XaeRo Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Såg nyss Romeo Must Die på kanal 5 Rätt så hyffsad film, lite dåliga inslag då dom flyger någon sekund i luften och sparkas vilt. 3/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Night at the Museum. Stundtals riktigt rolig, men förväntade mig mer renodlad humor och mindre moralsnack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Haha! So rolig film. Antagligen den filmen jag har sett flest gonger ockso. Inte alls lika rolig. Sett båda två.. Ali G in da house är ju bara rolig då och då, Borat är mycket jämnare. Men Da Ali G show slår båda två Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Kollade just på Independence Day. Bra film, dock känns en del effekter lite halv gamla vid det här laget. Men 4/5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Night at the Museum Som KalleR sa "Stundtals riktigt rolig", annars var den väll okej. Betyg: av 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Beck - Skarpt läge av fem Becks granne pwnes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
acolyte Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Bowling for Columbine, får väl typ 4/5 av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Kanske lite fel tråd att fråga i, men AngryAxel skrev i alla fall om filmen i denna tråden. Filmen som Zach Braff, J.D i Scrubs, hade gjort själv? Dels vad den heter, och hur låg det till egentligen? Hade han skrivit manus och regisserat den själv, vilka delar stod han för liksom? Ska fördjupa mig om dels en skådespelare, och en regissör, och har han regisserat själv kan jag ju ta honom som både och Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Kanske lite fel tråd att fråga i, men AngryAxel skrev i alla fall om filmen i denna tråden. Filmen som Zach Braff, J.D i Scrubs, hade gjort själv? Dels vad den heter, och hur låg det till egentligen? Hade han skrivit manus och regisserat den själv, vilka delar stod han för liksom? Ska fördjupa mig om dels en skådespelare, och en regissör, och har han regisserat själv kan jag ju ta honom som både och http://www.imdb.com/title/tt0333766/ Google kan nog ge dig all info du behöver. Vidare diskussion i denna tråd kommer raderas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Masters of Horror 6: H.P. Lovecraft's Dreams in the witch house Första Masters of Horror filmen jag sett. Tyckte inte den var vidare bra, men det kan kanske ha att göra med att häxor och råttor med människoansikte inte är favorittemat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Masters of Horror 6: H.P. Lovecraft's Dreams in the witch house Första Masters of Horror filmen jag sett. Tyckte inte den var vidare bra, men det kan kanske ha att göra med att häxor och råttor med människoansikte inte är favorittemat. Masters of Horror suger sura fjärtar. Jag såg en sån om någon slags mutanhybrid unge. Sk*t löjlig! Se inte fler av dem, du slösar bara bort X minuter av ditt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 The Girl Next Door ÄR så jävla bra! Elisha Cuthbert ÄR så jävla het! Såg den förut. Igen. Gillar inte att ge filmer toppbetyg, så den får nöja sig med 9/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 (redigerad) The Girl Next Door ÄR så jävla bra! Elisha Cuthbert ÄR så jävla het! Såg den förut. Igen. Gillar inte att ge filmer toppbetyg, så den får nöja sig med 9/10. En av mina absoluta favoritfilmer. Älskar allt med den, musiken... bara den är totalt wubbig. Redigerad 30 januari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 The Girl Next Door ÄR så jävla bra! Elisha Cuthbert ÄR så jävla het! Såg den förut. Igen. Gillar inte att ge filmer toppbetyg, så den får nöja sig med 9/10. Cause we're a fuckin' tripod. Älskar den filmen och musiken, miljön...allt, en av dom bästa "ungdomsfilmerna" som gjorts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 "The whole nine yards" och "The whole ten yards". Asbra filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 (redigerad) Corpse Bride Betyg: http://www.gtastunting.com/forums/style_emoticons/default/icecream.gifhttp://www.gtastunting.com/forums/style_emoticons/default/icecream.gifhttp://www.gtastunting.com/forums/style_emoticons/default/icecream.gifhttp://www.gtastunting.com/forums/style_emoticons/default/icecream.gif av fem. Handling: I en bisarr version av England blir fattige Victor van Dort bortgift till en adlig flicka men lyckas inte lära sig sina bröllopslöften. Han går ut i skogen för att öva och råkar av misstag gifta sig med en vacker kvinna som tyvärr är väldigt.. död. Han dras ner i de dödas rike för att leva som man och hustru med sina nya fru.. Bedömning: Riktigt härlig film men samtidigt väldigt bisarr. Sköna karaktärer med humor men ibland blir det lite för mycket drama. Redigerad 31 januari, 2007 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 (redigerad) Corpse BrideDen är ju så äckligt bra. Kanske skulle ta sig en Tim Burton-kväll någon gång. Redigerad 31 januari, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Den är ju så äckligt bra. Kanske skulle ta sig en Tim Burton-kväll någon gång. Fast Big Fish är lätt hans bästa film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Fast Big Fish är lätt hans bästa film. Jag tog en snabb titt på imdb och jag kan med garanti säga att jag tänker ta mig tid att titta på den här filmen. Fast utav dem jag har sett så är Edward Scissorhands närmast hjärtat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 (redigerad) Night at the Museum. Stundtals riktigt rolig, men förväntade mig mer renodlad humor och mindre moralsnack. Night at the Museum Som KalleR sa "Stundtals riktigt rolig", annars var den väll okej. Betyg: av 5 Såg den för ett tag sen, skrattade lite när han "beatboxade", annars en ganska tråkig film enligt mig. ----------------------------------- Såg Deja Vu idag, den verkade bra men det blev lite för mycket för mig till slut. Okej film som är sevärd men inget jag skulle rekommendera om någon rådfrågade mig efter bra film. Redigerad 2 februari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts