Matteus Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Ratatouille, definitivt den snyggaste animerade filmen någonsin. Humorn var sisådär, skrattade ett par gånger men inga gapskratt dock. Storyn kändes lite krystad, det var flera gånger man trodde filmen kunde sluta men så började de om på nytt igen. Skulle gärna också vilja se en Pixar film där de faktiskt försöker göra realistiska människor. 3/5. Resident Evil: Extinction Hjärndöd splatterfilm, någorlunda bra effekter, kass handling men rätt skön att se på ändå. 2/5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Jag har nyligen kommit fram till att Tim Burtons filmer är magnifika! Har nyligen sett Corpse Bride, Kalle och Chokladfabriken och Sleepy Hollow. Jag ger dom alla 5/5! Sleepy Hollow är min favorit av dessa tre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Jag har nyligen kommit fram till att Tim Burtons filmer är magnifika! Har nyligen sett Corpse Bride, Kalle och Chokladfabriken och Sleepy Hollow. Jag ger dom alla 5/5! Sleepy Hollow är min favorit av dessa tre Nightmare Before Christmas då? Superbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Nightmare Before Christmas då? Superbra! Har inte sett den, skäms nästan över det . Ska se den någon gång när jag får tag i den, Big Fish också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Har inte sett den, skäms nästan över det . Ska se den någon gång när jag får tag i den, Big Fish också! Inte skämmas, bara se fram emot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Bring It On, All Or Nothing! Har väl sett bättre filmer men helt okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Hostel Mådde inte så bra efteråt kan man ju säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Curse of the Golden Flower Djup och vacker film. Riktigt bra, fast den kunde vara lite seg ibland. Snygga kameravinklar hade dom också! 4.5 Blommor av 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Har inte sett den, skäms nästan över det . Ska se den någon gång när jag får tag i den, Big Fish också! Vincent är pärlan! Den måste du också se! Och Edward Scissorhands för den delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2007 Har återupplivat minnena till några gamla disneyfilmer under lovet. Pinocchio Väldigt bra ritad. Jag gillade aldrig så detaljrika filmer när jag var liten. De skulle helst vara bara outlines och färg, inget lull-lull som skuggor och sånt, men nu var den perfekt Bra story men jag förstår för min värld inte varför pojkarna förvandlas till åsnor. 4/5 Pocahontas Tror faktiskt att jag aldrig har sett hela denna någon gång. Very good none the less. 4/5 Aladdin En av de bästa disneyfilmerna någonsin. Så underbar Minnen, vilka minnen. 5/5 Jafars återkomst Bleh. Bara en billig kopia av ettan. Alla skämt återuppreras och det finns absolut ingen disneymagi i filmen någonstans. 1/5 Fler disneyfilmer kommer det bli innan lovet är över. Har planerat in bl.a. Toy Story, Djungelboken samt Törnrosa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Donnie Darko Det var då en märklig filmupplevelse. Bra skådespelarinsatser, skum och läskig stämning igenom filmen. Jake Gyllenhaal passar jävligt bra som Donnie. Alltså, filmen gav verkligen inga tydliga svar, massa lösa trådar. Väldigt underhållande att kolla på, dock. Betyg? Hah, sällan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Såg nyss Zodiac. Inget att klaga på alls! IR Z041A3 CAN7 G3T ME lulz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Rattatouille. Söt och trevlig film. Jag tycker inte att den når upp till Hitta Nemo, men helt klart sevärd! 3/5 Next. Riktigt bra film, med en av mina favoritskådisar (Nicolas Cage) som vidrör ett av mina favoritämnen (att kunna påverka tiden). Det enda negativa jag kunde finna var att den var för kort. Jag ville se mer! 4/5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 (redigerad) Jag har nyligen kommit fram till att Tim Burtons filmer är magnifika! Har nyligen sett Corpse Bride, Kalle och Chokladfabriken och Sleepy Hollow. Jag ger dom alla 5/5! Sleepy Hollow är min favorit av dessa tre Tim Burton är världens bästa person. Edward Scissorhands är hans bästa film. Se den, annars jävlar. Redigerad 3 november, 2007 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Levande måltavla / A View to a Kill Skön Bondfilm som faktiskt innehöll stora mängder humor. Helt klart sevärd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Levande måltavla / A View to a Kill Skön Bondfilm som faktiskt innehöll stora mängder humor. Helt klart sevärd. Haha, den som gick på TV nyss ^^ En av mina favoriter faktist. (Bland bondfilmer) 4 av 5 pistoler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 (redigerad) Haha, den som gick på TV nyss ^^ Ja det var minsann ett knasigt sammanträffande, du. Redigerad 3 november, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Captivity Halvbra film om en tjej som blir kidnappad och inlåst i ett övervakat rum. Hon träffar en man som också är inlåst, och de försöker fly tillsammans. Påminner lite om Saw (tror jag). Spännande men inte så läskig. Förutsägbar. Elisha Cuthbert är tokigt sexig, och det är väl det som gör filmen. Banned Billboard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Spiderman 3. Filmen borde heta "Spiderman 3 - Spidey goes Emo". Filmen var inte bra. Överdrivet med effekter. Ettan var bättre. Tvåan minns jag inget av. Trean var.. dålig. Urusel. Kass. Skit. Blä. Kattmat? -5/5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Good Luck Chuck Handlar om Chuck (Dane Cook) han ser bra ut, har ett bra jobb och får många tjejer, av en anledning...dom han har sex med blir kära och gifter sig med nästa kille dom är ute med, detta gör så att Chuck får många "One night stands". Men så träffar han Cam (Jessica Alba) och han blir kär i henne, så nu måste Chuck se till att bryta förbannelsen så att hon blir kär i honom. När jag hörde om filmen så tänkte jag bara "en till romantisk komedi i mängden" men var tvungen att kolla in den ändå, tyckte den här filmen var bättre än dom andra "i mängden", när man som mest trodde att den skulle sluta som vilken romantisk komedi som helst så vände den, och den var stundtals riktigt rolig. Ett stort minus dock är han som spelar Chucks polare, maken till dålig/töntig skådis har jag aldrig skådat. Men ett stort plus är ju självklart Jessica Alba, maken till SNYGG tjej har jag aldrig skådat (nåja) och att hon dessutom spelar en överkåt pingvintränare sätter en ordentlig snurr i hormonerna. Filmen: X X Jessica Alba: :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts