blixtrade till och var lite småkul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Är det inte Starhip Troopers som är så jäääääääääääävla fjantig? Är det inte tvåan? Ettan är ju ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Rocky Balboa, rätt dålig imo. Har iofs inte tyckt om nån rockyfilm ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Kollade på 8 Mile igår för första gången. Den var bra. Hade mycket känsla. 4/5 Passar även på att skriva om Rocky V. Många tycker den är dålig, men jag tycker den var rätt ok. Storyn var ganska bra, bara att de blev av med pengarna på ett lite ogenomtänkt sätt. 3.5/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Är det inte Starhip Troopers som är så jäääääääääääävla fjantig? Nä, 1:an är bra, 2:an är både dålig och fjantig. Är det inte tvåan? Ettan är ju ganska bra. Simpan reads my mind. Och han vet varför. -------------- Starship Troopers4 / 5. - Härlig insektslakt i bra tempo. Shallow Hal ("Min största Kärlek på svenska) 5 / 5. - Helt otroligt rolig, exakt min humor. Btw, Rocky 5 suger hängpung. Hatar hela konceptet med att dom blir bankrutt, och Tommy Gunn - skaplig superhjälte fetisch, då han både ser ut som en superhjälte och hans namn låter som ens. Redigerad 11 februari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Jag kollade på The Pursuit of Happiness. Jag måste säga att filmen är så jävla bra!. Det är en av mina bästa filmer jag sett. Jag ger den lätt 10/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Då ska du defentivt se 3:an!! Det är den bäst enligt mig Rocky filmen av alla. 3:an är bäst med Clubber lang som är så kaxig och cool (IMO) Är det inte tvåan? Ettan är ju ganska bra. Jag tyckte 1:an var bra, var inte så mkt snack utan action hela tiden så det var bra, men det blev lite halvt enformigt med att dom alltid gjorde hit and runs typ på monsterna av 5 Igår såg jag även X-men Tyckte den var rätt bra, (:!!! av 5 då den inte hade det där lilla extra såg även lite av 8mile men har sett den förut, gillar när dom battlar och så men annars är den inte så "jätte" bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Såg nyss Detroit Rock City, en rulle om 4 ungdomar som går miste om sina Kiss-biljetter och är på jakt efter nya. Bra och rolig handling och ett grymt soundtrack. Haha, den är skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Såg nyss The House Sitter på femman. Den var bra! Tog slut lite för snabbt bara, trodde det skulle hända mer, därför får den 4/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Kollade på klassikern BASEketball, 7/10. Inte lika bra som första gångerna man såg den men den håller fortfarande helt klart . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Såg nyss The House Sitter på femman. Den var bra! Tog slut lite för snabbt bara, trodde det skulle hända mer, därför får den 4/5 VAFAN!? Det var ju bland det sämsta jag sett! Uselt (verkligen skituselt!) skådespeleri, fullt med klyschor, regissören har slängt in en massa konstiga grejer för att få handlingen att gå framåt (t ex, varför lägga den jättestora nyckeln till sitt förbjudna rum där ingen för gå in precis ovanför dörren?). Den får ändå 1/10 pga den lilla twisten en bit in i filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Kollade på klassikern BASEketball, 7/10. Inte lika bra som första gångerna man såg den men den håller fortfarande helt klart . Mysig amerikansk humor. I likes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts