StellHell Skrivet 18 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Hur lvlar man så snabbt? Jag har spelat aslänge och är lvl 13 Några tips? Du kan utan större problem dra lvl 25-30 på en dag på en nystartad gubbe, bara du vet hur man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 (redigerad) Du kan inte skicka mail mellan servrar Gubbarna ligger inte på samma databas. Åh. Okej då. Nåväl, dingade lvl 25 nyss med min mage. Slänger upp en bild på kalabaliken från igår när alla trodde att CW skulle komma. Fick precis niz-hatten såld för 100 000 Här kommer bilderna från det vi trodde var ett event. Det kom upp någon text om mobs i SM, så folk drog dit. Någon sa att CW hade spawnats på arenan, givetvis fick alla panik och drog dit. Jag fick syn på en GM också, vilket gjorde att jag för en stund trodde att GMs verkligen skulle spawna mobs i staden. Synd att det inte blev något av det. Redigerad 18 augusti, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Funderar på att börja köra igen, har gubbar på lite blandade servrar, dock tveksamt om jag ska köra med min RM på Lawolf och dens sexiga buffar, min yoyo acrobat , eller min AoE'are på vilkenserverdetnuva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Funderar på att börja köra igen, har gubbar på lite blandade servrar, dock tveksamt om jag ska köra med min RM på Lawolf och dens sexiga buffar, min yoyo acrobat , eller min AoE'are på vilkenserverdetnuva Eller så skapar du en ny gubbe och börjar på glaphan med oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 (redigerad) jag är ganska säker att min acrobat, eller nån annan gubbe är på glaphan. men jag KANSKE kan börja en ny mage (aldrig kört med en) EDIT Har skapat en ny gubbe på Glaphan, ska prova vara mage, nickar Gemeni, adda mig om ni kör Redigerad 19 augusti, 2007 av Santa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Om man kan flytta gubbar mellan servrar så kan jag joina er med min mage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Går inte, annars skulle jag köra med min Ringmaster Har blivit en mage nu, ska nog skaffa en eller två till levlar, sen kör jag mer imorn eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Hur använder man egentligen cards? Att dubbelklicka och sedan klicka på ett vapen verkar ju inte fungera. Finns det något speciellt man ska göra? Är det ens bra att slänga in ett kort på ett vapen? Använder man det ens till vapen, eller är det till armour kanske? En liten guide skulle inte sitta fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Hur använder man egentligen cards? Att dubbelklicka och sedan klicka på ett vapen verkar ju inte fungera. Finns det något speciellt man ska göra? Är det ens bra att slänga in ett kort på ett vapen? Använder man det ens till vapen, eller är det till armour kanske? En liten guide skulle inte sitta fel. Du måste ha vapnet i inv, alltså inte i handen. Sen måste du ha rätt kort och samma element. http://flyfffansite.com/Upgrading/upgrading_elem.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Du måste ha vapnet i inv, alltså inte i handen. Sen måste du ha rätt kort och samma element. http://flyfffansite.com/Upgrading/upgrading_elem.htm Jag testade på ett random vapen i min inventory. Visste inte om det där med samma element. Tack för guiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Bara jag som inte kommer in på FLYFF? Får bara "Cannot connect to server. Please check your network" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 (redigerad) Bara jag som inte kommer in på FLYFF? Får bara "Cannot connect to server. Please check your network" Har varit så hela dagen för mig och min polare. Hur ska jag kunna ta lvl 30 om det ska fortsätta såhär? Jag kom in en gång i morse men kunde inte göra något för att det laggade så dant. Servrarna strular förmodligen. Redigerad 20 augusti, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Har börjat lira lite smått på Glaphan nu. nickar BUFFMEBABY och ska bli en mage med na' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Är jag den enda på MIA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 (redigerad) Är jag den enda på MIA? Jag tror det, alla jag känner till spelar på Glaphan, du får göra en ny där så buffar jag dig med min assist tills du blir 15. Förövrigt så fungerade servrarna idag igen, så jag passade på att dinga 28 med min mage imorse. Slåss nu mot Small Rockmuscle lvl 33 längst ner i söder på SM. Kan knappt hålla mig tills jag blir lvl 30 och kan börja sätta ut SP igen. Redigerad 21 augusti, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Jag tror det, alla jag känner till spelar på Glaphan, du får göra en ny där så buffar jag dig med min assist tills du blir 15. Förövrigt så fungerade servrarna idag igen, så jag passade på att dinga 28 med min mage imorse. Slåss nu mot Small Rockmuscle lvl 33 längst ner i söder på SM. Kan knappt hålla mig tills jag blir lvl 30 och kan börja sätta ut SP igen. Jo, var inne lite innan. Både Jag och Joe dirt är på MIA servern. Kanske man kan fråga om Server-flyttning? Jaja, om inte får jag utnyttja dig som buffrare. Är i Level 24 Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Är jag den enda på MIA? Jag har en Aoe'are där, runt lvl 50 eller nåt, får dock damp på att folk vill bli powerlevlade hela jävla tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Jaja, om inte får jag utnyttja dig som buffrare. Du menar genom att starta en ny gubbe på Glaphan och jag buffar dig till lvl 15? Det skulle nog gå, jag buffade min polare till lvl 15 otroligt snabbt. När han var lvl 8 så slogs han mot lvl 18 på andra sidan bron. Sedan när han var 16 så stack vi till SM och spöade Captain Mia, eller, jag buffade och healade och han slog. Jag har en Aoe'are där, runt lvl 50 eller nåt, får dock damp på att folk vill bli powerlevlade hela jävla tiden En assist Aoe? Om ja: Hur pass bra är en assists aoe-skills? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 21 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Sedan när han var 16 så stack vi till SM och spöade Captain Mia, eller, jag buffade och healade och han slog. En assist Aoe? Om ja: Hur pass bra är en assists aoe-skills? Den är bra maxad när man kan ha den, den är som bäst vid lvl 40-50, sen när man sticker till tredje ön, då suger den. Håller på hos steamrunners, 1% per 5-7, tar typ 10+ skills innan dom dör, och dom tappar inte så bra saker. men som sagt, lvl 30-50 är det bland den bästa skillen som finns, fick ihopp över 5 mil på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2007 Den är bra maxad när man kan ha den, den är som bäst vid lvl 40-50, sen när man sticker till tredje ön, då suger den. Håller på hos steamrunners, 1% per 5-7, tar typ 10+ skills innan dom dör, och dom tappar inte så bra saker. men som sagt, lvl 30-50 är det bland den bästa skillen som finns, fick ihopp över 5 mil på det Skrattar så hårt åt alla assists som springer runt vid 60+ monster och ska AoE'a. Om dom har mer än 2-3 så dör dom, och det känns väldigt nödvändigt att köra AoE på 1-2mobs. En DEX build är såklart inte lika bra som AoE under dom lvlarna som den briljerar, men den håller hela vägen till 60. Är glad att min merc fick restat och allt sånt. mer eller mindre full dex på han nu, och uppe på 80% at.speed tror jag.. Sen hade jag fipplat och satt en massa skit på attacker, vilket jag aldrig använde och kostade en jävla massa FP. Maxade alla boosts istället, kanon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts