chosen_one Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Senaste filmen på tv jag såg var ghostbusters. sett den för många gånger men den är ju så bra 10/10 Senaste filmen på bio jag såg var miami vice. den var ok men inte lika bra som orginal serien 7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 The Shawshank Redemption http://www.imdb.com/title/tt0111161/ Lika bra som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 The Shawshank Redemption http://www.imdb.com/title/tt0111161/ Lika bra som vanligt. Klockren film. Tänker alltid på denna när jag kollar på Prison Break. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 (redigerad) Hade dåligt att göra tidigare så jag tog mig tid att titta på "Troy". http://www.imdb.com/title/tt0332452/ Den var väl så där tycker jag. Redigerad 30 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Senaste filmen på tv jag såg var ghostbusters. sett den för många gånger men den är ju så bra 10/10 Filmen är bra tills den spårar ut med det där jättespöket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Såg Leon nyss för sjuttioelfte gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 The Shawshank Redemption http://www.imdb.com/title/tt0111161/ Lika bra som vanligt. Min favoritfilm, så jävla bra. ----------- Såg just på Animal (2005), den var OK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Såg Desperado igår. Var typ tio år sedan sist. Japp, den är lika cool som man minns. Salma Hayek såg väldigt ung ut (29 iofs). IMDB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Hey hey hey Såg sin city igår, den är väldigt bra action film. Rekommenderas inte till alla men för action friends, this is your movie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Såg offside idag, riktigt skön film, den hade det mesta, humor, sport och även några allvarliga- och lite "snyft"scener, klockren enligt mig. 10/10 faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 (redigerad) Team America... älska talet i slutet! Skitroligt i början ju: Bonjour everyone... don't be afraid. We stopped the terrorists! Så jävla bra men baktanken i den filmen... stämmer så jävla bra. Betyg... *Trumvirvel* :wub: :wub: Det blir 5 av 5 Redigerad 1 september, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Såg just Wallander - Täckmanteln, den var som de andra, sölig men ändå OK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Såg United 93 igår, inte presis kul o se eftersom man redan visste vad som skulle hända, man har ju sätt dokumentärer o sådant om 11.e september..Så, den sög DISCOVERY CHANNEL pwN^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Wallander - Luftslottet, tyckte den var lite bättre än de tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Fear and Loathing in Las Vegas och Where The Buffalo Roam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Såg Pulp Fiction igår kväll för första gången, mycket bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Where The Buffalo Roam. Är den lika pissdålig som Hunter själv säger, eller kan man få ut någonting vettigt av den? Äsch. Jag måste baskemej se den snart, oavsett vad. Redigerad 3 september, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Såg Ring 0 nyss. Själv hemma i mörkret och se den är stämning ^^ Aldrig sett någon ring film förut, sabba väl mycket men skitsamma. Dom byggde upp stämningen väldigt mycket. Man trodde ju hela tiden något skulle hända typ XD Bra skräck film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Besökarna. Den var säkert bra på sin tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Är den lika pissdålig som Hunter själv säger, eller kan man få ut någonting vettigt av den? Äsch. Jag måste baskemej se den snart, oavsett vad. Den är rätt dålig ja, men fann den underhållande trots allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts