Jump to content

Senast sedda film

okka
 Share

Recommended Posts

Igår tittade jag på Danny the Dog. Bra film. Coola fighting-scener, Jet Li var lika bra på slåss som vanligt. Men jag är säker på att filmen hade varit bra även utan fightingscenerna, och det är väl inte så vanligt i denna genre.

Gillar den som fan. Som du säger, själva dramat är helt underbart bara det. De fightingscener som finns är bara en fin bonus som livar upp stämningen lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Green Street Hooligans - Brittiska thrillers och mordutredningar, släng er i väggen!

Matt Buckner (Elijah Wood) blir utslängd från Harvard för innehav av knark, som egentligen

inte är hans. Buckner bestämmer sig därför att flytta till sin syster i England och bo där ett tag, väl där träffar han

Pete Dunham, ledare av GSE, Green street Elite's.

Titel på filmen säger väl det mesta, en huliganfilm. Vad fjantigt tänker man väl.

Inte då, länge sedan jag såg en film som kan klassas med den här.

Ja, det stämmer att Elijah Wood är huvudperson i filmen, själv var jag lite tveksam när jag märkte det.

Fast det tänkte man inte på senare i filmen.

IMDB gav 7.4/10 (8,703 votes)

Jag ger den en klar 8, nästan 9, lite väl snyftigt i slutet. Men annars en oerhört bra film!

En film jag gärna tipsar folk att se.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Green Street Hooligans - Brittiska thrillers och mordutredningar, släng er i väggen!

Matt Buckner (Elijah Wood) blir utslängd från Harvard för innehav av knark, som egentligen

inte är hans. Buckner bestämmer sig därför att flytta till sin syster i England och bo där ett tag, väl där träffar han

Pete Dunham, ledare av GSE, Green street Elite's.

Titel på filmen säger väl det mesta, en huliganfilm. Vad fjantigt tänker man väl.

Inte då, länge sedan jag såg en film som kan klassas med den här.

Ja, det stämmer att Elijah Wood är huvudperson i filmen, själv var jag lite tveksam när jag märkte det.

Fast det tänkte man inte på senare i filmen.

IMDB gav 7.4/10 (8,703 votes)

Jag ger den en klar 8, nästan 9, lite väl snyftigt i slutet. Men annars en oerhört bra film!

En film jag gärna tipsar folk att se.

Till er som gillar denna typ av film tipsar jag om Deuces Wild.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor