Jump to content

Senast sedda film

okka
 Share

Recommended Posts

Senaste filmen jag såg var visserligen en dokumentär men vad fan. Hur som helst heter den; "Satan Rides The Media". Det är en dokumentär om Varg Vikernes. Mördaren, Kyrkobrännaren och Musikskaparen från Norge. De var ju intressant såklart. Fast de där poliserna hade en del fel. Som att Kiss och Iron Maiden är Black Metal och massa sånt. Att de började med det. De är helt borta. Men annars var den bra tyckte jag. Har ju ingent annat att gemföra med, för det är den ända dokumentären som jag fått tag på om Varg Vikernes.

Om någon är intresserad av hans musik så ska ni söka efter bandet, "Burzum" hur som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg Saw III nu.

Bara ett ord, fantastiskt. Det är ett rent mästerverk med underbar story, perfekta karaktärer och bland det bästa slutet jag nånsin sett. Dock förstår jag inte dom dära rykterna med personerna som sprang ut och spydde på toan, visst man såg en hel del skumma saker, men att spy?

10/10

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg "American Histpry X" typ fyra gånger på en kväll. Den är otrolig. Bra info, bra handling och bra budskap. Se den.

5/5

Jorå, den funkar! :ph34r: (fast räcker gott och väl med de 2 gångerna jag sett den)

Tycker även att The transporter (LOL) säkert skulle vara en filmklass för alla er här! Såg filmen senast igår faktiskt (1:a och sista ggn för min smak!)

Det börjar med, om en f.d. militär som ska leverara mystiska paket. Sen händer det lite.....

Jag garanterar er mkt bilar, musik (ca 80% av filmen), kampsport, skjutande och hjältedåd. Kan även tillägga att det finns med En brutta med i hela filmen... Alltså,så mkt naket är det inte, tyvärr.

the-transporter_832641_0.gif

Den får , efter att ja ändrade mig, 5/10 i betyg. Ganska schysst action ändå...

Men som sagt, bra filmtips till er skulle jag tro...

(Finns även The transporter 2, fast den har jag (tack och lov) inte sett. )

Redigerad av The_go
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker även att The transporter (LOL) säkert skulle vara en filmklass för alla er här! Såg filmen senast igår faktiskt (1:a och sista ggn för min smak!)

Det börjar med, om en f.d. militär som ska leverara mystiska paket. Sen händer det lite.....

Jag garanterar er mkt bilar, musik (ca 80% av filmen), kampsport, skjutande och hjältedåd. Kan även tillägga att det finns med En brutta med i hela filmen... Alltså,så mkt naket är det inte, tyvärr.

Den får ynka 1/10 i betyg. Men som sagt, bra filmtips till er skulle jag tro...

(Finns även The transporter 2, fast den har jag (tack och lov) inte sett. )

Nej, den är faktiskt jätte-jätte-dålig. Rätt okej biljakter har jag för mig, men resten är skräp rakt igenom.

Såg Rockyfilmen på bio igår. (Förhandsvisning, hell yeah :ermm: )

Tyckte den var helt okej, men antar att man borde ha sett de andra för att få ut optimal film-känsla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, den är faktiskt jätte-jätte-dålig. Rätt okej biljakter har jag för mig, men resten är skräp rakt igenom.

What the shizzle?! Vad är det med er? 'The Transporter' är en riktigt grym film med några av de bästa actionscenerna man sett! Är sur på mig själv p.g.a att jag inte sett tvåan ännu...

Redigerad av Matteus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor