Jump to content

Flyff: Fly For Fun | MMORPG

StellHell
 Share

Recommended Posts

Har det skitit sig om man har maxat Heal direkt? :rolleyes:

Både ja och nej, man slipper lägga in massa poäng på den sen, men i början så helar den mycket mer än det som behövs så man förlorar mer mp.

Har du tur så kan du hitta någon AoE som kan buffa sig själv som bara behöver en helare, isåfall var det ett bra val.

Så igentligen kvittar det i vilken ordning du maxar vad, men vissa saker kan vara bättre att maxa tidigt, som HeapUp

EDIT

Körde lite på min nyskapade acrobat nyss och trännade vid pumpkins, så kom det fram någon assist och börja prata med mig,

(jag är Tomten)

Fan vad jobbiga vissa är, och så han pratade lät det inte direkt så svenskt

Redigerad av Santa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 1,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Så, allt är nerladdat och klart.

Id (eller acc): 1430

Gubbe: Hustless

Kan någon förklara lite kort om spelet och vad allt finns?

Och ett tips om vad jag kan bli ? :unsure:

Det mesta som man behöver veta i början står i andra posten på första sidan, behöver du fortfarande hjälp så ka jag säkert skriva lite till

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tihi, själv får jag ca 1% per monster som blir dödat, tar max 30 min att få lvl, dock så tar det 2h+ att hitta en partner som kan döda :'(

Och jag orkar helt enkelt inte leta, kör med andra gubbar tills några av mina buddies når 80+ , annars får jag flyga runt och be folk om att låta mig hela/buffa dom :'(

Redigerad av Santa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

höhö..

sitter på 121miljoner nu.. :Z

Sålde 25 Spros för 100 av dom miljonerna, och det kostade mig bara 144kr (tacka den låga dollarn)

...blev doch köpkåt nu, och vill ha reskill och restat. Möjligvis köpa brillor, cape och nån ful outfit. Men helst vill jag ha ett pet just nu. Vad går dom på nu för tiden?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

höhö..

sitter på 121miljoner nu.. :Z

Sålde 25 Spros för 100 av dom miljonerna, och det kostade mig bara 144kr (tacka den låga dollarn)

...blev doch köpkåt nu, och vill ha reskill och restat. Möjligvis köpa brillor, cape och nån ful outfit. Men helst vill jag ha ett pet just nu. Vad går dom på nu för tiden?

Pet TROR jag är ca 3000 gP , och jag har sett många i fullshouten som köper "pets" för ca 100-120 mille, så det borde vara något sånt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trevligt det, när jag slutade spela var de värda runt 50-60 mille... Jag har ju en Luia. :P

Orkar fan aldrig logga in och skriva ner all skit jag har. Men det är väl ingen brådska för nu behöver du ju knappast 2 mille Stell? :)

Mer pengar är nog alltid välkommet :shifty:

Kan man inte köpa pets för "irl-pengar" längre?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor