Funnylin Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Nää! Den är ju skitbra! Grym musik och coola strider. Handlingen är ju hyffsad den med. Allt är relativ, I suppose. Själv tycker jag då inte att striderna var ens i närheten av coola. Det är faktiskt RIKTIGT ocoolt när folk messar med my man Isaac Newton, cuz he's da shizzle foo da mizzle in ma tizzle. You feeling me? Handling... meh. Det mesta var ju bara konstiga strider i luften där ingen skadades hur mycket stryk han än fick, handlingen var bara någon biprodukt som egentligen inte betydde så mycket. Dom var väl tvungna att ha med den för att fansen inte skulle bli arga. Manuset såg väl ut typ så här: Scen 2: Lite snack om den där sjukdomen, whatever. Ni kan ju hitta på själva vad som ska hända, typ. Scen 4: En riktigt jävla jättecool scen där Cloud slåss med någon av dom där snubbarna, ni vet dom jag nämnde tidigare, dom som såg ut som tjejer. Jag tror i alla fall att jag nämnde dom. Om inte så kan ni ju hitta på något annat kul. Jag bryr mig inte så mycket, jag får betalt per ord. Hah! Hela scenen ska ta plats i luften, det ska vara extremt mycket våld, men ingen får skadas. Det ska vara svärd och grejer, fan killar, det här kommer bli coolt och nyskapande som bara in i bomben. Hey, kan vi inte slänga in en karaktär från FFVII. Jag tänker så här, när publiken ser den här karaktären - om än bara för en kort stund och hur oviktig han/hon är för handlingen - så kanske dom får nostalgikänslor från när dom spelade FFVII för första gången, därigenom kanske dom totalt missar vilken dålig jävla film det här egentligen är. --- Ähh, nu predikar jag bara, sorry. Men det är så jag ser på filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Såg på Freaky Friday lite tidigare ikväll. Den sög, Se den inte. Ni slösar 1½ timme av livet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Såg My Super Ex Girlfriend igår, inte mycket att hurra för =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Såg Napoleon Dynamite igår Skitkul film Han flinar inte en enda gång på hela filmen Redigerad 14 oktober, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Magnolia - - 3 timmars filmkonst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Såg Snakes on a Plane nyss... fan den var helt värdelös tbh.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Såg Evil Dead igår för första gången, helkass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 (redigerad) Jag såg King Arthur yesterday. Trodde den skulle vara som Gladiator men det fiade sig att den var som Sagan om Ringen-trilogin. Hemsk besvikelse. Redigerad 15 oktober, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Jag såg "evil dead" förra helgen,Slutet är lite CP, det var den senaste filmen jag sett tror jag, Såg dock lite på Dreamwork's "over the hedge" i dag...bra film, men inte om man har dett den några gånger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Kollade på "Omen" i fredags. Var nog en en av de sämsta filmer jag någonsin sett. Sjukt jävla dålig. Och i lördags kollade jag på "The boondock saints" igen. Tacka gud för den filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Såg Evil Dead igår för första gången, helkass. Nja evil dead är väll inte så dålig, tycker den är skön då man vet att den inte är seriös hela tiden. Och 3:an Army of Darkness är det inget som slår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 The Dudesons Movie! Den är helt underbar.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 (redigerad) Tittade på Enemy at the gates igår. Ett enligt mig mycket bra WWII drama. Handlade om en sovjetisk sniper skytt, Vasilj Zaitsev, som var minst sagt begåvad med bössan. Han dödade något 50-tal högt ställda tyskar i Stalingrad, och efter några månader få tyska basen i Berlin nog och skickar deras motsvarighet till Zaitsev, "König", till Stalingrad med uppdrag att döda Zaitsev. En väldigt bra film. 9/10. Finns mer info om den HÄR. Redigerad 16 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Såg på "enemy at the gates" igår...rätt så jättebra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Okej nu har jag sett filmen Crank! Mycket bra film. Oh ja j*vlar vad snygg hon är som är med i filmen! Tack för tipset KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Okej nu har jag sett filmen Crank! Mycket bra film. Oh ja j*vlar vad snygg hon är som är med i filmen! Tack för tipset KalleR Tips: Se "Road Trip". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Nja evil dead är väll inte så dålig, tycker den är skön då man vet att den inte är seriös hela tiden. Och 3:an Army of Darkness är det inget som slår! Jo, så sett går det väl att se på den. Filmen fick mig iaf att flina till ett par gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Okej nu har jag sett filmen Crank! Mycket bra film. Oh ja j*vlar vad snygg hon är som är med i filmen! Tack för tipset KalleR hehe ja hon är rätt het Vad tyckte du om filmen i övrigt? Jag har föresten samma irriterande ringsingnal som Chev har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Såg också klart på Crank nyss.. Rätt så bra film faktist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Charlies änglar. Fy fan vad dålig den är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts