Jump to content

Flyff: Fly For Fun | MMORPG

StellHell
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Om du ska skicka dom till en annan gubbe kan du skicka genom mailbox.

Åh, det visste jag inte ens. Hur gör man då? Du menar från en gubbe till en annan inom mitt account?

Hur som haver så kom Lajjan in och höll saker åt mig, så nu är jag officiellt en mage.

Har två Niz-saker, hatten (Som Lajjan köpte) och skorna. :> Plus en grön stav som är riktigt bra enligt mig. :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ett litet problem. :cry:

Jag blev nyss level 15 (As lycklig). men nu kan jag inte byta jobb. Jag är Vargarant och vill bli magiker. Hur byter jag jobb. Kollade i FAQ där står det att man ska till Juria. Vid banken. men där kan jag inte byta jobb. bara kolla min bank och kolla olika guilds.

Så min fråga, Hur byter jag jobb??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ett litet problem. :cry:

Jag blev nyss level 15 (As lycklig). men nu kan jag inte byta jobb. Jag är Vargarant och vill bli magiker. Hur byter jag jobb. Kollade i FAQ där står det att man ska till Juria. Vid banken. men där kan jag inte byta jobb. bara kolla min bank och kolla olika guilds.

Så min fråga, Hur byter jag jobb??

Testa att läsa dom första posterna -.-

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=740370

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Testa att läsa dom första posterna -.-

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=740370

Men.... Daaahhh... ONDSKA... :cry::>

Tack :)

_____________________________________-

Men jag hittar inte dom magiska fanskapen. Jag letar där dom andra questarna brukar vara. men finner dom inte. bara merch och acrobat...

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är någon buff-event utanför städerna, GMs står och buffar enligt en polare. Så om ni vill dra ett par levels så är det väl tillfälle nu, själv måste jag sova.

Stog och dödade lvl 20 boss bangs när jag var lvl 16 obuffan med min mage. Inte illa tycker jag. :cry:

Lajjan som sa högst en eller två levels högre. Men det beror kanske på min stav och min set items som tillsammans ger +6 - 7 INT och lite annat smått och gott. :>

Imorgon SKA jag ta lvl 20 med magen och skaffa bräda, sedan ska jag försöka dra ett lvl med min assist.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men nu inser jag problemet. Jag är redan (på nåt sätt) en Merch. Så kan jag byta jobb mellan Merch och Magiker. Det var inte så enkelt som det ni länkade till.. jaja

Jag har svårt att tro att du "av misstag" blivit merch. Det är inte direkt så att man väljer mellan ett par knappar, och efter att ha tryckt på den blir man vips det yrket... Man måste göra en massa quest först.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har svårt att tro att du "av misstag" blivit merch. Det är inte direkt så att man väljer mellan ett par knappar, och efter att ha tryckt på den blir man vips det yrket... Man måste göra en massa quest först.

...... :cry:

Give me a break! :>

Ok, Jag har inte medvetet blivit merch. men jag gör en ny gubbe...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur lvlar man så snabbt?

Jag har spelat aslänge och är lvl 13 ^_^

Några tips? :ph34r:

Lägger det mesta på Strength sedan slåss du mot mobs som är 1 - 3 levels högre.

Så länge man är Vagrant menar jag då. Sedan när du valt job så fungerar inte att lägga allt på strength.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor