Joe Dirt Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 ledsen... glömde det... Mia servern lirar jag på men jag kom på det att man får inget för denna quest så jag skiter i det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Känner bara för att säga att jag troligen kommer starta en ny gubbe (Assist?) sen när v9 släpps, och jag KANSKE kommer ge bort/sälja alla sakern jag har på mina gubbar just nu, och jag kommer troligen köra på den servern jag blir övertallad att köra på, börja övertala mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2007 Känner bara för att säga att jag troligen kommer starta en ny gubbe (Assist?) sen när v9 släpps, och jag KANSKE kommer ge bort/sälja alla sakern jag har på mina gubbar just nu, och jag kommer troligen köra på den servern jag blir övertallad att köra på, börja övertala mig! Det låter kul, tror att Lajjan kommer starta en ny när v9 kommer också. Även jag funderar på en ny, beroende på vad Lajjan väljer så kommer mitt val ändras. Men om jag känner Lajjan så blir det väl en mage eller assist, så jag gör kanske en Acro nu när V9 kommer. Som förövrigt verkar bli helhäftigt. Man ska tydligen kunna loota ett ägg som man sedan kläcker till ett djur man kan ha, enligt vad jag uppfattade det i alla fall. För tidigare har man bara kunnat köpa med Gpotato va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 (redigerad) V9 Open Beta Is Here! To show that things in Madrigal are never quite at rest We present to you, our players, the V9 Beta Test. The open beta is here! Download and install the client located here . Join the discussion here . Do NOT purchase anything from the Cashshop from the V9 Beta Test. It will take your gPotatos and no refunds will be given. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Det här möttes jag av i patchrutan när jag skulle spela Flyff. Ska tanka efter skolan sen. Redigerad 5 september, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 V9 Open Beta Is Here! To show that things in Madrigal are never quite at rest We present to you, our players, the V9 Beta Test. The open beta is here! Download and install the client located here . Join the discussion here . Do NOT purchase anything from the Cashshop from the V9 Beta Test. It will take your gPotatos and no refunds will be given. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Det här möttes jag av i patchrutan när jag skulle spela Flyff. Ska tanka efter skolan sen. Tankar just nu, nån som vill köra sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 håller på att tanka jag med ... har kommit 69 % så jag ska spela om cirka 15 minuter!! hoppas det är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 (redigerad) 40%, klart om ca 35 min Jag kommer att vara en assist (kanske tillochmed billposter om jag hinner/orkar) EDIT 71%, 18 min kvar Redigerad 5 september, 2007 av Santa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Tankar just nu, nån som vill köra sen? Okej, nu är jag hemma och ska tanka. Kanske hinner lira idag, det är sådant som märks. Men jag ska förmodligen bli en acro, testa något nytt nu när det är ny version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 (redigerad) Okej, nu är jag hemma och ska tanka. Kanske hinner lira idag, det är sådant som märks. Men jag ska förmodligen bli en acro, testa något nytt nu när det är ny version. Gött, då är vi 2 (3 om Joe Dirt ska spela med) Ska börja instalera om ca 10 min, postar mitt nick när jag skapat en gubbe EDIT Patchar nu, 152/1432 filer <.< EDIT Fixat och klart, Nickar Gemeni och kör atm på första servern EDIT änu en gång, butte till andra servern, där det förhoppningsvis är mindre pers Redigerad 5 september, 2007 av Santa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 ok, saker jag märkt hitils: Det går rejält trögt att levla Man ser inte någons(?) level Lodelightet innan bron är borta Det är överfullt men tyskar/spanjorer/fransmän eller vad dom nu är som skriker i shout Det är överfullt överallt <.< Man kan nu attakera något som nån annan har attackerat (KS protection saken är borta ) Man kan plocka upp saker på en gång äver om den just blev dödad av en annan <.< Hoppas verkligen att dom fixar dom flesta sakerna tills versionen släpps helt (specielt KS saken) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 ok, saker jag märkt hitils: Det går rejält trögt att levla Jo, jag läste det på forumet, de har sänkt XP:n man får, även fast de sa att de inte skulle göra det. Man ser inte någons(?) level Lodelightet innan bron är borta Va? Så man MÅSTE spawna i staden? Suck.. Det är överfullt men tyskar/spanjorer/fransmän eller vad dom nu är som skriker i shout Det är överfullt överallt <.< Det är ju förmodligen bara under betan, för annars kommer det bli jobbigt. Man kan nu attakera något som nån annan har attackerat (KS protection saken är borta ) Man kan plocka upp saker på en gång äver om den just blev dödad av en annan <.< Va? Så utomordentligt dåligt, då kommer man ju som lowlevel som levlar på lite högre mobs (Som jag) inte få vara ifred om någon vill jävlas. Plus att de kan sno min drop när jag väl lyckas få ner någon. Hoppas verkligen att det försvinner. Hoppas verkligen att dom fixar dom flesta sakerna tills versionen släpps helt (specielt KS saken) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 ok, saker jag märkt hitils: Det går rejält trögt att levla Man ser inte någons(?) level Lodelightet innan bron är borta Det är överfullt men tyskar/spanjorer/fransmän eller vad dom nu är som skriker i shout Det är överfullt överallt <.< Man kan nu attakera något som nån annan har attackerat (KS protection saken är borta ) Man kan plocka upp saker på en gång äver om den just blev dödad av en annan <.< Hoppas verkligen att dom fixar dom flesta sakerna tills versionen släpps helt (specielt KS saken) D-d-d-d-doooownhill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 (redigerad) Någon som vet hur man gör så att folk inte kan kolla på ens EQ? Redigerad 5 september, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Någon som vet hur man gör så att folk inte kan kolla på ens EQ? tror det går att ställa in i options, på nåt sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Mazze_ Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Nod32 hittade virus! Och så kunde jag inte starta spelet för GameGuard... Men jag tycker ändå det är bortkastad tid att spela betan, om man inte får behålla sin gubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Jag kommer antagligen lägga av nu när det blir Ännu sämre exp rates än det var innan (version 8). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Jag kommer antagligen lägga av nu när det blir Ännu sämre exp rates än det var innan (version 8). Version 7* 8:an släpptes aldrig då det var för många som klagade osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Jag kommer antagligen lägga av nu när det blir Ännu sämre exp rates än det var innan (version 8). Men MÅSTE man spela V9? Kommer det alltså bli en uppdatering som laddas hem automatiskt så som alla patchar laddas hem? Eller måste man ladda hem en V9-klient själv? För om man får välja så kommer jag lätt fortsätta på gamla, enligt det Santa sagt så verkar det ju bli betydligt sämre, förutom att man kan loota ägg, det lät intressant. Förresten någon som vet vad som gäller med deras stats? Under ett djur stod det ju till exempel INT, sedan så visades det att den steg för varje level. Är det så att man får INT för varje level som djuret är högt eller är det själva djuret som har INT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Men MÅSTE man spela V9? Kommer det alltså bli en uppdatering som laddas hem automatiskt så som alla patchar laddas hem? Eller måste man ladda hem en V9-klient själv? För om man får välja så kommer jag lätt fortsätta på gamla, enligt det Santa sagt så verkar det ju bli betydligt sämre, förutom att man kan loota ägg, det lät intressant. Förresten någon som vet vad som gäller med deras stats? Under ett djur stod det ju till exempel INT, sedan så visades det att den steg för varje level. Är det så att man får INT för varje level som djuret är högt eller är det själva djuret som har INT? Man blir troligtivs tvungen att spela V9. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 (redigerad) Jag har tur ikväll!! Lootade en STA+4-ring. Som går för 400 000 på marknaden. Lootade en yxa som var värd 110 000. Lootade en båge som gick på 255 000 i AP!!! Fy fan! Lootade inte mindre än sex tärningar idag, en dice4 som går för 150 000+ och fem dice6 som går för 30 000 ungefär. Får jag allt sålt så blir jag jeterik. Edit: Under tiden som jag skrev inlägget fick jag en ring INT+2 såld för 200 000 och tärningen för 150 000 såld. Redigerad 7 september, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts