JSHC Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Någon på Glaphan som kan komma in och hålla ett par twinkles åt mig? Lajnux? JSHC? Skriv på msn eller skicka ett PM. Om du ska skicka dom till en annan gubbe kan du skicka genom mailbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Om du ska skicka dom till en annan gubbe kan du skicka genom mailbox. Åh, det visste jag inte ens. Hur gör man då? Du menar från en gubbe till en annan inom mitt account? Hur som haver så kom Lajjan in och höll saker åt mig, så nu är jag officiellt en mage. Har två Niz-saker, hatten (Som Lajjan köpte) och skorna. Plus en grön stav som är riktigt bra enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Jag har ett litet problem. Jag blev nyss level 15 (As lycklig). men nu kan jag inte byta jobb. Jag är Vargarant och vill bli magiker. Hur byter jag jobb. Kollade i FAQ där står det att man ska till Juria. Vid banken. men där kan jag inte byta jobb. bara kolla min bank och kolla olika guilds. Så min fråga, Hur byter jag jobb?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Jag har ett litet problem. Jag blev nyss level 15 (As lycklig). men nu kan jag inte byta jobb. Jag är Vargarant och vill bli magiker. Hur byter jag jobb. Kollade i FAQ där står det att man ska till Juria. Vid banken. men där kan jag inte byta jobb. bara kolla min bank och kolla olika guilds. Så min fråga, Hur byter jag jobb?? Testa att läsa dom första posterna -.- http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=740370 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 (redigerad) Testa att läsa dom första posterna -.- http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=740370 Men.... Daaahhh... ONDSKA... Tack _____________________________________- Men jag hittar inte dom magiska fanskapen. Jag letar där dom andra questarna brukar vara. men finner dom inte. bara merch och acrobat... Redigerad 16 augusti, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 massa skit Tog två minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 (redigerad) Det är någon buff-event utanför städerna, GMs står och buffar enligt en polare. Så om ni vill dra ett par levels så är det väl tillfälle nu, själv måste jag sova. Stog och dödade lvl 20 boss bangs när jag var lvl 16 obuffan med min mage. Inte illa tycker jag. Lajjan som sa högst en eller två levels högre. Men det beror kanske på min stav och min set items som tillsammans ger +6 - 7 INT och lite annat smått och gott. Imorgon SKA jag ta lvl 20 med magen och skaffa bräda, sedan ska jag försöka dra ett lvl med min assist. Redigerad 16 augusti, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Tog två minuter. Men nu inser jag problemet. Jag är redan (på nåt sätt) en Merch. Så kan jag byta jobb mellan Merch och Magiker. Det var inte så enkelt som det ni länkade till.. jaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Men nu inser jag problemet. Jag är redan (på nåt sätt) en Merch. Så kan jag byta jobb mellan Merch och Magiker. Det var inte så enkelt som det ni länkade till.. jaja Jag har svårt att tro att du "av misstag" blivit merch. Det är inte direkt så att man väljer mellan ett par knappar, och efter att ha tryckt på den blir man vips det yrket... Man måste göra en massa quest först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Men nu inser jag problemet. Jag är redan (på nåt sätt) en Merch. Så kan jag byta jobb mellan Merch och Magiker. Det var inte så enkelt som det ni länkade till.. jaja ...... Give me a break! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Jag har svårt att tro att du "av misstag" blivit merch. Det är inte direkt så att man väljer mellan ett par knappar, och efter att ha tryckt på den blir man vips det yrket... Man måste göra en massa quest först. ...... Give me a break! Ok, Jag har inte medvetet blivit merch. men jag gör en ny gubbe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Ok, Jag har inte medvetet blivit merch. men jag gör en ny gubbe... Extremt lyckat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Extremt lyckat jo, du. började i morse. Är level 17 Magican nu. Så. det blev ganska lyckat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Drog från lvl 17 till level 23 ikväll med min mage. Känns ganska bra, sedan tjänade jag massor med penya i min shop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 jo, du. började i morse. Är level 17 Magican nu. Så. det blev ganska lyckat Hur lvlar man så snabbt? Jag har spelat aslänge och är lvl 13 Några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 (redigerad) Hur lvlar man så snabbt? Jag har spelat aslänge och är lvl 13 Några tips? Lägger det mesta på Strength sedan slåss du mot mobs som är 1 - 3 levels högre. Så länge man är Vagrant menar jag då. Sedan när du valt job så fungerar inte att lägga allt på strength. Redigerad 18 augusti, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Drog från lvl 17 till level 23 ikväll med min mage. Känns ganska bra, sedan tjänade jag massor med penya i min shop. Fick du liiiite bättre exp i contri partyt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Fick du liiiite bättre exp i contri partyt? Haha, jodå. Lite bättre. Hur fungerar det där med mailskickandet? Kan man skicka mail från en server till en annan? Eller måste det vara inom samma server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Lägger det mesta på Strength sedan slåss du mot mobs som är 1 - 3 levels högre. Så länge man är Vagrant menar jag då. Sedan när du valt job så fungerar inte att lägga allt på strength. Aha, jag har alltid försökt få det så balanserat som möjligt Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Du kan inte skicka mail mellan servrar Gubbarna ligger inte på samma databas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts