Bubbli Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Fast Big Fish är lätt hans bästa film. Jävlar vad den suger. Min skola har sin egna lilla filmfestival och den visades. Jag somnade minst två gånger . Senast sedda film är nog Serenity. Jävlar vad den är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 :)Nightmare before christmas med Tim Burton är ju inte helt fel heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Jävlar vad den suger. Min skola har sin egna lilla filmfestival och den visades. Jag somnade minst två gånger . Senast sedda film är nog Serenity. Jävlar vad den är bra Du har nog bara otroligt dålig filmsmak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Alla Tim Burtons filmer är bra=) Favoriten är helt klart Edward Scissorhand. Senaste filmen jag såg var Matchstick Men med Mr. Cage. En av hans bättre roller, även om slutet var väntat. 4/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Såg The Prestige idag. Mycket mycket bra film. Precis min typ av film. Väldigt komplicerad i början. Men mot slutet börjar man förstå. Så, 5/5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Precis sett Rocky 4. Inte alls lika bra som dom 3 föregångarna, som är, som jag tidigare skrivt, oslagbara i all filmväg. 3.5 / 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 The departed. Väldigt smart film, roliga dialoger, bra skådespelare. Tyvärr var jag lite trött och filmen är lång. Hmms 8/10. Absolut sevärd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Fast Big Fish är lätt hans bästa film. Efter fredagen är jag redo att hålla med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Såg nyss den gamla klassikern Sunes Sommar. Får lätt 5/5 för den är grymt bra och rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Skulle kolla på Rocky IV igår men missade allt utom sista matchen Har sett det mesta av den förr så jag ger den 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Första Ace Ventura filmen, man skrattar ju för fan hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 John Tucker Must Die Varenda jävla dag går och jag hör den här filmen överallt, jag ser den på reklampelare eller hör massa annat skit på radion. Jag fick nog, jag kände mig helt plötsligt tvungen att se filmen. Inte för att jag på något vis skulle tro den var bra, utan bara för att bli kvitt skiten. Filmen är som vilken amerikansk-Harvard-collage-film som helst, med den här grejen "att-jag-är-världens-sötaste-person-men-är-ändå-mobbad-och-rätt-som-det-är-så-blir-jag-populär" är så frukansvärt signifikativt. Och att filmen på något vis är smått overklig får en ännu mer att tänka på Mean Girls. Chermen går inte att undkomma, och det var ingen falsk marknadsföring. Men filmen suiger ändå precis lika mycket som alla andra collage-filmer. Så därför blir betyget: 4/10 Och ända anledningen till att jag skriver är för att jag har tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Såg En natt på museét igår. Den var faktiskt väldigt rolig och underhållande, fast dryg i början, så det blir en 7:a av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Precis sett Rocky 4. Inte alls lika bra som dom 3 föregångarna, som är, som jag tidigare skrivt, oslagbara i all filmväg. 3.5 / 5 Kollad också på den, visste du att han som spelade Ivan Drago är svensk och heter Dolph Lundgren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Kollad också på den, visste du att han som spelade Ivan Drago är svensk och heter Dolph Lundgren Haha, klart man vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Haha, klart man vet. Det är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Devon's Ghost Den var inte bra. Dåligt gjord med dåliga skådespelare. dock så tog jag mig igenom hela filmen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Devon's Ghost Den var inte bra. Dåligt gjord med dåliga skådespelare. dock så tog jag mig igenom hela filmen.. Haha, den är ju löjligt dålig. Slänger iväg sitt baseballträ/sågklinga flera meter och sätter den prick i ryggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Såg nyss Rocky Balboa. Ett helt klart bättre slut på Rocky-serien än den ruttna Rocky V. Lite väl mycket 'Ey, Rocky. Du är gammal och sliten, gå och lägg dig istället'. Och för lite av själva träningen inför matchen, men slutet var grymt bra med den riktigt spännande matchen. 7/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Haha, den är ju löjligt dålig. Slänger iväg sitt baseballträ/sågklinga flera meter och sätter den prick i ryggen GLAD JÄVLA FÖDELSEDAG PÅ DIG DIN STJÄRTMÅLARE!!!!!! ---- Senast sedda film; Edward Scissorhands. Ett rent mästerverk som frambringar tårar, härligt mysig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts