KalleR Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Thumbsucker. Det är rätt så okänd film men Keanu Revees (stavning?) i en av rollerna. Filmen handlar om en 17-årig pojke som fortfarande suger på tummen. När han får diagnosen ADHD (fast han egentligen inte har det) får han medicin (det är amfetamin tror jag) och slutar med tumsugandet. Men han blir beroende av något annat istället... 7/10. Bättre än vad jag trodde och inte film av den sorten som jag brukar titta på. skittråkig film enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Alien Hunter Riktig jävla B-film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Såg nyss The Girl Next Door Den var väldigt bra, faktiskt. Rolig, het, och så vitt jag vet iallafall hyffsat nytänkande (ja, för 2 år sedan eller vad det är). Rekommenderas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) Creepshow - Under förväntningarna, men kul att se Tom Savini i en liten biroll som sopgubbe - 6/10 Redigerad 22 november, 2006 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) Såg Holes i skolan idag ...Men den var ganska bra faktist. Redigerad 22 november, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 The Grudge 2, ännu sämre än ettan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 A night at the Roxbury. Roligaste filmen jag sett på länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 (redigerad) Saw-uncut En film som jag och några polare gjorde idag....blev rätt fin faktiskt Redigerad 23 november, 2006 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Jag såg 35 minuter av Borat, sedan stängde jag av. Skittråkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Jag såg 35 minuter av Borat, sedan stängde jag av. Skittråkig. Du har onekligen ingen humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 (redigerad) Du har onekligen ingen humor. Åjo. Seriöst, inte var väl filmen någon dålig film eftersom den hade en del roliga skämt, men jag tycker det finns mängder med fler roliga(re) filmer. Vad är så speciellt med just Borat? Redigerad 23 november, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Clerks2. Stört rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Åjo. Seriöst, inte var väl filmen någon dålig film eftersom den hade en del roliga skämt, men jag tycker det finns mängder med fler roliga(re) filmer. Vad är så speciellt med just Borat? Jag håller verkligen med, det känns som om det har gjorts förut - Borat var inte alls den "genialiska komedi som höjer ribban för vårt sätt att se på humor" som tidningarna utlovade - Det var som ett 84 minuter långt Ali G-avsnitt (minus Ali G och Bruno). Nej, tacka vet jag humor á la Rushmore, Garden State, Royal Tenenbaums och Lost in Translation. Borat - 5/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Måste bara flika in med att Ali G-serien inte på några sätt går att jämföra med filmen. Hata serien, älska filmen. (Ja, jag är väl medveten om att det inte riktigt har med föregående talare att göra) Borat-filmen säger ni.. Jag ska ge den ett försök, men jag är rädd att jag inte kommer tycka att den är så rolig som jag skulle vilja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Senaste filmen: Frostbiten. Den var riktigt kass. Jag varnar er, kolla inte på den! Svensk b-film. Stod ju att det skulle vara skräckkomedi. Jag såg inget komiskt i den, och ingen skräck heller för den delen, riktigt kass! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Senaste filmen: Frostbiten. Den var riktigt kass. Jag varnar er, kolla inte på den! Svensk b-film. Stod ju att det skulle vara skräckkomedi. Jag såg inget komiskt i den, och ingen skräck heller för den delen, riktigt kass! Hunden som pratar då? Vi garvade så vi tjöt, så jävla illa det såg ut . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Hunden som pratar då? Vi garvade så vi tjöt, så jävla illa det såg ut . Mmm, riktigt dåliga effekter med! Det enda som var kul va när han slog armbågen i väggen när dom hade hittat "knarket". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Tsotsi. Kanske inte "bra" på det valiga sättet, men väldigt "bra"/fin film som har ett budskap. Rekomenderas. Kortfattat, handlar det om en en fattig Sydafrikansk snubbe som kurar en brud på hennes BMW. (Och sedan skjuter henne i magen) Han hittar efter en stund hennes lilla baby i bakstätet på bilen och bestämmer sig för att bli farsa. Filmen och som sagt ganska rolig och tänkvärd. 7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Kollade på Beerfest för någon dag sedan. Rätt rolig faktikst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Kollade på Beerfest för någon dag sedan. Rätt rolig faktikst... Samma, stundvis riktigt rolig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts