Mr.Dumbom Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 (redigerad) Twister Urch, denna var riktigt riktigt usel. 2/10 Edit: Vafan vad många nya sidor jag har fått börja med idag.. Redigerad 23 augusti, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 The Girl Next Door Väldigt underhållande kärlekskomedi. 10/10 Den är så oerhört bra! Älskar den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Här delade vi visst inte samma känsla, jag tyckte denna film var rätt grym faktiskt. Dock inte enbart som skräck, ligger nog lite action/skärck i den. Hehe, ok, men alla vi tyckte den var lite smålöjlig. Men, har du sett tvåan, och kan säga vilken som var bäst ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Hehe, ok, men alla vi tyckte den var lite smålöjlig. Men, har du sett tvåan, och kan säga vilken som var bäst ? Nej jag har ej sett tvåan, men jag har en känsla av att den kommer bli sämre en ettan =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Nej jag har ej sett tvåan, men jag har en känsla av att den kommer bli sämre en ettan =/ Ok, men då behöver jag inte bry mig om den . Såg förövrigt Seed of Chucky igår. Jag vet inte om det ska vara en skräck/komedi, vi skrattade i alla fall åt den här också, speciellt när hon ramlade ner för trappen, fast vi blev lite skrämda någon gång. Den får 5/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Ok, men då behöver jag inte bry mig om den . Haha fast jag har ju inte sett den så egentligen har jag ingen aning. Det är bara mina förtankar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Har kollat på 3/4 av Die Hard 2. Sen insåg jag att jag har sett den så många gånger, och att jag hade bättre saker för mig vid datorn I vilket fall. Jag älskar den! Har gjort det sen jag såg den för första gången. Älskar speciellt de svenska översättningarna på de något obskyra engelska svordomarna . Betyg då? Hmm.. 10/10 är väl att ta i, men.. 8,5 får den iallafall! 8,5/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Kollade på "Babas Bilar" Haha riktigt sjuk film, men jag tycker den var rätt rolig så den får 7/10. Svensk/finsk komedi. (lite svengelska också) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sobe Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Jo, jag tittade också på Babas Bilar tillsammans med Halo, haha. den var jäkligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sobe Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Jag såg United 93 igårnatt. http://www.imdb.com/title/tt0475276/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Jag såg United 93 igårnatt. http://www.imdb.com/title/tt0475276/ Den har jag oxå sett. Är väldigt gripande och bra faktiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Såg igår Scary Movie 4 för andra gången. Kanske den bästa i serien eller möjligtvis är ettan snäppet bättre. 8/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Såg igår Scary Movie 4 för andra gången. Kanske den bästa i serien eller möjligtvis är ettan snäppet bättre. 8/10 Håller med om att det är en av de bättre, men fortfarande inte speciellt bra, men lite kul är den allt ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Såg igår Scary Movie 4 för andra gången. Kanske den bästa i serien eller möjligtvis är ettan snäppet bättre. 8/10 Nej, usch vad tråkig den var. Lätt den sämsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Asterix och Vikingarna. Den regerar. Den är härlig. Det är asterix. Det är Obelix. Det är vikingar. Det är ett äventyr. Det är en film. Det var billigt med ICA kundkort. Det var jag och familjen. Asterix och Obelix lovar att göra en man av hövdingens brorson. Vikingarna tror efter ett missförstånd att fruktan gör så man kan flyga. Vikingarna kidnappar brorsonen för att han är rädd för allt och alla, så då ska han lära dom fruktan. Rolig film passande alla åldrar. OBS!!! INNEHÅLLER VÅLD!!!! 7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sobe Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Tittade precis klart på Wallader - Luftslottet. Den funkade, som de tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Tittade precis klart på Wallader - Luftslottet. Den funkade, som de tidigare. Dvs inte. Jag såg Babbars Bilar i förrgår. Hyffsat roligt men inte i klass med Kopps eller Smala Sussie. 6/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Battle Royale Fruktansvärt bra film! 9/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Såg just på The Hills Have Eyes (2006). Tyckte den var bra, kunde vara lite småseg vid något tillfälle men annars var den allt bra tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Såg just på The Hills Have Eyes (2006). Tyckte den var bra, kunde vara lite småseg vid något tillfälle men annars var den allt bra tycker jag. Den är för seg och klyshig tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts