SlewME Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 (redigerad) Är lvl 10 nu Träffade först SlewME och sedan Sijaenna:P Sen så grindade ja 10 twinkle stones till SlewME:D Haha, vi ägde GMs så jävla hårt. De kan inte ta mina stenar nu när jag inte fixat dem . Du har min respekt och jag kommer att hjälpa dig om det är något. Har två grejer kvar att göra sedan är jag en merchant. Redigerad 4 augusti, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Hur fungerar styrningen på det här? Kan man hoppa? Hur kul är detta igentligen på en skala på 1/1000..? Du styr antingen med W S A D, eller klickar du dit du vill gå (jag gör lite både och). Ja, du kan hoppa. Du kan t o m flyga. Det är jättesvårt att svara på eftersom jag bara spelat det i tre dagar. Men än sålänge tyker jag att det är skitkul Jag ska spela mer nu. Min guild heter Fearless, förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Tackar Mikolan för den nya torrenten som jag hoppas kommer att funka Btw, jag har kommit 30% av nedladdningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Du styr antingen med W S A D, eller klickar du dit du vill gå (jag gör lite både och). Ja, du kan hoppa. Du kan t o m flyga. Det är jättesvårt att svara på eftersom jag bara spelat det i tre dagar. Men än sålänge tyker jag att det är skitkul Jag ska spela mer nu. Min guild heter Fearless, förresten. Skulle du kunna fråga ledaren om jag skulle kunna få joina? Är lvl 20, påväg mot 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Nu tänkte jag slänga mig in i detta spel igen. Så ni får passa er för mig kanske ses nånstans ingame Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Nån som lirar atm? Skulle behöva lite förklaringar o sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Har tagit en liten paus, redo att dinga level 25 nu! Nya skills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Är lvl 16 nu. Satsar på 20 innan jag lägger mig, men kommer antagligen svika mig själv. *editz0r* Satt och läste lite på flyff forumet, och jag har fuckat min char lite.. Jag satta alla mina 30 första SP på STR. Vilket var ganska galet nu kan man tycka, tror dom jag kan fixa upp det om jag har tur. Start: STR: 15 STA: 15 DEX: 15 INT: 15 Nu: STR: 45 STA: 15 DEX: 15 INT: 15 lvl 60: STR: 45 STA: 41 DEX: 80 INT: 15 Problemet är att 30-35 STR hade räckt väl. Visst så boostar STR skadan så du får mer Attack rating, men DEX ger mig större chans att träffa, större chans att dodge och större chans att critta. Vilket blade går ut på mer eller mindre. Dock har jag inte gjort en supertabbe och har fortfarande massa SP kvar att fixa upp det på. Så, till er andra Blade där ute. Vill ni ha en bra build; STR: 30 STA: 35 DEX: 100 INT: 15 Varför jag inte tagit mer på DEX är för att; Har du ingen STA så kommer du dö OneHit KO när du kommer upp i högre lvlar. Har du ingen STR så kommer du såklart ha större chans till hit/crit/dodge, men du kommer aldrig kunna göra någon skada. DEX ger ingen speedboost på ogämna tal. DEX boostar på 20/40/60/80/100/osv. Du får dina hit/crit/dodge men ingen speedboost om du har ogämt tal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Finns det någon guide vart man ska träna och när man ska träna där? Har för mig jag sett en men glömt av den Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Ding, lvl 25, Master Buffer is in da house nu blire inge mer , måste sova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Uuurk.. Ding lvl 18.. 9lvlar idag. Det får räcka. Natti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Ligger på 93.2 % på nedladdningen men Mikolan seedar inte just nu så det kommer nog ta ett tag för mig att kunna börja spela. Är det något jag borde göra medans jag väntar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Ligger på 93.2 % på nedladdningen men Mikolan seedar inte just nu så det kommer nog ta ett tag för mig att kunna börja spela. Är det något jag borde göra medans jag väntar? Registrera ett account på deras hemsida Kolla upp vilken klass du år sugen på att välja Studera kartor så du kan dom någolunda i huvudet Försök lära dig quests i förväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Försökte ta level 28 igår, men, fan, jag orkade inte. Kom halvvägs, öppnade en shop och sålde en hel del också. ... Servern verkar ligga nere nu. Förresten, insåg just... Jag är ju bara 12 levels ifrån att kunna skapa en guild! Redigerad 5 augusti, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Har precis märkt en sak, INGEN här är en Acrobat (pilskytt) dom äger ju på PvP på högre levlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Har kollat runt (och testat) Maplestory, SilkRoad m.m...tyckte inget av dom var direkt roligt, så jag ska ladda ner det här senare ikväll. Hoppas det är roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Har precis märkt en sak, INGEN här är en Acrobat (pilskytt) dom äger ju på PvP på högre levlar Det är för att ingen har vetat om dom. Jag visste inte att dom fanns förens jag lootade en pilbåge där det stog "Acrobat" på. Dom har ju jojos också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Lvl 15 nu gör mitt assist quest:). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Lvl 27, höll på att tränna med Siana och nån annan magiker, så hänger sig spelet :'( (J**** Antivirus pogram!!!) och nu kan jag inte köra igen, :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Jokrarna ger mig kalla kårar... http://img517.imageshack.us/img517/7959/clownenqs1.png ... Och inte blir det bättre när de är så stora. För ett tag sen tog jag level 30. När jag tar 31 får jag ny dräkt, tjoho! Inte långt kvar tills jag kan skapa guild, förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts