L_Voll Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Igår tittade jag på Danny the Dog. Bra film. Coola fighting-scener, Jet Li var lika bra på slåss som vanligt. Men jag är säker på att filmen hade varit bra även utan fightingscenerna, och det är väl inte så vanligt i denna genre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Igår tittade jag på Danny the Dog. Bra film. Coola fighting-scener, Jet Li var lika bra på slåss som vanligt. Men jag är säker på att filmen hade varit bra även utan fightingscenerna, och det är väl inte så vanligt i denna genre. Gillar den som fan. Som du säger, själva dramat är helt underbart bara det. De fightingscener som finns är bara en fin bonus som livar upp stämningen lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Såg "Click" tycker den var sådär, lite för uppenbar och lite fult hur han upptäcker hur kontrollen funkar, "sänker hunden". Känns också som att den går ifrån Komedi till Drama också lite sånt man stör sig på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Såg nyss klart på filmen World Trade Center. Rätt så seg film, tyckte de kunde lägga lite mer minuter på själva attacken så kunde filmen blivit med intressantare än vad den var. Men filmen är inte bra och inte dålig för den delen heller. 5/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Firewall med Harrison Ford! Bra film och mycket sevärd! Jag orkar inte berätta handling så gå in på typ discshop eller om nån annan har postat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 De senaste dagarna har jag sett; The Island, riktigt bra Stand by me, dög Och så såg jag nyss Just friends, den var bra. Palla betyg och en handlingsbeskrivning det är ju ändå ingen som bryr sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 (redigerad) Såg The Nightmare Before Christmas för en timme sedan ungefär. Mycket bra, fast jag tycker att Corpse Bride var bättre. Redigerad 6 oktober, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Stand by me, dög Av stephen King? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Av stephen King? Nej, 1986 av Rob Reiner, http://www.imdb.com/title/tt0092005/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Nej, 1986 av Rob Reiner, http://www.imdb.com/title/tt0092005/ Rob Reiner gjorde filmen från Stephen Kings bok The Body, så man kan ju säga att det var Stephen King som gjorde iaf själva handlingen till filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Rob Reiner gjorde filmen från Stephen Kings bok The Body, så man kan ju säga att det var Stephen King som gjorde iaf själva handlingen till filmen. Ok, jag vet bara att rob reiner gjort filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Vi har kollat på Schindlers list i skolan nu under veckan.. Riktigt gripande film. Förstår mig inte på såna människor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Vi har kollat på Schindlers list i skolan nu under veckan.. Riktigt gripande film. Förstår mig inte på såna människor Same here. Neither do i... Men den är verkligen ett mästerverk, utav Steven Spielberg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Same here. Neither do i... Men den är verkligen ett mästerverk, utav Steven Spielberg. Mästerverk va ordet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Såg nytt The Fast And The Furious Tokyo Drift. Bra film, mycket se värd. Speciellt den lilla "nostalgi" kicken i slutet. 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 (redigerad) Green Street Hooligans - Brittiska thrillers och mordutredningar, släng er i väggen! http://img134.imageshack.us/img134/4386/standyourgroundqg8.jpg Matt Buckner (Elijah Wood) blir utslängd från Harvard för innehav av knark, som egentligen inte är hans. Buckner bestämmer sig därför att flytta till sin syster i England och bo där ett tag, väl där träffar han Pete Dunham, ledare av GSE, Green street Elite's. Titel på filmen säger väl det mesta, en huliganfilm. Vad fjantigt tänker man väl. Inte då, länge sedan jag såg en film som kan klassas med den här. http://img149.imageshack.us/img149/4663/gseqh8.jpg Ja, det stämmer att Elijah Wood är huvudperson i filmen, själv var jag lite tveksam när jag märkte det. Fast det tänkte man inte på senare i filmen. IMDB gav 7.4/10 (8,703 votes) Jag ger den en klar 8, nästan 9, lite väl snyftigt i slutet. Men annars en oerhört bra film! En film jag gärna tipsar folk att se. Redigerad 7 oktober, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Green Street Hooligans - Brittiska thrillers och mordutredningar, släng er i väggen! Matt Buckner (Elijah Wood) blir utslängd från Harvard för innehav av knark, som egentligen inte är hans. Buckner bestämmer sig därför att flytta till sin syster i England och bo där ett tag, väl där träffar han Pete Dunham, ledare av GSE, Green street Elite's. Titel på filmen säger väl det mesta, en huliganfilm. Vad fjantigt tänker man väl. Inte då, länge sedan jag såg en film som kan klassas med den här. Ja, det stämmer att Elijah Wood är huvudperson i filmen, själv var jag lite tveksam när jag märkte det. Fast det tänkte man inte på senare i filmen. IMDB gav 7.4/10 (8,703 votes) Jag ger den en klar 8, nästan 9, lite väl snyftigt i slutet. Men annars en oerhört bra film! En film jag gärna tipsar folk att se. Till er som gillar denna typ av film tipsar jag om Deuces Wild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Såg nytt The Fast And The Furious Tokyo Drift. Bra film, mycket se värd. Speciellt den lilla "nostalgi" kicken i slutet. 10/10 Ahh. Jag älskar den slutet!. "You ready kid?". Och så spelas låten Don Omar - "Bandaleros". Så jävla grym känsla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Bäst är nog i början.. - Do you know what DK stands for? - Ehrm.. Donkey Kong? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Bäst är nog i början.. - Do you know what DK stands for? - Ehrm.. Donkey Kong? Haha, ja det är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts