Mordos Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Hur kan du INTE ha sett den Tror han är straight, kan nog vara därför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Tror han är straight, kan nog vara därför. Okej. Det var en nyhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Såg Captivity igår... Fyfan sååå dålig Det hände ingenting, den var inte ett dugg läskig och gud vilka dåliga skådisar... 1/5 får den för den var dåååååååålig....!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Såg på The Heartbreak Kid igår. Orkar inte skriva så mycket om den, men den var riktigt dålig. Handlar om Eddie (Ben Stiller) som är på sin smekmånad och blir kär i en annan tjej. I väldigt korta drag. ...inte min humor helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 (redigerad) American Pie: The Wedding + De spelade Good Charlotte + De spelade Sum 41 + Hela scenen från start till slut med polisen och städerskan + Stifler - De snodde en låt från OC - Allt annat 2/5 Redigerad 15 december, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 gud vilka dåliga skådisar... Cuthbert är en bra skådis, fu wigger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Balls of Fury Skrattade i genom hela filmen, mycket skoj! 4/5 Pingisrack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2007 Okej. Det var en nyhet. What the.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 (redigerad) Cuthbert är en bra skådis, fu wigger. Måste säga att jag tyvärr inte kan hålla med om det, hela filmen kändes så.. ja jag får inte fram något bra ord men hade det varit bättre skådisar och lite mer händelser så hade den nog varit bra.. men nu är det ju inte så. Clive Barker's The Plauge. Handlar om barn som jag vet inte om dom fick något virus eller så men dom sa inget och dom rörde sig inte. Men sen helt plöstligt så "vaknade" alla upp och blev onda. Ja filmen var verkligen inte bra, orkade inte se hela. Tyckte inte att skådespelarna var så bra heller, vissa inte alla. Finns inte mer att säga än 0/5....... Redigerad 16 december, 2007 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Måste säga att jag tyvärr inte kan hålla med om det, hela filmen kändes så.. ja jag får inte fram något bra ord men hade det varit bättre skådisar och lite mer händelser så hade den nog varit bra.. men nu är det ju inte så. Tycker inte du resonerar bra. Alltså, filmen hade ingen bra grundidé och handlingen var så förutsägbar och dålig. Skådisarna, ja visst var dom dåliga, men det vi får för oss att dom är ännu sämre så länge det är en dålig film vi kollar på. Elisha Cuthbert var riktigt bra, det är sant, hennes karaktär var visserligen inte bra, men skådespeleriet var bra. Om dom bara hade fixat en annan sorts handling så kanske den skulle lyckats lite bättre än den gjorde nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Fantastika furan: Rise of the silver surfer. Filmen var dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Cube 2: Hypercube. Otroligt invecklad men spännande. Finns det någon som fattar allt och kan förklara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2007 Cube 2: Hypercube. Otroligt invecklad men spännande. Finns det någon som fattar allt och kan förklara? Åhh! Den filmen är skitbra! Måste se den igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Balls of Fury Kass film. Kändes väldigt Dodgeball-ish, men mycket sämre. Humorn var okej ibland, i alla fall då Christopher Walken kom in i bilden. Han var den enda som var lite random-rolig. 4/10 - och då är jag generös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 (redigerad) Cube 2: Hypercube. Otroligt invecklad men spännande. Finns det någon som fattar allt och kan förklara? Jag har sett alla Cube-filmer fler gånger än vad jag kan räkna, vad fattar du inte? Såg Superbad igår/idag. Drog inte ens på smilbanden, vilken värdelös film. Redigerad 17 december, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Såg Liar Liar igår/inatt. Visst, Jim Carrey kan spela över ibland i filmer, så även här, men rolig är den! 4/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Jag har sett alla Cube-filmer fler gånger än vad jag kan räkna, vad fattar du inte? Såg Superbad igår/idag. Drog inte ens på smilbanden, vilken värdelös film. Vad var syftet med kuben? Var var den någonstans? I deras medvetande bara? Med flera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Vad var syftet med kuben? Var var den någonstans? I deras medvetande bara? Med flera. Har du sett The Cube och Cube Zero? Första och sista filmen alltså. Det mesta förklaras i Cube Zero men det knasiga är att Cube Zero inte skrevs eller regisserades av samma personer som gjorde ettan och tvåan så det blir liksom fel. Angående hypercuben (om du tänker på slutet) så finns det ingen förklaring, det slutet är helt öppet. Men om det bara fanns i deras medvetande borde de andra också kommit ut när den kollapsade trots att dom var döda. Nu kom ju bara Kate ut. Du kommer inte få något svar på den frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Har du sett The Cube och Cube Zero? Första och sista filmen alltså. Det mesta förklaras i Cube Zero men det knasiga är att Cube Zero inte skrevs eller regisserades av samma personer som gjorde ettan och tvåan så det blir liksom fel. Angående hypercuben (om du tänker på slutet) så finns det ingen förklaring, det slutet är helt öppet. Men om det bara fanns i deras medvetande borde de andra också kommit ut när den kollapsade trots att dom var döda. Nu kom ju bara Kate ut. Du kommer inte få något svar på den frågan. Nej, men jag ska göra det inom kort. Okej, men tack ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Såg Star wars episode IV: A new hope. Ser ju filmer på lite annorlunda sätt än förr, och den var otroligt bra. Älskar den. Funderar om jag orkar se dom två sista innan jag går och lägger mig, en annan har ju sovmorgon tills klockan 10:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts