Jump to content

Senast sedda film

okka
 Share

Recommended Posts

Igårkväll tittade jag på Grudge 2. Faen vad äcklig japanestjejen är. ;) Det äckligaste var när skolkuratorn, eller rektorn - eller whatever hon var, blev spöke och bölade så otäckt. Usch!

Ganska dålig film egentligen. Det var ju samma sak hela tiden, att japsbruden ploppade fram när man inte var beredd. Det var så många karaktärer att jag inte orkade hänga med i storyn.

Betyg: :(:(:ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kollade på "Ett päron till farsan firar jul" nyss. Till min förväntan var den... tråkig. Hatar verkligen såna filmer med klantiga jobbiga karaktärer i.

Antal skratt? 1 gång, då en av gubbarna rökte cigarr och exploderade julgranen. ^_^

Edit:

Betyg: ;):lol: (2/10)

Redigerad av The_go
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg precis The Brothers Grimm.

Sämsta filmen jag har sett på länge. Kollade bara på den för att Peter Stormare var med, och visst, han gör bra ifrån sig. Men det är väl det enda. Tyckte att filmen hade en dålig story och tråkiga karaktärer (förutom Peter Stormares 'Cavaldi' då). Hade hoppats på mer humor, men icke! Inga vidare bra specialeffekter heller för den delen.

Det enda roliga jag kan komma på var scenen när en av bröderna Grimm (man orkar bry sig om vad dom heter) säger åt den franske generalen att inte arbeta med Cavaldi då han jämt får panik. Då svarar Cavaldi: 'Den store Cavaldi får ALDRIG panik!', varpå en liten kattunge stryker sig mot hans ben, han skriker till och sparkar in kattungen i nån sorts köttkvarn (slafs!)

Filmen får väl 3/10.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg precis nyss på filmen Death tunnel Redigt usel film, jag hade tänkt se på saw 3 men fick fel film. Så istället för spännande uppföljare av de 2 filmer jag sett igår och idag (saw & saw 2) så fick jag en redig skitfilm. Den liknade dock saw filmerna lite i handlingen men jag blev fundersam när det började vara massa spöken och grejer, nåja.

Alltså se INTE Death tunnel, redig skitfilm.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Saw III

Efter att ha sett Saw och Saw II så får man helt enkelt inte missa den tredje filmen. Mycket bra för att vara nr. 3 i den, enligt mig. udda filmserien. Den får 7/10. Hyffsade skådespelare, mycket bra gjord och genomtänkta fällor, mycket blodigare och slafsigare än de tidigare filmerna vilket uppskattas. :o

Redigerad av Hummler
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg nyss Little Miss Sunshine.

Helvete. Hade inga förväntingar alls på denna film. Såg den mest som ett tidsfördriv i väntan på annat denna sena söndagsnatt.

Filmen handlar om en resa, en resa där allt går fel.

Resan till en skönhetstävling i Kalifornien. Under resan så drabbas familjen av vissa nederlag, dödsfall & brustna drömmar är bara två av alla saker som händer under resans gång.

Klar sevärd film. Underbar. Glädje. Humor. Steve Carell.

5/5

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg nyss Little Miss Sunshine.

Helvete. Hade inga förväntingar alls på denna film. Såg den mest som ett tidsfördriv i väntan på annat denna sena söndagsnatt.

Filmen handlar om en resa, en resa där allt går fel.

Resan till en skönhetstävling i Kalifornien. Under resan så drabbas familjen av vissa nederlag, dödsfall & brustna drömmar är bara två av alla saker som händer under resans gång.

Klar sevärd film. Underbar. Glädje. Humor. Steve Carell.

5/5

Skrattade mig fördärvad när emokillen fick reda på att han är färgblind. Så sorgligt men ändå så sjukt roligt :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor