GiZmo Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Vad tycker du och dina furfags om http://www.imdb.com/title/tt1014775/ ? Oh rite, glömt bort den. Missat att den har gått på bio.. Trailern jag har sett ägde iaf, får bli att skaffa när nån bra rel kommer ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Giz såg Bolt igår(förrgår?) med några furfags Fy fan, bästa filmen på länge, såg den i 3D också så det var ganska häftigt Var såg du den i 3D? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Var såg du den i 3D? Malmöe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Såg Madagaskar 2 inatt. Jag tyckte den var roligare än ettan, man måste ju bara älska king julien. Rösten till Moto Moto var också klockren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 (redigerad) 24: Redemption Riktigt bra. Jag var lite orolig att den bara skulle kännas som 2 hopslagna avsnitt men den var bättre än så. Visst, en hel del lösa trådar som kommer lösas upp i säsong 7 (iallafall så hoppas jag det) så om en som inte ser 24 så skulle den säkert retat sig på vissa saker men annars så tycker jag klart att man kan se den även om man inte följer serien då den har, till största delen, sin egen story. En sak jag fann roande var att en del av musiken (speciellt main themen) var hämtat från TV-spelet 24. Musiken var riktigt bra så det är inte förvånande. 7,5/10 The Crater Lake Monster Riktig dålig monsterfilm från slutet av 70-talet med, redan då, gammla specialeffekter. Hade varit mycket bättre utan all löjlig komik alá Helan & Halvan. 4/10 Redigerad 8 februari, 2009 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Såg Madagaskar 2 inatt. Jag tyckte den var roligare än ettan, man måste ju bara älska king julien. Rösten till Moto Moto var också klockren. Haha, jag höll på att dö av skratt när den lilla fula blev jagad av hajen.. Skrattar som en idiot bara jag tänker på det nu. Hahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Haha, jag höll på att dö av skratt när den lilla fula blev jagad av hajen.. Skrattar som en idiot bara jag tänker på det nu. Hahahaha! Haha, ja just ja. Vad heter han/hon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Haha, ja just ja. Vad heter han/hon? Mort, tror jag. Alltså jag borde tycka filmen vara för barnslig egentligen, men jag gillade den faktiskt. Skrattade mer än jag trodde att jag skulle göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Mort, tror jag. Alltså jag borde tycka filmen vara för barnslig egentligen, men jag gillade den faktiskt. Skrattade mer än jag trodde att jag skulle göra. Ah, så var det. Verkar inte finnas något klipp med haj-scenen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Mort, tror jag. Alltså jag borde tycka filmen vara för barnslig egentligen, men jag gillade den faktiskt. Skrattade mer än jag trodde att jag skulle göra. Finns ju inget bättre än roliga barnfilmer. Att sen Julian och Mort är så jävla klockrena är ju bara.. ja, en sån jävla bonus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Såg Madagaskar 2 inatt. Jag tyckte den var roligare än ettan, man måste ju bara älska king julien. Rösten till Moto Moto var också klockren. Pingvinerna var bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Pingvinerna var bäst "We've lost engine one.. and engine two is no longer on fire.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 D-Tox Stjärnspäckad slasher-thriller om en Polis som blir alkoholist och beger sig till ett D-Tox center för poliser mitt ute i ingenstanns. När pasienterna börjar dö en efter en så inser han att något är fel. Mycket spännande och bra. Intro-delen är riktigt bra då den visar hans liv innan han blir alkoholist. Med bla. Sylvester Stallone, Kris Kristofferson, Robert Patrick, Charles S. Dutton, Jeffrey Wright, Sean Patrick Flanery, Dina Meyer och Tom Berenger. 8/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Seven Pounds Herregud, vilken film. Jag rös igenom den, och slutet fick det att brista. Inte ofta jag brukar kunna få tårar i ögonen av en film men denna var otrolig. Kvalar in rätt högt på listan över favoritfilmer genom tiderna faktiskt, rekommenderas starkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Seven Pounds Herregud, vilken film. Jag rös igenom den, och slutet fick det att brista. Inte ofta jag brukar kunna få tårar i ögonen av en film men denna var otrolig. Kvalar in rätt högt på listan över favoritfilmer genom tiderna faktiskt, rekommenderas starkt! Oh, då ska jag se den imorgon kväll! Den har legat på hårddisken några dagar, så det är dags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 [●REC] Bra Zombie skräckis. Gillar upplägget och det hela funkar bra. Kul att de lyckades få in lite av bakgrunden också. Troligen därför det var journalister i huvudrollen. Ingen annan skulle bry sig om sanningen i ett sådant tillfälle. Tyvärr så blev jag spoilad pga trailer till den amerikanska remaken som börjar med att berätta att ingen överlevde och visa slutscenen när tjejen blir ivägdragen. Verkade vara bra skådespelarinsatser (lite svårt att veta när man inte fattar vad de säger). Ska bli kul att se om [●REC] 2 lyckas bygga på det här och göra det bättre eller om det blir som med Blair Witch, en 2:a som bara blir skit. Ett plus är ju också att tjejen som var huvudrollen var väldigt söt. 7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 [●REC] Bra Zombie skräckis. Gillar upplägget och det hela funkar bra. Kul att de lyckades få in lite av bakgrunden också. Troligen därför det var journalister i huvudrollen. Ingen annan skulle bry sig om sanningen i ett sådant tillfälle. Tyvärr så blev jag spoilad pga trailer till den amerikanska remaken som börjar med att berätta att ingen överlevde och visa slutscenen när tjejen blir ivägdragen. Verkade vara bra skådespelarinsatser (lite svårt att veta när man inte fattar vad de säger). Ska bli kul att se om [●REC] 2 lyckas bygga på det här och göra det bättre eller om det blir som med Blair Witch, en 2:a som bara blir skit. Ett plus är ju också att tjejen som var huvudrollen var väldigt söt. 7/10 7 av 10? .rec är ju en av historiens bästa skräckfilmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 7 av 10? .rec är ju en av historiens bästa skräckfilmer! Är den verkligen så bra? Jag har hört många delade åsikter, men är den värd att se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Är den verkligen så bra? Jag har hört många delade åsikter, men är den värd att se? Den är grymt värd att se. Ta med en blöja btw. Nej, men seriöst - det är en grymt bra film. Spanskan gör det ännu bättre <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Är den verkligen så bra? Jag har hört många delade åsikter, men är den värd att se? Värd att se, ja. En av historiens bästa skräckfilmer, Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts