Jump to content

Senast sedda film

okka
 Share

Recommended Posts

Såg Click nyss, bra komedi tyckte jag själv ^^ Fast den slår inte happy gilmore, men sevärd film.

Han får en fjärrkontroll han kan göra många saker med

Sen såg jag också Slither, brutal film som man ska kolla på när man inte äter :wub:

Handlar om monster mer eller mindre

Click gets 7.0 of 10

Slither gets 8.0 of 10

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg Final Cut förra helgen. Handlar om ...minns inte karaktärens namn, men han spelas av Robin Williams, och det är i framtiden då alla får en grej inopererad i huvudet, som spelar in allt de upplever, som video. Sedan, när de dör, så lämnas "bandet" till någon som klipper ihop en minnesvideo. Robin Williams spelade en sån snubbe och... ja, det blir komplikationer.

Jag tycker den var grym, lite kort, kanske. Men den får nog ändå sju av tio rattar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fuhrerns elit.

Filmen utspelar sig vid året 1942, en kille får chansen att gå med i Fuhrens elit skola! Dom visar verkligen bild av grymhet, lär barnen propagandan och ser hur dom blir. Och han som har huvudrollen boxar sig uppåt medans hans kompis, som skriver mycket. Får inte någon chans att utrycka sig, ingen lyssnar...

Otroligt bra film, den är tysk men ger den mer känsla på det sättet, med tyska språket. Se den, kommer inte ångra er

Gets 9.0 of 10

Länk till kommentar
Dela på andra sidor