DimpZ Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Vad var SXP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Vad var SXP? Skill XP.. (Vad är det med folk och idiotiska frågor?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Behöver inte bry dig om sxp längre eftersom det togs bort i senaste patchen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Behöver inte bry dig om sxp längre eftersom det togs bort i senaste patchen SUCK! Vad var sxp? Har du bajs i ögat eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 Varför går alla nedladdningar segt? Prövat att tanka Flyff från flera olika ställen och det ska ta 3 - 6 timmar från varje ställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 (redigerad) Har börjat spela flyff nu i brist på något att göra. spelar på Lawolf som Warmedal, kör Mercenery och är lvl 18 atm. Redigerad 15 mars, 2007 av Warmedal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Kommer up ett nProtect GameGuard problem. Vit bakgrund och står att det är ett standard problem. Fixar screenshot snarast. :L Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Har börjat spela nu och är lvl 4, men jag hittar inga quests :'( Hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Har börjat spela nu och är lvl 4, men jag hittar inga quests :'( Hjälp? Tror man får första questen på lvl 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Tror man får första questen på lvl 7 I första posten av Stellan står det ju att man ska gå till nån Paul och ta en quest där man ska döda 20 aibatts, lr va dom nu heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 I första posten av Stellan står det ju att man ska gå till nån Paul och ta en quest där man ska döda 20 aibatts, lr va dom nu heter Den skiten stämmer inte längre. Stora uppdateringar i spelet, och mycket har ändrats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Den skiten stämmer inte längre. Stora uppdateringar i spelet, och mycket har ändrats. Lirar du fortfarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2007 Lirar du fortfarande? Nope. Mest misslyckade kortköpet iaf. Köper 25 Sprot och säljer dom sen för 1mille, och slutar spela. :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2007 Den skiten stämmer inte längre. Stora uppdateringar i spelet, och mycket har ändrats. Okej, det förklarar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Uhm, bump? Någon som vill göra mig sällskap tills jag drar lvl 60? WoW är som sagt bannat just nu och jag har inget att göra. (Möjligt att jag drar ett par lvlar på Corum.. >_>) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Uhm, bump? Någon som vill göra mig sällskap tills jag drar lvl 60? WoW är som sagt bannat just nu och jag har inget att göra. (Möjligt att jag drar ett par lvlar på Corum.. >_>) Börjar väl bli lite tjatig men jag har en lvl 22 (?) char på Lawolf, vilket antagligen inte duger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Jag har en assist lvl 25. Jobbar om dagarna men fredag kväll kan vi ju ösa järnet om du nu vill bli buffad och healad av en ganska låglevlad assist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Uhm, bump? Någon som vill göra mig sällskap tills jag drar lvl 60? WoW är som sagt bannat just nu och jag har inget att göra. (Möjligt att jag drar ett par lvlar på Corum.. >_>) Har tyvärr slutat på Lawolf och börjat på Glaphan istället, har en lvl 40 merc där nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 har en lvl 66 RM , men orkar helt enkelt inte köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Någon på Glaphan som kan komma in och hålla ett par twinkles åt mig? Lajnux? JSHC? Skriv på msn eller skicka ett PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts