P-C Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Bio: A Woman Under The Influence Filmhuset firar 75 år och visar gratis bio den här veckan, om ni har missat det. Tänkte gå och se Bad Taste på torsdag (tror jag det var) Såg Dockpojken idag. Total jävla mindfuck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 (redigerad) Kan man få filmtips i denna tråden? Isåfall skulle jag vilja ha lite tips på animerade filmer i stil med Animatrix (The Second Renaissance) och Dead Space Downfall. Med andra ord såna där filmer där allt bara går utför för mänskligheten. Redigerad 27 oktober, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Såg Dockpojken idag. Total jävla mindfuck. Den såg jag också häromdagen, fast på Zita-bion. Om du menar kortfilmen i lera. Den var rolig ju, och sjuk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Den såg jag också häromdagen, fast på Zita-bion. Om du menar kortfilmen i lera. Den var rolig ju, och sjuk! Yep, just den. Alltså visst var den rolig men fortfarande.. jag hade ingen aning om vad som väntade. Underbar skånska hade dom i alla fall! - Kan du göra samma sak fast .. på pungen? - Ja, vad nu det ska vara bra för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Jag såg nästan den nya svenska vampyrfilmen "Låt den rätte komma in" igår! Kommer ni ihåg Frostbiten? Släpp de tankarna, för det här är något helt annat. 8.4 i betyg på IMDB, nästan 600 röster och filmen har inte biopremiär för än om två veckor! Filmen är hyllad och har tagit hem priser på filmefestivaler världen över. Igår gick den på filmfestivalen här i stan. Jag har ett uppdrag av dem, så jag kan se alla filmer gratis. Men det var proppfullt med folk som ville se filmen och jag ville inte första upplevelsen genom att sitta ute på kanten. Jag ser fram emot den 24:e då den har premiär på vanliga biografer istället. Låt den rätte komma in är baserad på boken med samma namn. Regisserad av Killinggängets Tomas Alfredson(Spermaharen, Fyra nyanser av brunt). Haha! Frostbiten. Jag såg på begäran den med en polare för jag trodde man skulle kunna skratta åt allt, men filmen var mest dryg (Mikael Tornving var väl det roliga)... Jag betalade polarns biljett efteråt sedan eftersom jag dragit med honom på skiten. Men tycker Låt den rätte komma in verkar intressant, det man hört om den. Bra regissör och Per Ragnar brukar göra intressanta roller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Death Race Bra film. Gillar man Fast and Furious tetralogin så kommer man nog gilla filmen. Babylon A.D. Helt okej film, inte den bästa men inte den sämsta heller. Step Brothers Rolig film om man ser den med flera. Perfume The Story of a Murderer Bra film! Älskar den. Gillar iden med att skapa den perfekta parfymen!. Nyckeln till Friheten Även en bra film! Rekommenderas stort! Disturbia Också bra... komedi, spänning, skräck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 (redigerad) Såg Maffiabröder igår på tv för kanske tredje gången. Minst lika bra som Gudfadern 1. Ray Liotta är skön som gangster! Redigerad 28 oktober, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Postal Faktiskt en jäkligt dålig film. Fnissade bara till när de pratade om oskulder i början på filmen. [youtube-old]3KvR0Wkbs6k[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Long Kiss Godnight [youtube-old]oDuma1M09B0[/youtube-old] Bra film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Såg nya bond. Den sög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Futurama.Benders.Game.2008.DVDSCR.XviD-OPTiC Mhyschet rewlieg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 (redigerad) Futurama.Benders.Game.2008.DVDSCR.XviD-OPTiC Mhyschet rewlieg. Dude! You gotta tell me about these things! OnT: Såg Låt den rätte komma in i förrgår. Hyfsad imo. Redigerad 1 november, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Såg nya bond. Den sög. Kan du utveckla lite? Hörde att den skulle va lite pretensiös nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Dude! You gotta tell me about these things! OnT: Såg Låt den rätte komma in i förrgår. Hyfsad imo. Kom ut den 30:e så du är inte sent ute, dude. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 (redigerad) Futurama.Benders.Game.2008.DVDSCR.XviD-OPTiC Mhyschet rewlieg. Tur att du påminde mig Ska kolla på den nu! Edit: Den var verkligen riktigt riktigt bra! Jag tycker till och med att den är den bästa hittills! Futurama - Benders Game A+ Redigerad 1 november, 2008 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 (redigerad) Johan Glans - World Tour of Skåne Grymt roligt, jag och syrran skrattade gott i en hel timme! Stand Up på allra högsta nivå! Redigerad 1 november, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Johan Glans - World Tour of Skåne Grymt roligt, jag och syrran skrattade gott i en hel timme! Stand Up på allra högsta nivå! Såg den igår, och håller med, den var mycket rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 Såg precis Bangkok dangerous bra film rekomenderar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 Kan du utveckla lite? Hörde att den skulle va lite pretensiös nästan. Hela filmen kändes 90-tals action, med jakter till fots över hustak, biljakter, båtjakter, flygplansjakter och massa feta explosioner och utdragna slagsmål. Snabba klippningar och handhållen kamera och för stora förflyttningar i handlingen. Och allt detta på en timme och 45 minuter. Världens hittills kortaste bondfilm. Det var aldeles för lite "gentlemannabondfiness" och för mycket.. ..Rambo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 Hela filmen kändes 90-tals action, med jakter till fots över hustak, biljakter, båtjakter, flygplansjakter och massa feta explosioner och utdragna slagsmål. Snabba klippningar och handhållen kamera och för stora förflyttningar i handlingen. Och allt detta på en timme och 45 minuter. Världens hittills kortaste bondfilm. Det var aldeles för lite "gentlemannabondfiness" och för mycket.. ..Rambo [youtube-old]TMoJRLStD9c[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts