Jump to content

Senast sedda film

okka
 Share

Recommended Posts

Snapphanar

Visseligen en miniserie men så jäkla bra. :D Typ sveriges svar på Lord of the Rings. ;)

Håller med spajdermän om Da Vinci Koden. Folk reagerar aldeles för starkt på det. Bara för att författaren fotnotade en massa forskning i slutet på boken så betyder det inte att han menar att det är verklighet. Då hade han inte skrivit den som äventyrsberättelse. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg Da Vinci Koden, som jag fick i julklapp, igår. :D

En bra film (även boken är bra) men jag blir så arg på alla som tar det för mer än vad det är. En bok(/film).

Det är inte på riktigt :o

9/10

men jag blir så arg på alla som inte tar det för mer än vad det är. En bok(/film).

Annars betyder det att man tar det för seriöst! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, dom är grymt roliga :o

Dom är så grymt äckligt tråkiga! Fyfan, den värsta smörjan av amerikansk kiss och bajs humor jag någonsin vilat mina ögon på. Uselt röstskådespel, usel story och usel animering. Fan inte ens det minsta bra på något jävla sätt. Det är bara personer med IQ mindre än 12 som kan uppskatta Beavis and Butthead..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom är så grymt äckligt tråkiga! Fyfan, den värsta smörjan av amerikansk kiss och bajs humor jag någonsin vilat mina ögon på. Uselt röstskådespel, usel story och usel animering. Fan inte ens det minsta bra på något jävla sätt. Det är bara personer med IQ mindre än 12 som kan uppskatta Beavis and Butthead..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej förfan! Dom är så jävla roliga. Har dock bara sett filmen. Vet inte hur serien är. För dom har väl en serie också?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg Da Vinci Koden, som jag fick i julklapp, igår. :D

En bra film (även boken är bra) men jag blir så arg på alla som tar det för mer än vad det är. En bok(/film).

Det är inte på riktigt :unsure:

9/10

Den är grymt bra! :)

Och längtar som fan tills Dan Browns nästa kommer ut på bio - Angel's & Demon's.

Som egentligen är den "första" i berättelserna om Robert Langdon.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ikväll har jag sett filmen "Cup of my blood". Den var väldigt rörig och vissa grejer var verkligen dåliga. Det positiva med filmen är att den är riktigt läskig på ganska många ställen, jag hoppa till titt som tätt. Det visades mycket hud, och det var väl trevligt.

Filmen handlar om en porrfotograf som får tag den heliga gralen. Den ligger i en trälåda. Om man öppnar trälådan och tittar på gralen kommer det spökliknande typer och suger skiten ur en. Hela filmen var väldigt kristen (tror jag). I alla fall var det massa kors överallt. Och det var nån kristen förening som hade förklätt sin hemsida till en porrsajt, av någon mystisk anledning. Denna förening hade väl nån koppling till gralen antar jag. Sen var det massa olika personer som var inblandade i detta, och det förstod jag inte mycket av.

Betyg 5/10

+Scary.

-Kristet grejs, svårfattad.

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor