eXotic Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 World Trade Center Riktigt gripande film, älskade scenen när de kommit till tornen och bara står och stirrar av förvåning. Och sedan här man folk som drar efter andan och någon ropar "Oh my god", sedan zoomas det in en snubbe som har hoppat från tornet. Samtidigt som det virvlar papper överallt hela tiden, jag rös till när de visade den scenen. Mycket jag gillade med filmen, dock så var den lite väl lång, eller så är bara biostolarna onödigt obekväma 8/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Dark Memories sedd. Se den aldrig. Uselt upplägg och usel stämning. En eloge för Tom Sizemores skådespel, och slutet var väl lite överraskande. Förutom det är filmen helt värdelös. 1/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Såg Gustav 2, den hade bra början och funkade tills mitten drygt. Familjefilm helt enkelt. Var bättre än ettan och värd att se om man vill få bort tid. Lite mer för barn kanske men ändå 6/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Wallander - Brandvägg, helt ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Green Street Hooligans. Ger den 8/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Såg The Football Factory idag igen, 9/10. Me like. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Getaway in stockholm 7. Bästa sedan tvåan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Såg en riktigt B-skräckis idag The Quick and the Undead, en Van Helsing liknande typ är på zombie jakt samtidigt som han ska hämnas på ett gäng som gått bakom ryggen på honom och försökt döda honom. Usla skådespelare, usla monologer, usel handling och 711 försäk att få till en replik som ska gå hem hos publiken...but guess what? ingen funka. 1/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Såg en riktigt B-skräckis idag The Quick and the Undead, en Van Helsing liknande typ är på zombie jakt samtidigt som han ska hämnas på ett gäng som gått bakom ryggen på honom och försökt döda honom. Usla skådespelare, usla monologer, usel handling och 711 försäk att få till en replik som ska gå hem hos publiken...but guess what? ingen funka. 1/10 Niiice! Ska se den ikväll, tillsammans med en kebabpizza. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Såg The Grudge 2 igår. Gillar man ettan lär man väl gilla denna också. Själv tycker jag den varken var bra eller dålig. Typ 5/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Cannibal Holocaust. Rätt tråkig men en del bra scener! Ingen direkt plot om du frågar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Cannibal Holocaust. Rätt tråkig men en del bra scener! Ingen direkt plot om du frågar mig. Den är ju underbar! Nästan erotik när man får se kvinnan som är pålad. T: Jurassic.Park.1.1993.PAL.DVDR-LotM Skoj skoj. Gammal goding, och oj vad jag gillar 90-talets mode! 6/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 God morgon, Musik, Film & Grafik. Såg Crash igår natt; väldigt bra och stark film. Don Cheadle är grym. 4/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 (redigerad) Här var ett tag sedan man tittade in. Såg Beck - Skarpt Läge igår. Jag har en speciell känsla för Beck-filmerna då jag tycker dom är mycket mer intressanta än t.ex Wallander eller van Veeteren. Den jag såg igår var den senaste och var den bästa sedan Enslingen kom ut. Jag själv är fruktansvärt emot våld blnd familjer och det märktes i aggressionerna efter filmen. Bra för att vara Beck-film, lagom för att vara en bra film, 3/5. Redigerad 4 november, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Inside Man sedd, med bland annat Jodie Foster, Denzel Washington, Clive Owen och Willem Dafoe i rollerna. Bra skådespel och härligt upplägg. Tyvärr käns det hela för löjligt ibland. Ett exempel är Fraziers (Washington) hustru som inte verkar ha något annat för sig än att ligga hemma i sängen och vänta på sin man. Men filmen är intressant, även fast jag tvivlar på att det där faktiskt går att genomföra. 3/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 (redigerad) Såg idag på Forrest Gump. Den är enligt mig en av dom bästa filmerna gjord - Någonsin. Den blandar verkligen humor och sorg perfekt, då man åt en av scenerna håller på och skrattar ihjäl sig, t.e.x då Forrest och Bubba möter Lieutenant Dan första gången i Vietnam. För att scenen efter känna riktig sorg över det som händer. Tycker det är grymt att en film kan förmedla så starka känslor som denna. Lätt 10/10. Redigerad 4 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Passade på att se filmen jag fick helt gratis av pågen. Crash, var lite seg under vissa ställen i filmen men arnas var den helt suverän. 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Scarface... helt jävla underbar. Vilket mästerverk. Fullkomligt älskar filmen... inte min favoritfilm dock. Där står jag fast vid Gudfadern. Men om jag skulle ge den något betyg så skulle det bli det absoulut högsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Såg idag på Forrest Gump. Den är enligt mig en av dom bästa filmerna gjord - Någonsin. Den blandar verkligen humor och sorg perfekt, då man åt en av scenerna håller på och skrattar ihjäl sig, t.e.x då Forrest och Bubba möter Lieutenant Dan första gången i Vietnam. För att scenen efter känna riktig sorg över det som händer. Tycker det är grymt att en film kan förmedla så starka känslor som denna. Lätt 10/10. Såg precis den. Väldigt gripande film och Tom Hanks skådespeleri gjorde det inte sämre precis. 10/10! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Slötittade på halva X-men 2 igår. Ganska töntigt. Men förr, när man var yngre, var de häftigt som attan. 4/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts