JSHC Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Dumma patch grejsimojs, går inte komma in nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Jokrarna ger mig kalla kårar... http://img517.imageshack.us/img517/7959/clownenqs1.png ... Och inte blir det bättre när de är så stora. För ett tag sen tog jag level 30. När jag tar 31 får jag ny dräkt, tjoho! Inte långt kvar tills jag kan skapa guild, förresten. haha, ser att mina buffar var "Lite" ivägen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Det här ser ganska kul ut. Är det WoW-stil på det hela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Level 5, har någon några tips? Vad ska jag sätta mina poäng på? Nickar PlutoniuM500. Redigerad 5 augusti, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Level 5, har någon några tips? Vad ska jag sätta mina poäng på? Nickar PlutoniuM500. Aff, aff, säg inte att du kommer be om hjälp lika mycket som i Silkroad- tråden. När du blir level 15 kommer dina stats ändå resettas så det gör inte så mycket om du sätter fel. Sätt lite på STA, lite på DEX och mest på STR. Det gjorde jag, i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Har ett stort problem just nu, vettefan om jag ska sätta mig med FLYFF tills pärona vaknar eller om jag ska lägga mig ner och sova, är ganska trött efter kvällen ändå så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Har ett stort problem just nu, vettefan om jag ska sätta mig med FLYFF tills pärona vaknar eller om jag ska lägga mig ner och sova, är ganska trött efter kvällen ändå så Ta och sov du. Jag ska göra det nu. Är nöjd med dagens spelande, level 32. Men, det blev sjukt segt efter level 30. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Gick upp en lvl idag >.< inte spec nöjd.. Lär inte bli nå mer imorrn när det blir födelsedagskalas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Är nu lvl 22½. Missade dock 5-6 timmar effektiv speltid när vi hade gäster här hemma. 1-9 dag 1 9-18 dag 2 18-22 dag 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Någon som vill ge ut sin Flyff account? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Någon som vill ge ut sin Flyff account? Varför skulle någon vilja göra det när dom sitter o spelar typ 7 timmar om dagen, gör ett eget istället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Har varit lite arbete på huset idag. Nu blir det lite spel, förhoppningsvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Någon som kan tipsa om en bättre server än filefront? Drygt att vänta i två timmar.... Redigerad 6 augusti, 2006 av GTA_Erik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Varför skulle någon vilja göra det när dom sitter o spelar typ 7 timmar om dagen, gör ett eget istället.. Jag har en på lvl 15, jag har försökt att bli en merchary men jag måste ha typ några saker innan jag kan bli det, och jag vet inte vad för saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Tror ni att (Acrobat(Ranger)) är en bra kombination? Eller spelar det ingen större roll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Varje gång jag laddar ner Flyff så stannar nedladdningen efter cirka 200 mb och det står att nedladdningen är klar. Någon som vet vad det är för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Spelet kraschade. Jaja, ska starta det igen. Snart blir jag level 35. Det betyder att jag är fem levels ifrån att kunna skapa en guild. w00t, såhär kommer StellHell att se ut efter level 60. http://img426.imageshack.us/img426/7652/stellanan6.png Edit. Sisådärja, level 35. Jag kände mig så ensam när ingen annan var online, så jag tog en liten paus. Jag levlade skitsnabbt eftersom jag kom med i ett Contribiution- party på level 23 ( ). Senare hoppade alla ur, jag blev ledare och invitade då SlewME för att det inte skulle dö, level 23 tar ju sin tid att nå. Så hoppa inte ur partyt, SlewME! Redigerad 6 augusti, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Om det inte blir så jäkla fint väder imorgon så satsar jag på level 20-25 är level 14 nu Men det är om det regnar...Vilket det inte har gjort på ett par dagar nu ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Kommer inte inn . Redigerad 6 augusti, 2006 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Kommer inte inn . Dom har nog lite problem som igår.. Lär väl vara fixat snart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts