Jump to content

Senast sedda film

okka
 Share

Recommended Posts

Jag såg The da Vinci- Code igår. Många har sagt att den har varit seg och liknande, men det tyckte inte jag. Det kan ha varit för att jag läste boken innan jag såg filmen. Därför var det nästan tvärt emot, jag saknade en del saker, såsom att det inte låg en svart kryptex i den vita, och att det inte förklarades att Sophies bror också hade överlevt.

Filmen var ändå mycket stämningsfull och stark. Mycket var som jag hade tänkt mig och det får man ge regissören en eloge för eftersom det inte brukar vara så.

Jag ger filmen en mycket stark 3:a. Se den! ^_^

3/5? För jag vill inte se den om det är 3/10 :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg nyss på Se7en... för första gången.

Jävligt bra film, rekomenderas starkt till dem som inte har sett den. Synd bara att jag redan hade spoilat slutet för mig själv genom att ha sett slutet, och endast slutet, när filmen gick på TV för nåt år sedan.

Samma här - Det är det som hindrat mig från att se den. Det, och att jag inte hittad den på cdon.

Confessions of a Dangerous Mind - 7/10

Blev positivt överraskad av denna film - Intressant, spännande, bra skådespelarinsatser, och den var mycket vacker, estetiskt sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det värt att köpa Corpse Bride för 89:- från webhallen?

Jag har inte sett filmen men är sugen på att se den.

Busktips behöver jag inte :P.

http://www.webhallen.com/prod.php?id=57049

Hittade ingen annan tråd som det skulle passa in att fråga och jag rokar heller inte skapa någon ny :P.

Underbar film - Köp, se, njut, älska!

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Neverending.Story.1984.DVDR.COMPLETE.PAL-KoD

Den var bättre när jag var mindre, men fortfarande en grymt bra film som alla borde se minst en gång i livet.

7/10.

Haha, kommer ihåg att jag brukade "leka" den filmen med kompisar när jag var liten. ^_^

Gillade framförallt den stora, flygande "hunden" kommer jag ihåg... :P Det är indeed en väldigt bra film.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg precis på Wallander - Mastermind och måste säga att den filmen levde långt över mina förväntningar eftersom jag har sett tre Wallander filmer tidigare och inte alls gillat dem. Tror fan denna är bland de bästa svenska filmerna som har gjorts!

9/10 >_<

Min favorit bland Wallander-filmerna med Krister Henriksson.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor