Reve Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Såg Blow på 3:an förra veckan. Fan va sorgligt slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Vi har kollat på Schindlers list i skolan nu under veckan.. Riktigt gripande film. Förstår mig inte på såna människor Du har så rätt. En riktigt bra film som jag har sett några gånger. 8/10 Deuces Wild. Också en riktigt bra film som jag inte har sett på ett tag. 9/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Green Street Hooligans - Brittiska thrillers och mordutredningar, släng er i väggen! http://img134.imageshack.us/img134/4386/st...urgroundqg8.jpg Matt Buckner (Elijah Wood) blir utslängd från Harvard för innehav av knark, som egentligen inte är hans. Buckner bestämmer sig därför att flytta till sin syster i England och bo där ett tag, väl där träffar han Pete Dunham, ledare av GSE, Green street Elite's. Titel på filmen säger väl det mesta, en huliganfilm. Vad fjantigt tänker man väl. Inte då, länge sedan jag såg en film som kan klassas med den här. http://img149.imageshack.us/img149/4663/gseqh8.jpg Ja, det stämmer att Elijah Wood är huvudperson i filmen, själv var jag lite tveksam när jag märkte det. Fast det tänkte man inte på senare i filmen. IMDB gav 7.4/10 (8,703 votes) Jag ger den en klar 8, nästan 9, lite väl snyftigt i slutet. Men annars en oerhört bra film! En film jag gärna tipsar folk att se. Den såg jag också för ett tag sen, den är äckligt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Hjärnor utan flärnor eller vad den hetter. Den gick på 1:an glockan 00:10 eller nåt sånt. Riktigt rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Kollade på Oceans Twelve nyss. Fy och skam vad den var dålig om man jämför med Oceans Eleven. För mycket b-film över den. Får la hoppas att Oceans Thirteen blir bra. 4/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Såg Beetle Juice inatt somnade dock efter typ 2/3 av filmen :'( Ska nog hyra den sen så ja kan se resten Nån som kan tipsa om nån liknande film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 (redigerad) Såg Pirates Of the carribbean 2 idag. Ja, nu först. Tyckte den var väldigt bra, precis min sorts film. 10/10. Redigerad 8 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Såg precis Hard Candy. Vad kan man säga om den, psyk ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Snakes on a plane, helt okej film. Väldigt överskattad, inte värt det höga imdb-betyget den fått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Jackass the movie 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 (redigerad) Green Street Hooligans - Brittiska thrillers och mordutredningar, släng er i väggen! Ni som tycker den filmen får över 8/10 har inte sett I.D. When you go undercover, remember one thing: who you are Grymt bra film som slår både Football Factory och GSH med hästlängder. EDIT: http://www.imdb.com/title/tt0113375/ Redigerad 9 oktober, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Såg World Trade Center igår. Den var som jag trodde, lite småseg, men vad gör man inte om flickan vill se Vette fan om den är nått att rekommendera. Ska se Mitt Super Ex senare idag, dock inte på bio. Hoppas på en bättre film.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Mitt Super Ex senare idag, dock inte på bio. Hoppas på en bättre film.. Kassare film får man leta efter, stängde av efter 20 min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Kassare film får man leta efter, stängde av efter 20 min. Håller på att hyra filmen du rekomenderade, Crank. Hoppas nu att den är bra annars har du min lördagskväll på ditt smamvete... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Håller på att hyra filmen du rekomenderade, Crank. Hoppas nu att den är bra annars har du min lördagskväll på ditt smamvete... Gillar du fartfylld action och störd humor så kommer du inte bli besviken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Flash Gordon (1980) Gammal goding Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Advent Children. Jag fattar inte varför. Jag gillade väl FFVII så mycket så jag var tvungen att se hur det gått för Cloud, Tifa och dom andra. Jag skulle inte ha sett skiten, det har jag insett nu. Först nu. Uslare jävla skit var det länge sen jag såg. USCH! Vart tog gravitationen vägen? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Advent Children. Jag fattar inte varför. Jag gillade väl FFVII så mycket så jag var tvungen att se hur det gått för Cloud, Tifa och dom andra. Jag skulle inte ha sett skiten, det har jag insett nu. Först nu. Uslare jävla skit var det länge sen jag såg. USCH! Vart tog gravitationen vägen? :'( Nää! Den är ju skitbra! Grym musik och coola strider. Handlingen är ju hyffsad den med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Led utav extrem tråkighet tidigare ikväll, satte mig därför ned och titade på "Freaky Friday" på 5:an. Den var faktiskt lite små kul ibland... Och Lindsay Lohan var bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 (redigerad) Jahapp, nu har jag och en polare precis sett The Pumpkin Karver <------ Med 'K' Omslagsbilden är fantastiskt fin(antagligen det bästa med hela filmen), för att vara till en sådan dålig film. Men jag gillar B-filmer. Man får skratta lite i alla fall. IMDB Redigerad 13 oktober, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts