RavenE Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 American Pie: Band Camp Haha, älskar American Pie! 9/10 Har du American Pie marathon? Hmm, ska nog se senaste American Pie ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Har du American Pie marathon? Hmm, ska nog se senaste American Pie ikväll. Det kan man säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Catch Me If You Can Handlar om en kille som bara var tonåring och lurade hela USA och hela 26 länder på pengar genom sina falska checkar. SVårt att beskriva, men han satt bland annat i svenskt fängelse i 5 månader. Alltså, baserad på en riktig händelse. Han lever fortfarande och det är rätt intressant att leta upp fakta om killen och så efter filmen Hur som helst. Filmen var bra. Mycket trög i början, som de flesta filmer brukar vara, men så fort man kom in i den kunde man inte komma ut. Han var verkligen riktigt smart och det lär man sig. En mycket bra film. Me like. 4/5 <div align="left"> </div> Såg den igår och gillar den starkt! Visserligen missade jag början men jag hängde med ändå. 4/5 av mig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Såg Superbad igår. Väldigt rolig, gillade den! Temat; smånördiga High School-killar som vill ligga känns igen, men Superbad är både smartare och bättre än... Ja, American Pie- och övriga college-filmer på samma tema. Skriven av Seth Rogen, som f.ö. spelar en av de två genialiskt skrivna poliserna i filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Såg Superbad igår. Väldigt rolig, gillade den! Temat; smånördiga High School-killar som vill ligga känns igen, men Superbad är både smartare och bättre än... Ja, American Pie- och övriga college-filmer på samma tema. Skriven av Seth Rogen, som f.ö. spelar en av de två genialiskt skrivna poliserna i filmen. Haha, jag vet inte riktigt när jag såg den men jag har sett om den 3 gånger sen dess Var väl en månad sen, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Blood Diamond. Rörande film, verkligen. Det dåliga var att den amerikanska reporten var så het, så typiskt. Skönt att man slapp se henne bli påtryckt i en hydda iafl, det hade varit supertypiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2007 Underworld: Revolution Nog för att jag inte sett ettan, men det behövdes verkligen inte. Denna filmen var superb. Och, så var ju Kate Beckinsale lika trevlig att kolla på som vanligt. 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Magnus Betnér Uncut "När Magnus håller låda går ingen säker" - gammalt djungelordspråk. Skitrolig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 (redigerad) Magnus Betnér Uncut "När Magnus håller låda går ingen säker" - gammalt djungelordspråk. Skitrolig! Den är riktigt bra! Allt han säger är ju så sant. "Åh, dokusåpastjärnor. Där är vi riktigt jävla rövknullade av kvällspressen. Och vi står bara där och tar emot. Åhh, kvällspressen, åhåhåhå, åh Runar, åh det är så viktigt. Åh, Linda Rosing!! Linda jävla Rosing, hur fan kan man bli så känd då man är snygg då man är så jäva ful?" http://www.youtube.com/watch?v=as1DQ3QV8n4 Redigerad 10 december, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Den är riktigt bra! Allt han säger är ju så sant. "Åh, dokusåpastjärnor. Där är vi riktigt jävla rövknullade av kvällspressen. Och vi står bara där och tar emot. Åhh, kvällspressen, åhåhåhå, åh Runar, åh det är så viktigt. Åh, Linda Rosing!! Linda jävla Rosing, hur fan kan man bli så känd då man är snygg då man är så jäva ful?" http://www.youtube.com/watch?v=as1DQ3QV8n4 Där blev det väl ändå en aning fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Där blev det väl ändå en aning fel? Okej då. Han säger "Linda jävla Rosing, hur fan kan man bli så här känd för att vara snygg när man är så jävla ful?". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 (redigerad) Dubbelpost, javisst. American Pie presents Beta House. De tre första filmerna i serien är bäst. De tre (?) senaste har bara varit för mycket. Även denna. Men den var okej, knappt. 2/5. Redigerad 13 december, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Såg precis Sunshine. Nu känner jag mig nedstämd. Bättre än vad jag hade förväntat mig. Hade hört innan att den skulle vara dålig, det var därför jag inte såg den för än idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Såg precis Sunshine. Nu känner jag mig nedstämd. Bättre än vad jag hade förväntat mig. Hade hört innan att den skulle vara dålig, det var därför jag inte såg den för än idag. Stod lite om den i DN idag. Vad ger du den för betyd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Stod lite om den i DN idag. Vad ger du den för betyd? Hmm 6-7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Såg nya Amerikans Paj. Var dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Vad hette filmen ni snackade om för ett tag sedan!? Det handlade om den sista människan på jorden, tror will smith spelade i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Vad hette filmen ni snackade om för ett tag sedan!? Det handlade om den sista människan på jorden, tror will smith spelade i den. I Am Legened. Har premiär idag. ---- Titanic - Har faktiskt aldrig sett denna filmen förut. Men ack så bra den var. 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 I Am Legened. Har premiär idag. ---- Titanic - Har faktiskt aldrig sett denna filmen förut. Men ack så bra den var. 10/10 Hur kan du INTE ha sett den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts