Mr.Dumbom Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Såg Bruce den Allsmäktige på fyran nyss. Rätt så hyffsad, Jim Carrey är kung! Betyg: av fem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Såg Bruce den Allsmäktige på fyran nyss. Rätt så hyffsad, Jim Carrey är kung! Betyg: av fem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Håller med föregående två talare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Såg Bermuda triangeln i går kväll, den var rätt hyffsad, men lite ful när man såg vissa saker var inklippta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Deuce Bigalow: Male Gigolo X X X X Story: Deuce är en fiskälskare som vaktar akvarium när folk åker bort. Han får i uppdrag av en berömd (och stark!) manshora att ta hand om hans dyra akvarium medans han är borta i 'affärer' .. såklart så går allt åt helvete och hela lägenheten förstörs.. under mordhot måste Deuce anta rollen som manshora åt amerikas mest underliga kvinnor för att ha råd med reperationer innan hans klient kommer hem men blir kär i en vacker kvinna med träben.. Utlåtande: Usel humor, kalorierika moralkakor och ännu sämre skådespelare. Stay away! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Deuce Bigalow: Male Gigolo X X X X Story: Deuce är en fiskälskare som vaktar akvarium när folk åker bort. Han får i uppdrag av en berömd (och stark!) manshora att ta hand om hans dyra akvarium medans han är borta i 'affärer' .. såklart så går allt åt helvete och hela lägenheten förstörs.. under mordhot måste Deuce anta rollen som manshora åt amerikas mest underliga kvinnor för att ha råd med reperationer innan hans klient kommer hem men blir kär i en vacker kvinna med träben.. Utlåtande: Usel humor, kalorierika moralkakor och ännu sämre skådespelare. Stay away! Naa, tycker den är ganska underhållande. Ingen kvalitets rulle, det har du rätt i men som tidsfördriv funkar den bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Eaten Alive 1977 oj sicken dålig film.. kämpade mig igenom den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 (redigerad) Garden State Betyg: Story: Andrew 'Large' Largeman (Zach Braff) en misslyckad skådis, har gått på piller sen han var tio år. När hans mamma dör så lämnar han pillrerna i L.A. och återväner till sin hemstad. Väl där träffar han sitt gamla gäng som fortfarande lever i en misär av drogande och festande. Han träffar också Sam (Natalie Portman), en vacker och färgstark tjej vars positiva energi får Andrew att på första gången på 26 år öppna sina sinnen för livet. Utlåtande: En UN-DER-BAR film! Ett måste för alla som gillar film i någons sorts form. Zach Braff spelar (?) förvånansvärt bra jämfört med Scrubs då han - let's face it - suger som skådespelare. Och dessutom: Best. Soundtrack. EVAHR!! Zach Braff har själv valt musiken och är en härlig blanding med The Shins, Simon and Garfunkel och såklart Colin Hay (som gör mycket av musiken i Scrubs) Citat: Andrew Largeman: We're not playing Spin the Bottle; how old are we? More importantly, how old are they? Jesse: Oh, they're all legal. I think... Redigerad 5 februari, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Såg nyss Wallander - Fotografen på canal +. Inte den bästa Wallander-filmen jag sett men den får ändå 4/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Senaste filmen jag kollade på, var Snakes on a plane. Den får 4/5 i betyg. Underhållande, kul film. Sevärd!! Speciellt du som har ormfobi ska verkligen se denna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Såg Rocky V inatt på femman. Gillar Rockyfilmerna grymt mycket. Den får 4/5 lätt pga att det inte är den bästa Rockyfilmen men den är ändå grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Såg Ace Ventura, 2an (kommer inte ihåg titeln, men anyway), på TV3 eller TV6 igår kväll. Man har sett den typ 100 gånger men man tycker ändå att den är rolig . Betyg: av 5. Skitrolig i vissa scener, men rätt så uttråkande i vissa scener. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 (redigerad) Perfume: The Story of a Murderer Betyg: X X X Story: Jean-Baptiste Grenouille föds i ett fiskstånd i Paris på 1700-talet. Under sin uppväxt på barnhemmet upptäcker han sin omänskliga förmåga att kunna dissekrera varenda lukt och direkt veta vad det är.. Vid tonåren säljs han till hamnen där han får arbeta i en obscen stank tills han fåt i uppdrag att b ära mattor till stan. Han känner lukten av en vacker kvinna och förföljer henne tills hon upptäcker honom och han blir tvungen att mörda henne. Efter mordet spenderar han timmar med att lukta på henne tills det inte finns något 'nytt' att lukta på och han beslutar att bli parfymiär och fånga kärlek som parfym.. men hans arbete tar en mörk vändning i hans jakt på skönhet.. Utlåtande: Jag satt under hela filmen och tänkte "Är det här skitbra eller skitdåligt?" Otroligt tröga scener när han ska lukta på allting med en änglakör i bakrunden.. gah. Slutscenen var också i värsta laget.. Tänk er 5000 personer som har en stor orgie på ett torg. Redigerad 10 februari, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 The Butterfly Effect sjukt bra film, spännande, intressant, och så får man tänka väldigt mycket. Och jag som trodde det var en random fjortiskomedi 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Såg Bruce den Allsmäktige på fyran nyss. Rätt så hyffsad, Jim Carrey är kung! Betyg: av fem Nej, fy fanken. Så amerikansk kliché- aktig som det kan bli. Så jäkla moralisk och slutet var förutsägbart. Däremot var den rolig, men det räcker liksom inte... 2/5 skulle jag ge den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Ikväll blir det en skaplig filmkväll för mig iallfall, börjar med att titta på "Min Största Kärlek" på 4:an, och direkt efter den på "Starship Troopers" på 5:an. ^^ Betyg osv. editerar jag in senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Ikväll blir det en skaplig filmkväll för mig iallfall, börjar med att titta på "Min Största Kärlek" på 4:an, och direkt efter den på "Starship Troopers" på 5:an. ^^ Betyg osv. editerar jag in senare. Är det inte Starhip Troopers som är så jäääääääääääävla fjantig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Såg Rocky v igår Gillar alla Rocky filmer men 5:an var lite dålig. av 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Såg Rocky v igår Gillar alla Rocky filmer men 5:an var lite dålig. av 5 Äh, vad var dåligt i den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Äh, vad var dåligt i den? Om Sylvetser Stallone skäms för den filmen, så måste den fanimej vara dålig. Skådespeleriet e skit, storyn suger, han e typ 40 år och dödar nästan en 20 åring, vädligt verkligt. Han är bara känd för just Rokcy och Rambo filmerna. Rocky V= Sämsta filmen i hela Rocky serien 2/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts