Jump to content

Senast sedda film

okka
 Share

Recommended Posts

Ursäkta, men vafan har det med saken att göra?

Om jag förstod dig rätt ifrågasatte du om Lajnux hade sett filmen efter som han i den tydligen dör en sådan död så att man omöjligen kan göra en uppföljare...

Då skojade jag och menade att man med hjälp av hans DNA kan återskapa honom. :wub:

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En mullvad i planering om nästa film säger att Bond kommer ha ett förhållande med Agent Felix i nästa film för att utnytja Craigs homo-kändskap. Själv tror jag det är BS.

Iallafall, den här filmen var första i en triologi. Nästa är fortsättningen på storyn.

Som jag har sagt innan, de som väntar sig en typisk Bond actionfilm lär bli väldigt besviken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg klart Der Untergang för ett tag sedan.

Väldigt bra film som skildrar Hitlers sista dagar, hur han blir bedragen av hans närmsta män, och hur han begår självmord med Eva Braun. Filmen har ingen intensiv öppning som i Saving Private Ryan, utan är ganska lugn hela tiden, förrutom när Adolf blir arg. :nuke: Trots det är filmen intressant och spännande rakt igenom. I filmen följer man en sekreterare, en läkare och Führern himself.

Ger den en stark fyra av fem.

Der_Untergang_820672_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg Green Street Huligans nu.

Ganska bra film, allvarlig. Men jag är inget fotbollsfan så...

Filmen handlade om hur en person som blev utsparkad från Harvard pga en händelse han inte hade nånting att göra med. Sen kommer han i kontakt med fotbollshuliganer. Riktigt bra faktist.

8/10! Helt klart sevärd.! :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor