Jump to content

Flyff: Fly For Fun | MMORPG

StellHell
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Du kan inte skicka mail mellan servrar :ph34r: Gubbarna ligger inte på samma databas.

Åh. ^_^ Okej :D då.:D

Nåväl, dingade lvl 25 nyss med min mage. Slänger upp en bild på kalabaliken från igår när alla trodde att CW skulle komma. :D

Fick precis niz-hatten såld för 100 000 B)

Här kommer bilderna från det vi trodde var ett event.

5g8k75zpepvk.jpg

Det kom upp någon text om mobs i SM, så folk drog dit.

wivu8gwbiqmo.jpg

Någon sa att CW hade spawnats på arenan, givetvis fick alla panik och drog dit.

2uiq94num57s.jpg

Jag fick syn på en GM också, vilket gjorde att jag för en stund trodde att GMs verkligen skulle spawna mobs i staden.

Synd att det inte blev något av det.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur använder man egentligen cards? Att dubbelklicka och sedan klicka på ett vapen verkar ju inte fungera. Finns det något speciellt man ska göra? Är det ens bra att slänga in ett kort på ett vapen? Använder man det ens till vapen, eller är det till armour kanske?

En liten guide skulle inte sitta fel. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur använder man egentligen cards? Att dubbelklicka och sedan klicka på ett vapen verkar ju inte fungera. Finns det något speciellt man ska göra? Är det ens bra att slänga in ett kort på ett vapen? Använder man det ens till vapen, eller är det till armour kanske?

En liten guide skulle inte sitta fel. -_-

Du måste ha vapnet i inv, alltså inte i handen.

Sen måste du ha rätt kort och samma element.

http://flyfffansite.com/Upgrading/upgrading_elem.htm

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara jag som inte kommer in på FLYFF?

Får bara "Cannot connect to server. Please check your network" :lol:

Har varit så hela dagen för mig och min polare. Hur ska jag kunna ta lvl 30 om det ska fortsätta såhär? :lol:

Jag kom in en gång i morse men kunde inte göra något för att det laggade så dant. Servrarna strular förmodligen.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är jag den enda på MIA? >_<

Jag tror det, alla jag känner till spelar på Glaphan, du får göra en ny där så buffar jag dig med min assist tills du blir 15. :)

Förövrigt så fungerade servrarna idag igen, så jag passade på att dinga 28 med min mage imorse. Slåss nu mot Small Rockmuscle lvl 33 längst ner i söder på SM.

Kan knappt hålla mig tills jag blir lvl 30 och kan börja sätta ut SP igen. :angry:

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror det, alla jag känner till spelar på Glaphan, du får göra en ny där så buffar jag dig med min assist tills du blir 15. :angry:

Förövrigt så fungerade servrarna idag igen, så jag passade på att dinga 28 med min mage imorse. Slåss nu mot Small Rockmuscle lvl 33 längst ner i söder på SM.

Kan knappt hålla mig tills jag blir lvl 30 och kan börja sätta ut SP igen. :angry:

Jo, var inne lite innan.

Både Jag och Joe dirt är på MIA servern. Kanske man kan fråga om Server-flyttning?

Jaja, om inte får jag utnyttja dig som buffrare. :)

Är i Level 24 Magic >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaja, om inte får jag utnyttja dig som buffrare. :(

Du menar genom att starta en ny gubbe på Glaphan och jag buffar dig till lvl 15? Det skulle nog gå, jag buffade min polare till lvl 15 otroligt snabbt. När han var lvl 8 så slogs han mot lvl 18 på andra sidan bron. :wacko:

Sedan när han var 16 så stack vi till SM och spöade Captain Mia, eller, jag buffade och healade och han slog.

Jag har en Aoe'are där, runt lvl 50 eller nåt, får dock damp på att folk vill bli powerlevlade hela jävla tiden

En assist Aoe? Om ja: Hur pass bra är en assists aoe-skills?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sedan när han var 16 så stack vi till SM och spöade Captain Mia, eller, jag buffade och healade och han slog.

En assist Aoe? Om ja: Hur pass bra är en assists aoe-skills?

Den är bra maxad när man kan ha den, den är som bäst vid lvl 40-50, sen när man sticker till tredje ön, då suger den.

Håller på hos steamrunners, 1% per 5-7, tar typ 10+ skills innan dom dör, och dom tappar inte så bra saker.

men som sagt, lvl 30-50 är det bland den bästa skillen som finns, fick ihopp över 5 mil på det :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den är bra maxad när man kan ha den, den är som bäst vid lvl 40-50, sen när man sticker till tredje ön, då suger den.

Håller på hos steamrunners, 1% per 5-7, tar typ 10+ skills innan dom dör, och dom tappar inte så bra saker.

men som sagt, lvl 30-50 är det bland den bästa skillen som finns, fick ihopp över 5 mil på det :(

Skrattar så hårt åt alla assists som springer runt vid 60+ monster och ska AoE'a. Om dom har mer än 2-3 så dör dom, och det känns väldigt nödvändigt att köra AoE på 1-2mobs.

En DEX build är såklart inte lika bra som AoE under dom lvlarna som den briljerar, men den håller hela vägen till 60.

Är glad att min merc fick restat och allt sånt. mer eller mindre full dex på han nu, och uppe på 80% at.speed tror jag.. Sen hade jag fipplat och satt en massa skit på attacker, vilket jag aldrig använde och kostade en jävla massa FP. Maxade alla boosts istället, kanon!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor