Jump to content

Senast sedda film

okka
 Share

Recommended Posts

Kanske lite fel tråd att fråga i, men AngryAxel skrev i alla fall om filmen i denna tråden.

Filmen som Zach Braff, J.D i Scrubs, hade gjort själv? Dels vad den heter, och hur låg det till egentligen? Hade han skrivit manus och regisserat den själv, vilka delar stod han för liksom?

Ska fördjupa mig om dels en skådespelare, och en regissör, och har han regisserat själv kan jag ju ta honom som både och :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske lite fel tråd att fråga i, men AngryAxel skrev i alla fall om filmen i denna tråden.

Filmen som Zach Braff, J.D i Scrubs, hade gjort själv? Dels vad den heter, och hur låg det till egentligen? Hade han skrivit manus och regisserat den själv, vilka delar stod han för liksom?

Ska fördjupa mig om dels en skådespelare, och en regissör, och har han regisserat själv kan jag ju ta honom som både och :rolleyes:

http://www.imdb.com/title/tt0333766/

Google kan nog ge dig all info du behöver. Vidare diskussion i denna tråd kommer raderas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Masters of Horror 6: H.P. Lovecraft's Dreams in the witch house

Första Masters of Horror filmen jag sett. Tyckte inte den var vidare bra, men det kan kanske ha att göra med att häxor och råttor med människoansikte inte är favorittemat.

Masters of Horror suger sura fjärtar. Jag såg en sån om någon slags mutanhybrid unge. Sk*t löjlig! Se inte fler av dem, du slösar bara bort X minuter av ditt liv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The Girl Next Door ÄR så jävla bra!

Elisha Cuthbert ÄR så jävla het!

Såg den förut. Igen. Gillar inte att ge filmer toppbetyg, så den får nöja sig med 9/10.

:)

En av mina absoluta favoritfilmer. :) Älskar allt med den, musiken... bara den är totalt wubbig. :(

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Corpse Bride

Betyg:

av fem.

Handling: I en bisarr version av England blir fattige Victor van Dort bortgift till en adlig flicka men lyckas inte lära sig sina bröllopslöften. Han går ut i skogen för att öva och råkar av misstag gifta sig med en vacker kvinna som tyvärr är väldigt.. död. Han dras ner i de dödas rike för att leva som man och hustru med sina nya fru..

Bedömning: Riktigt härlig film men samtidigt väldigt bisarr. Sköna karaktärer med humor men ibland blir det lite för mycket drama.

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Night at the Museum.

Stundtals riktigt rolig, men förväntade mig mer renodlad humor och mindre moralsnack.

Night at the Museum

Som KalleR sa "Stundtals riktigt rolig", annars var den väll okej.

Betyg: :huh:;):lol: av 5

Såg den för ett tag sen, skrattade lite när han "beatboxade", annars en ganska tråkig film enligt mig.

-----------------------------------

Såg Deja Vu idag, den verkade bra men det blev lite för mycket för mig till slut. Okej film som är sevärd men inget jag skulle rekommendera om någon rådfrågade mig efter bra film.

dwgsh3kr1e.jpgdwgsh3kr1e.jpgf93wzdnszj.jpgf93wzdnszj.jpgf93wzdnszj.jpg

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor