n00dles Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Scarface 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Snakes on a plane. Får 3 av 10. 2 av de 3 poängen är för att Samuel L Jackson är med och för den ända roliga scenen i filmen, när gubben slänger hunden till ormarna. Redigerad 26 oktober, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 10/25 The Matrix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Rain Man (1988) Sjukt bra film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Scarface. Lätt en av de bästa filmerna jag har sett. Fy på mig för att jag itne såg den tidigare! 10/10. Solklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Igår såg jag halva Narnia. Den var väldigt bra så långt jag såg! Men senast sedda film som jag såg hela på är Hostel. Ganska usel film. 3/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Igår såg jag halva Narnia. Den var väldigt bra så långt jag såg! Men senast sedda film som jag såg hela på är Hostel. Ganska usel film. 3/10 Narnia är rätt bra med den blir dålig tack vare att det är fula barn med. Gillar inte fula ungar... Hur ***, kan du säga att Hostel är dålig!? Du borde på spank av en gimp! Den är ju hur bra som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Kollade på min favorit film igår. Den är lika bra varje gång. Bra skådisar, bra story, bra känsla. Man flyter liksom in i filmen. Så otroligt bra. Saving Private Ryan får 10 av 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Narnia är rätt bra med den blir dålig tack vare att det är fula barn med. Gillar inte fula ungar... Hur ***, kan du säga att Hostel är dålig!? Du borde på spank av en gimp! Den är ju hur bra som helst! Typ 90 % pr0n INte för att jag klagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) Typ 90 % pr0n INte för att jag klagar. Det sa min flickvän syster med. Hon blev sur och stängde av filmen så att hennes kille inte fick se den... Var hittar ni det?! Det är väl inte värre än någon annan film? Nån hångelscen inget värre. Eller minns jag fel!? Ett tag sedan jag såg den... Redigerad 27 oktober, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Kollade på min favorit film igår. Den är lika bra varje gång. Bra skådisar, bra story, bra känsla. Man flyter liksom in i filmen. Så otroligt bra. Saving Private Ryan får 10 av 10. Ah, den är hur bra som helst. Älskar framför allt öppningsscenerna på Omaha beach. Fast resten av filmen är otrolig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Narnia är rätt bra med den blir dålig tack vare att det är fula barn med. Gillar inte fula ungar... Rätt in i siggen! Stewie Griffin the untold story: 7/10 Rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Rätt in i siggen! Har jag inte rätt då!? Det är ju inte precis några ungar som man sitter och kollar på och tänker: Men guuuuud vad söta dem är. Speciellt den lilla tjejen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Har jag inte rätt då!? Det är ju inte precis några ungar som man sitter och kollar på och tänker: Men guuuuud vad söta dem är. Speciellt den lilla tjejen. Jo, du har helt rätt. Men jag tycker inte att det förstör hela filmen som du säger. Liiiite kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 (redigerad) Har jag inte rätt då!? Det är ju inte precis några ungar som man sitter och kollar på och tänker: Men guuuuud vad söta dem är. Speciellt den lilla tjejen. Jo det har du. Inlägget var jävligt roligt. "Gillar inte fula ungar" Redigerad 28 oktober, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Såg just färdigt hela Narnia. Var väl en ganska bra film. Men bara för att Vice sa så där satt jag och tänkte fan vilka fula ungar hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 (redigerad) Såg om Amelie från Montmartre i förrgår, mycket bra givetvis, men kanske lite väl skum ibland. 9/10 Redigerad 28 oktober, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 (redigerad) Såg på Jackass The Movie 2 med två kompisar förra kvällen. Riktigt rolig. Fast jag föredrar Den första dom gjorde 1:an den gav flest skratt . Ger filmen 6,5/10 IMDB Jackass The Movie 2 Redigerad 29 oktober, 2006 av kalle.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Såg Pirates Of Caribean(stavning) Död Mans Kista. Både rolig och spännande. Synd att man måste vänta en till film för att veta vad som kommer att hända. Den får 8/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Jag såg The da Vinci- Code igår. Många har sagt att den har varit seg och liknande, men det tyckte inte jag. Det kan ha varit för att jag läste boken innan jag såg filmen. Därför var det nästan tvärt emot, jag saknade en del saker, såsom att det inte låg en svart kryptex i den vita, och att det inte förklarades att Sophies bror också hade överlevt. Filmen var ändå mycket stämningsfull och stark. Mycket var som jag hade tänkt mig och det får man ge regissören en eloge för eftersom det inte brukar vara så. Jag ger filmen en mycket stark 3:a. Se den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts