Jump to content

Senast sedda film

okka
 Share

Recommended Posts

Såg Babel igår.

Inte mycket att hänga i granen. En ganska djup och fin film men eftersom det inte hände speciellt mycket så var det ganska tråkigt.

Får 4:a GTAsajtare av 10:

x x x x x x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg Babel igår.

Inte mycket att hänga i granen. En ganska djup och fin film men eftersom det inte hände speciellt mycket så var det ganska tråkigt.

Får 4:a GTAsajtare av 10:

x x x x x x

Osammanhängade handling och påtvingat djup imo. Typ "Hej-vi-gör-en-coolt-filmad-film-med-mycket-tårar-och-drama-och-så-låtsas-vi-att-det-är-skitdjupt-och-mystiskt-så-att-alla-ser-denn"-film

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...såg också Babel igår, och blev något besviken, efter att ha läst hyllande recensioner. Den nådde inte upp till dem. Detta hindrar den dock inte från att vara en ruggigt bra, annorlunda, stark och vacker film, och det är just dessa kvaliteter, och den fina sammanvävningen som gör att jag gillade den. Okej, den spelade väldigt mycket på lidande-, orättvise- och sorgsträngarna, och ibland blev det nästan lite för melodramatiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Resident Evil: Apocalypse

Jag älskar Resident Evil, det måste jag bara säga. Så det kanske är därför jag gillar denna väldigt mycket. Eller den är ju inte bra på det sättet, i kritikerögon alltså. Men den har; häftig action, många och bra influenser från spelen, en hyffsad story och snygga kameravinklar. En bra film alltså.

;):lol::lol::);)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor