TonyGustavsson Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Killa Season Rätt okej film, sett den ett par gånger. Väldigt mycket budget och massor fel, t.ex. doppa mikrofonen i bild osv. Skön insats av skådespelarna som är b.la; Cam'Ron, Hell Rell J.R. Writer, Funkmaster Flex, Damon Dash, Jim Jones och Julez Santana. Filmen handlar om Flea som langar lite, sen kommer en kontakt från Domonikanska Republiken och visar honom en annan drog. Han bestämmer sig för att sätta ihop ett crew och börja direkt, så han tar över ett gatuhörn och säljer till alla som har råd. Efter ett tag kommer andra crews och vill ta över, Flea åken in i fängelse ett tag, när han kommer ut så har de tagit över hans gatuhörn, så han och hans crew gör en liten drive-by och tar över det igen. Sen kommer massa mer problem med andra crews, osv osv osv. 8/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Senaste fimen jag sett är.... hmm..... Svensson, Svensson Filmen, farsan köpte den med Expressen eller nåt sånt, den var inge vidare, tv-serien är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Killa Season Rätt okej film, sett den ett par gånger. Väldigt mycket budget och massor fel, t.ex. doppa mikrofonen i bild osv. 8/10. Ger du en "rätt okej film" 8/10? För att en film ska få betyget 8/10 bör den minst vara en grymt bra film utan några större problem, bra skådespelarinsatser osv. En 'rätt okej film' bör kanske få en stark 6/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Såg på Hajen igår (på 2:an tror jag). Den såg faktskt verkligare ut än jag trodde att den skulle. En bra film faktiskt. Helt klart sevärd. 4/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Phone Booth Rätt så bra film faktist, inte så lång heller. Betygh: ahv fhem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 (redigerad) The Illusionist Kollade faktiskt på hela denna filmen. Slutet kunde varit bättre. av fem Redigerad 29 december, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Kollade ganska nyligen på Little Man, riktigt rolig film som många bör se. Den får av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Phone Booth Rätt så bra film faktist, inte så lång heller. Betygh: ahv fhem Sett den förut. En av de bästa filmer jag sett faktiskt. Den får lätt /5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Såg på Hajen igår (på 2:an tror jag). Den såg faktskt verkligare ut än jag trodde att den skulle. En bra film faktiskt. Helt klart sevärd. 4/5 Ettan är bäst, sen tvåan, sen trean och sen fyran. Trean och fyran är knappt sevärda, tycker jag. Men ettan och tvåan är riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Ettan är bäst, sen tvåan, sen trean och sen fyran. Trean och fyran är knappt sevärda, tycker jag. Men ettan och tvåan är riktigt bra! Alltså, jag menade kanal 2 Inte film nr2 Det var ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Alltså, jag menade kanal 2 Inte film nr2 Det var ettan. Aj du, där missuppfattade jag dig Men har du sett någon av dom andra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Aj du, där missuppfattade jag dig Men har du sett någon av dom andra ? Näpp, bara den som gick igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 (redigerad) Näpp, bara den som gick igår. Okej, då har du sett den bästa, lätt! 2:an går också att kolla på men sen går det bara utför... Redigerad 29 december, 2006 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Ettan är bäst, sen tvåan, sen trean och sen fyran. Trean och fyran är knappt sevärda, tycker jag. Men ettan och tvåan är riktigt bra! 4:an kunde lika gott ha varit ett avsnitt av Glamour. Rena såpan och sabbar de andra filmerna. Bara EN person dör i hela filmen och det är precis u början. Jävla dåig mördarmaskin, måste jag säga. Jag räknar inte den till serien. Men 3:an är rätt OK ibland. Den behåller iallafall hajattacker och action. 5:an ska också vara totalt värdelös. Handlar om en Marin-tränad Tigerhaj som löper amok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 4:an kunde lika gott ha varit ett avsnitt av Glamour. Rena såpan och sabbar de andra filmerna. Bara EN person dör i hela filmen och det är precis u början. Jävla dåig mördarmaskin, måste jag säga. Jag räknar inte den till serien. Men 3:an är rätt OK ibland. Den behåller iallafall hajattacker och action. 5:an ska också vara totalt värdelös. Handlar om en Marin-tränad Tigerhaj som löper amok. Finns det en 5:a ? Har jag inte hört talas om. Hur gammal är den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 The Fast and the Furious Tokyo Drift - Var väl helt ok, tycker inte att dom dragit det för långt, det är ju något nytt varje gång. Sökarna 2 - Var ju inte precis den bästa filmen jag sett, B-produktion rakt igenom, och Torsten Flinck dog väl i den första? Silent Hill - Hade fått i mig lite för mycket när vi såg den så jag uppfattade inte allt, men jag tyckte inte att den var speciellt skrämmande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Igår såg jag Green Streets Hooligans. Riktigt bra film. Handlar om hur en kille som studerar journolastik(stavning?)på Harvard men blir relegerad för ett brott han inte gjort. Han åker till England för att träffa sin syster.Väl i England dras han in i huliganernas värld. Riktigt bra film En klockren 5:a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Flight 93 (nix inte biofilmen united 93). Helt okej. Något bättre än united 93 6/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 (redigerad) Såg Miami Vice under kvällen, faktiskt riktigt bra, bättre än jag trodde, bra handling, bra musik, snygga bilar, och Colin Farell och Jamie Foxx spelade Crockett och Tubbs bra. Redigerad 31 december, 2006 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Eight Crazy nights Såg den på julaftonskvällen tror jag, den var rolig, sorglig och mysig på samma gång. Klart sevärd film Den gröna milen såg jag också någon gång runt julaftonsdagarna. Den var bättre än jag trott faktiskt, riktigt sorgligt i slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts