Kebab Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Ratatouille Upplägget var dock lite småkonstigt. Ett vinnande koncept imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Jag blir så upprörd när det kommer remakes som smutsar ned det förflutna. Precis. Känns nästan som när någon drar upp en ruskigt gammal tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 (redigerad) eh.. fel tråd Redigerad 7 januari, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Hur vet man vilken låt som blev tex den fem tusende? Inte direkt så man kollar på sin profil hela tiden så man kan se när tracks played har tickat över. Jag tror det är så dom gör. Jag råkade kolla, helt av en slump, när jag hade typ 20 014 spelade låtar så då räknade jag bara bakåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Hur vet man vilken låt som blev tex den fem tusende? Inte direkt så man kollar på sin profil hela tiden så man kan se när tracks played har tickat över. Edit: en sak till: hittar inte skivan Wu Tang Clan 8 Diagrams på last.fm, hur kan dom INTE har lagt till den? Är inte detta... Filmtråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Är inte detta... Filmtråden? HORA! Jag skiter väl i vilken tråd det är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Eternal Sunshine of the Spotless Mind Jim Carrey kan spela seriöst. Och göra det bra också. Grym film tycker jag, och nog fan finns det tider då man önskar det fanns en sådan "procedur" i verkligheten. 8/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Ett vinnande koncept imo. Jag använde nog fel ord, syftade mer på att den var lite konstigt uppbyggd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Scenen där hårdaste-av-hårda-Bacon klyver en van itu med sin raggarkärra är ett mäktigt avtryck i filmhistorien, inte sant? Haha värdelöst. Ligger som #2 efter slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Secret Window Psykologisk Thriller Riktigt riktigt riktigt bra film !! Med b.la Johnny depp (Pirates of the carrabien filmerna) Handling: Efter en olycklig skilsmässa från sin fru, uppsöks den berömde deckarförfattaren Mort Rainey vid sin avlägsna sjötomt av en hotfull främling som kallar sig John Shooter . Den hotfulle Shooter hävdar att Rainey har plagierat en av hans historier och kräver rättvisa. När Shooters krav blir till hot - och senare mord - vänder sig Rainey till en privatdetektiv för att få hjälp. Men i takt med att de våldsamma hoten blir verklighet, upptäcker Rainey att han inte kan lita på någon i sin omgivning. Nog den bästa film jag någonsin sett.. kanske inte men verkligen en av dom, sooo good!! 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Såg Fotball Factory, den sög ganska hårt faktiskt. Green Street Hooligans är 10 ggr bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Ace Ventura 2 roflolpimp genom hela filmen... luv it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Såg Fotball Factory, den sög ganska hårt faktiskt. Green Street Hooligans är 10 ggr bättre. Lol. GSH är en barnfilm i jämförelse. Fotball Factory är underbar. Behövde dock se den en andra gång för att ta till mig den. Bonusfilm med mesen Elijah Wood: http://www.youtube.com/watch?v=KEC2rc79yVo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Good Luck Chuck IMDB Chuck har fått en förbannelse över sig, så alla kvinnor han har sex med kommer direkt efter att träffa deras drömkille. Detta gör honom väldigt eftertraktad. En dag träffar han dock en tjej som han tror sig faktist älska själv, och det blir såklart komplikationer när hon vill ha sex med honom. Riktigt mysrolig film. Hans polare Stu är också för härlig. Helt klart sevärd.. Och vem säger nej till Jessica Alba i hotpants med pingviner på? 8/10 Hot Fuzz IMDB Sgt. Angel är en av Londons bästa poliser. Han är faktist så bra att han ger dom andra poliserna dåligt rykte. Pga. detta så blir han förflyttad till en liten idyllisk by som verkar hur fridfull som helst. Det visar sig dock ligga en hund begraven i denna by. Folk är inte som dom verkar. Haha, ja jävlar. Shaun of the Dead gänget har gjort det igen. Jag gillade den skarpt, då humor och action går hand i hand. Man får lite Kopps vibbar, då det är lite överdrivet underbart övervåld and shit. Se den om ni gillar humor och action! Gillar ni ingetdera så se den ändå. Superb! 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Såg Fotball Factory, den sög ganska hårt faktiskt. Green Street Hooligans är 10 ggr bättre. Fotboll i huve taget suger. Senaste sedda film var nog american history x. handlar om en rasist som blir sneeel igen, och hans son skriver en uppsats om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dark Draction Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Pterodactyl, Härlig och lite blodig rysare.. Nåra ungdomar och två lärare är ute i den turkiska skogen för att titta på en vulkan, samtidigt vaknar ett gäng hungriga Pteordactyler, gissa vad dom vill ha till middag. 8/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 (redigerad) Behind The Mask: The Rise of Leslie, skräck/slasher. Handlar om ett dokumentär team som följer den udda mannen Leslie Vernon som hoppas bli nästa stora massmördare. Man får följa med hur han planerar månader i förväg för att skapa sin legend i den lilla staden Glen Echo. Inspirerad av stora slashers som Halloween, Friday the 13th och A Nightmare On Elm Street, men når inte riktigt ända fram. 7/10 Redigerad 11 januari, 2008 av EET FUK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Fotboll i huve taget suger. Senaste sedda film var nog american history x. handlar om en rasist som blir sneeel igen, och hans son skriver en uppsats om det. Basket suger därför är American History X dålig. Din avatar är lite olämplig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Madagascar En av de bästa animerade filmerna helt klart. Tycker den är så underbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Saving Private Ryan ..............9/10.................. Orkar inte skriva mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts