StellHell Skrivet 8 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Jag har tur ikväll!! Lootade en STA+4-ring. Som går för 400 000 på marknaden. Lootade en yxa som var värd 110 000. Lootade en båge som gick på 255 000 i AP!!! Fy fan! Lootade inte mindre än sex tärningar idag, en dice4 som går för 150 000+ och fem dice6 som går för 30 000 ungefär. Får jag allt sålt så blir jag jeterik. Edit: Under tiden som jag skrev inlägget fick jag en ring INT+2 såld för 200 000 och tärningen för 150 000 såld. Du är fortfarande inte rik.. -.- Du tjänade knappt en miljon på det där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Du är fortfarande inte rik.. -.- Du tjänade knappt en miljon på det där.. Han kanske är rik enligt honom, fast det finns ju iallafall ganska många spelare som har "lite" mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 (redigerad) Du är fortfarande inte rik.. -.- Du tjänade knappt en miljon på det där.. Haha, men fortfarande så är ju inte det där det enda jag har, jag har ju sparat på banken under hela min mage-karriär. Men jag vet fortfarande att jag inte är rik om man jämför med andra spelare. Men jag jämför med mig och min gamla karaktär samt min polare, och då ligger jag hästlängder bättre till. Edit: Plus att jag ju inte skriver allt här på sajten som jag säljer i shopen, jag säljer ju till exempel ganska mycket QI varje gång jag slår upp en shop, och de säljer jag för 10 000 each, så när det kommer någon köpgalen så får jag lätt ihop en mille under en shop bara från QI. Plus massa annat småkrams, som armour och vapen jag inte orkar skriva här när jag säljer dem. Men ja, du fattar vad jag menar. Redigerad 8 september, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 4-5mille om dagen om du grindar rätt och inte hittar några gröna items. Dock brukar det bli +/-0 efter man köpt allt man ska ha efter en dags grindande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 4-5mille om dagen om du grindar rätt och inte hittar några gröna items. Dock brukar det bli +/-0 efter man köpt allt man ska ha efter en dags grindande. Då kan jag passa på att säga att jag lootade två gröna idag. Ett par handskar och en suit. Men jag har redan det jag behöver just nu, jag har full Misty och jag är inte 45 än så allt jag får in i penya stannar på banken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Skit. http://img209.imageshack.us/img209/3166/flyff00022kg9.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Skit. http://img209.imageshack.us/img209/3166/flyff00022kg9.png Hur pass bra håller din lvl 45 armour nu när du är 58? ÄR den verkligen så effektiv längre? Haha, vilken harcore du är då, fem svärd att växla mellan där nere. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Hur pass bra håller din lvl 45 armour nu när du är 58? ÄR den verkligen så effektiv längre? Haha, vilken harcore du är då, fem svärd att växla mellan där nere. lvlvv45 är bäst fram till s 6+0ö.. Plallar inte lvla. Får ta lvl 60 eq.n eller ta blå blad3e eq. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Sen om du säljer quest itemena (om du inte gjort uppdragen förstås) Så blir det ju några mille till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Vet ni någon sida där man kan läsa lite om vad som är bra att lägga sina attributpoäng på efter vilken klass man ska bli? Skills och sådant lär man sig ju själv, men det är svårare att veta hur mycket och var man ska lägga sina attributpoäng. Hittills har jag frågat personer eller testat själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Vet ni någon sida där man kan läsa lite om vad som är bra att lägga sina attributpoäng på efter vilken klass man ska bli? Skills och sådant lär man sig ju själv, men det är svårare att veta hur mycket och var man ska lägga sina attributpoäng. Hittills har jag frågat personer eller testat själv. Du kan ju kolla på Flyff forumet, där finns ganska många builds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2007 Du kan ju kolla på Flyff forumet, där finns ganska många builds Jo, det är ju en möjlighet men ehm.. Är det bara jag som har svårt att orientera mig där? Nåväl, ska försöka att leta fram något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Hi Flyff Community! As you are aware, maintenance runs each week on Wednesday. This week, V9 will be implemented, and our maintenance will run early and extended. Maintenance will run from *San Jose * U.S.A. - California - PDT * Wednesday, September 12th, 6:00 PM ~ Thursday, September 13th, 4:00 AM *New York * U.S.A. - New York - EDT * Wednesday, September 12th, 9:00 PM ~ Thursday, September 13th, 7:00 AM *Greenwich Mean Time - GMT(NOT BST) * U.K. * Thursday, September 13th, 1:00 AM ~ Thursday, September 13th, 11:00 AM See you all in Flyff! Ceilidhs Blev inte en så lång beta, men men, får hoppas att poängen är normala igen så man kan testa lite nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Blev inte en så lång beta, men men, får hoppas att poängen är normala igen så man kan testa lite nytt Du vet inte hur det blir med gubbarna som man spelat med i nuvarande versionen? Kommer de vara kvar eller försvinner de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Du vet inte hur det blir med gubbarna som man spelat med i nuvarande versionen? Kommer de vara kvar eller försvinner de? Dom borde ju vara kvar, annars kommer säkert alla som är lvl 100+ få damp som in i helvete, och det kommer bli "lite" spam på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Dom borde ju vara kvar, annars kommer säkert alla som är lvl 100+ få damp som in i helvete, och det kommer bli "lite" spam på forumet Haha, jo. I och för sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Du vet inte hur det blir med gubbarna som man spelat med i nuvarande versionen? Kommer de vara kvar eller försvinner de? Klart dom är kvar. Det är bara spelet som uppdateras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Jag har stött på ett problem. Efter den stora uppdateringen kan jag inte logga in längre. När jag försöker står det bara "Resource was falsified". Någon som vet vad jag ska ta mig till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Jag har stött på ett problem. Efter den stora uppdateringen kan jag inte logga in längre. När jag försöker står det bara "Resource was falsified". Någon som vet vad jag ska ta mig till? skulle kunna vara nåt med att alla försöker logga in samtidigt? ska uppdatera och se om jag kan köra, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Kommer in nu. Synd bara att det laggar som bara den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts