Azore Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Evil Dead 2. Lika kass som ettan om inte sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Såg Pirates of the Carribean 2 på Danska 2 . Väldigt bra film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Evil Dead 2. Lika kass som ettan om inte sämre. VA!? Du menar väl "Lika bra som ettan, om inte ännu bättre"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Kollade på Bang, Bang, You're Dead igår. Den hadlar om en pojke vid 18 år som heter Ben Foster (spelas av Trevor Adams) som går i en skola med inte allt för trevliga tonåringar. Han hade bomb hotat fotbolls laget så han är en aning utstött. Men han stöttas av en drama och film lärare, Thomas Cavanagh (spelas av Val Duncan). Han får huvudrollen i en pjäs som heter Bang, Bang, You're Dead. Och som vilken annan film så finns det givetvis med en tjej, Jane McGregor (spelas av Jenny Dahlquist), och i filmens gång får man följa hur det är att vara mer eller mindre mobbad av andra elever. En helt klart se värd film, borde visas på skolor imo. 9/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 VA!? Du menar väl "Lika bra som ettan, om inte ännu bättre"? Jag menar det jag skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Kollade precis klart på The quiet earth. Inte så mkt dialoger i filmen, men tack vare att dem pratade på australensiska blev det ganska svårt att höra vad dem sa ibland . Inte för att man missade så himla mycket för det, då filmen var ganska långdragen i sig. Men älskade verkligen slutet! En film för dig som gillar lite psykedeliska filmer. Kanske ska ta upp att filmen är från 1985, och har sannirligen B-varning på vissa håll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 (redigerad) Tips: Se "Road Trip". Med Brittney spears? KalleR: Det var mycket bättre än vad jag trodde. Trodde att den skulle vara som Fear and Lothing in Las Vegas, men det var helt fel som tur var... Gillade att han var så lungn hela tiden: -"var är du?" -"jag kör i ett varuhus" Och sen var ju tjejen som sagt sjukt snygg... Redigerad 17 oktober, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Med Brittney spears? Nej, Road Trip med Amy Smart, samma tjej som i Crank. Se även The Butterfly Effect där hon också är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Med Brittney spears? Tror du tänker på Crossroads. http://www.imdb.com/title/tt0275022/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Nej, Road Trip med Amy Smart, samma tjej som i Crank. Se även The Butterfly Effect där hon också är med Ah Butterfly Effect, det var där jag hade sett henne. Tänkte att jag kände igen henne! Halo: Tack, blandade ihop dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Senaste filmen jag såg var Jackass 2 the movie, riktigt bra var den! Mycket bättre än ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Flight 93. Den var rätt bra tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Evil Dead 2. Lika kass som ettan om inte sämre. Enligt mig en av de roligaste filmerna som finns. Ettan är kanon och denna är nästan ännu bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Enligt mig en av de roligaste filmerna som finns. Ettan är kanon och denna är nästan ännu bättre! Håller med, håller med. En rolig grej är när en tjej får ett öga i munnen. När ögat "flyger" genom luften, ser man pinnen som håller uppe ögat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Enligt mig en av de roligaste filmerna som finns. Ettan är kanon och denna är nästan ännu bättre! Jag hade nog annorlunda förväntingar för den. Jag trodde det skulle vara mer skräck än komedi, så den blev bara larvig i mina ögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Enligt mig en av de roligaste filmerna som finns. Ettan är kanon och denna är nästan ännu bättre! Har bara sett ettan, den är asbra, men slutet är lite tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Såg Soul Plane för någon dag sen. Rätt rolig film som handlar om världens första flygbolag anpassat för svarta. Filmen är då förstås fylld med 'niggah-skämt' som när piloten (Snoop Dog) och en polare sitter och röker på i cockpit, när dom ska köra ut på startbanan och det visar sig att flygplanet kan 'hoppa' fram som en lowrider och annat smått o gott. Som sagt, en rätt rolig film. 7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Snakes On A Plane. Ganska bra faktisks. 8/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Brain Dead, en av dom roligaste splatterfilmerna jag sett 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 (redigerad) Brain Dead, en av dom roligaste splatterfilmerna jag sett 10/10 Är det den filmen med bäbisen och tjocka morsan i slutet? Edit: Ja, det är det: http://filmsociety.wellington.net.nz/db/images/BrainDead.jpg Haha, det bästa är när de ska äta soppa, och tanten tappar örat. Redigerad 19 oktober, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts