StellHell Skrivet 27 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Mer pengar är nog alltid välkommet Kan man inte köpa pets för "irl-pengar" längre? Går bara under vissa tider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kimpamon Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Flyff: Fly For Fun är ett MMORPG i Ragnarok/maplestory anda. Hemsidor: Flyff: Fly For Fun - Officiell Hemsida Flyffworld.com - Community Sida (Info on karaktärer/quests/mm) FlyffFanSite.com - Fan Site (Mer och bättre info än flyffworld) Flyff Sverige - Svenskt Forum Nedladdningar: Direktlänk Karta: Worldmap Vi på GTAsajten vill gärna göra det lättare för nya Flyffare att hitta nya vänner och hjälpas åt, därför har vi bestämt en server som vi alla spelar på och här kommer en lista på folk från sajten. Server: Lawolf ------------------------------------------------------------------------------------- ( Forumnamn: Ingame namn (inriktning)(lvl) ------------------------------------------------------------------------------------- Mercenarys: StellHell: StellHell (Blade)(38) Tossie: Tossie (Knight)(??) SlewME: SlewME (Knight)(??) Zcruwen: ZcruwYou (Blade)(??) Rabarben: Rabarben (Blade)(??) MAFIA_KING: Woozah (Blade)(??) Assists: Santa: Gemeni (Ringmaster)(??) Lallaren: Lallaren (Ringmaster)(??) coola: coola (Billposter)(??) StellHell: Bice (Billposter)(30) Magicans: Siana: Sijaenna (Psykeeper)(60) chucky.swe: SuperiorMage (Elementer)(??) JSHC: JSHC (Elementer)(??) Sniper: Xiaorue (Psykeeper)(??) Acrobats: Lajnux: Laajnux (Ranger)(??) StellHell: Sigurt (Ranger)(18) ------------------------------------------------------------------------------------- Det finns 5 klasser (4 om man inte räknar med första "nybörjar" klassen) Vagrant - Nybörjare. Mercenary - Melee klass (lvl 15) Knight - Warrior (lvl 60) Blade - Rogue (lvl 60) Assist - Assist klass (lvl 15) Billposter - Melee/armor buffare (lvl 60) Ringmaster - Healing buffare (lvl 60) Magician - Magi klass (lvl 15) Psykeeper - Debuffer (lvl 60) Elementer - Magiker (lvl 60) Acrobat - Range klass (lvl 15) Jester - Yoyokastare (lvl 60) Ranger - Pilbågsskytt (lvl 60) Okeej Har just börjat spela(1 månad).Och har en Knuckle assist och en full int assist på Mushpoie och vill gärna börja spela med andra svenskar om man får det?Adda gärna Farmor Knuckle assist lvl 25 Billposter eller ThePsyduck Buffer/Healer assist lvl 27. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Vem är högst level nu då, på Lawolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Siana tror jag.. Efter han Santa skulle jag tro. Inte säker dock :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Vem är högst level nu då, på Lawolf Overall eller på forumet? Overall så är det väl säkerligen någon 120, finns iaf många 110+, på forumet är det Siana på 80+. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Overall eller på forumet? Overall så är det väl säkerligen någon 120, finns iaf många 110+, på forumet är det Siana på 80+. I spelet Senast jag spelade var det nog Zeus, med lvl 104 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kimpamon Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Asså e d nån egentligen som spelar på mushpoie`?eller spelar alla på Lawolf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Asså e d nån egentligen som spelar på mushpoie`?eller spelar alla på Lawolf? .lvl 24 assist på Mushpoie Mmm'kay Fast jag spelar aldrig på den, eller, jag spelar knappt FLyFF överhuvudtaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kimpamon Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 .lvl 24 assist på Mushpoie Mmm'kay Fast jag spelar aldrig på den, eller, jag spelar knappt FLyFF överhuvudtaget Okej skulle vilja gärna ha nån att spela lite med på mushpoie:/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Jopp.. Drog till lvl 28 på 2 dagar .. FS Assist ... Någon som vill lira lite? Modless --- Men btw, ska fråga Hultan ifall han kan ändra från Littlemanie till Modless .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kimpamon Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Jopp.. Drog till lvl 28 på 2 dagar .. FS Assist ... Någon som vill lira lite? Modless --- Men btw, ska fråga Hultan ifall han kan ändra från Littlemanie till Modless .. Asså vilken server kör du/alla på?Lawolf? Puss Puss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 (redigerad) Asså vilken server kör du/alla på?Lawolf? Puss Puss Jag kör på Lawolf.. Har problem med mitt Flyff.. :S Hjälp mig med detta När jag startar spelet så står det: DirectSound init failed. (ny ruta) Warning: Nothing will be rendered. The reference devicewas selected, but your computer only has a reduced-functionality reference device installed. Install the DirectX SDK to get full reference device. (ny ruta) Generic application error enable rebug output for detailed information This sample will exit now Redigerad 5 mars, 2007 av Littlemanie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 (redigerad) Borta. Redigerad 5 mars, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kimpamon Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Jag kör på Lawolf.. Har problem med mitt Flyff.. :S Hjälp mig med detta När jag startar spelet så står det: DirectSound init failed. (ny ruta) Warning: Nothing will be rendered. The reference devicewas selected, but your computer only has a reduced-functionality reference device installed. Install the DirectX SDK to get full reference device. (ny ruta) Generic application error enable rebug output for detailed information This sample will exit now Du kan ju alltid testa att ominstalera flyff? Hoppas det går bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Taget direkt från flyffs hemsida 1. SXP has been REMOVED! (The SXP bar in the character window will also be removed.) 2. The present skill points is converted like the below. * A. Minimum Guaranteed Skill Point + Bonus Skill Point for 1st Job + Bonus Skill Point for 2nd Job. * B. Fomulas for 'Minimum Guaranteed Skill Point' and 'Bonus Skill Point for 1st/2nd Job' are like the below. Minimum Guaranted Skill Point Level Skill Point 1 ~ 20 2 points per character level 21 ~ 40 3 points per character level 41 ~ 60 4 points per character level 61 ~ 80 5 points per character level 81 ~ 100 6 points per character level 101 ~ 120 7 points per character level Bonus Skill Point for Each Job 1st Job Job Bonus Skill Point Mercenary 40 Acrobat 50 Assist 60 Magician 90 2nd Job Job Bonus Skill Point Total Skill Points (1st + 2nd) Knight 80 40 + 80 = 120 Blade 80 40 + 80 = 120 Jester 100 50 + 100 = 150 Ranger 100 50 + 100 = 150 Ringmaster 100 60 + 100 = 160 Billposter 120 60 + 120 = 180 Psykeeper 90 90 + 90 = 180 Elementer 300 90 + 300 = 390 SXP'n ärr fixad , och ser utt som det blir ganska mycket mer poäng nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Har fixat allt nu, och jag kan komma in på Flyff. Men nu är det riktigt illa, nu laggar det riktigt mycket, det ta runt 30 sekunder att göra en sak. Innan jag installera datorn så gick det som smort, men nu går det inte. Någon god själ som kan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kimpamon Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Har fixat allt nu, och jag kan komma in på Flyff. Men nu är det riktigt illa, nu laggar det riktigt mycket, det ta runt 30 sekunder att göra en sak. Innan jag installera datorn så gick det som smort, men nu går det inte. Någon god själ som kan hjälpa mig? Jaa du..:S Ingen aning faktist...Har du tetsat att formatera om datorn? Ja sku faktiskt behöva det..Laggar som fan och startas om hela tiden.. Men Men.. Ska spela lite flyff nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Jaa du..:S Ingen aning faktist...Har du tetsat att formatera om datorn? Ja sku faktiskt behöva det..Laggar som fan och startas om hela tiden.. Men Men.. Ska spela lite flyff nu Men, men. Jag formaterade om datorn, och då började det lagga. Vet inte varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Taget direkt från flyffs hemsida SXP'n ärr fixad , och ser utt som det blir ganska mycket mer poäng nu And thank god for that. innan sxp togs bort så lvlade jag upp i sxp, fick 1 point, men kunnde inte lägga ut den :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 And thank god for that. innan sxp togs bort så lvlade jag upp i sxp, fick 1 point, men kunnde inte lägga ut den :'( Duh.. Det är för du behöver 2 poäng ditt keff.. Vagrant - 1 pnt First Job - 2 pnt Second - 3 pnt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts