Santa Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 (redigerad) Har det skitit sig om man har maxat Heal direkt? Både ja och nej, man slipper lägga in massa poäng på den sen, men i början så helar den mycket mer än det som behövs så man förlorar mer mp. Har du tur så kan du hitta någon AoE som kan buffa sig själv som bara behöver en helare, isåfall var det ett bra val. Så igentligen kvittar det i vilken ordning du maxar vad, men vissa saker kan vara bättre att maxa tidigt, som HeapUp EDIT Körde lite på min nyskapade acrobat nyss och trännade vid pumpkins, så kom det fram någon assist och börja prata med mig, (jag är Tomten) http://img177.imageshack.us/img177/2576/idiotuf8.png Fan vad jobbiga vissa är, och så han pratade lät det inte direkt så svenskt Redigerad 21 februari, 2007 av Santa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Dingade 34 inatt Rätt nöjd, tar nog 35/36 imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Går segt som fan, hinner aldrig spela när jag vill. Fortfarande lvl 44½, men ska bara käka sen dra 55. Har ett par nya svärd på 55, och ska gå på nya monster då med. Finfin exp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soora Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Hejsan =) Jag var o kollade in lite sidor och fick reda på att ni körde Flyff . Tänkte bara säga att jag kör också på LaWolf. Kan bli assist om ni vill =) Ganska kul o hela . Buffz ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Hejsan =) Jag var o kollade in lite sidor och fick reda på att ni körde Flyff . Tänkte bara säga att jag kör också på LaWolf. Kan bli assist om ni vill =) Ganska kul o hela . Buffz ftw! Så sant så, Buffar äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Jahap. Laddar ner nu. Ska se vad för spel ni sitter och playar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Urk, så jävla trött. lvl 56, 70% till 57.. Pallar inte mer idag. @Soora: Dra lvl 37 fort nu så jag kan ha lite användning för dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 (redigerad) Så, allt är nerladdat och klart. Gubbe: Hustless Kan någon förklara lite kort om spelet och vad allt finns? Och ett tips om vad jag kan bli ? Redigerad 25 februari, 2007 av Littlemanie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Så, allt är nerladdat och klart. Id (eller acc): 1430 Gubbe: Hustless Kan någon förklara lite kort om spelet och vad allt finns? Och ett tips om vad jag kan bli ? Det mesta som man behöver veta i början står i andra posten på första sidan, behöver du fortfarande hjälp så ka jag säkert skriva lite till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Jahopp, fixade lvl 58 i runt 2 i natt. Fy fan, dom sista lvlarna nu är ruskigt jobbiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Jahopp, fixade lvl 58 i runt 2 i natt. Fy fan, dom sista lvlarna nu är ruskigt jobbiga. Hur mycket exp (i % [0.02%] <-Typ så) får du nu per kill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Hur mycket exp (i % [0.02%] <-Typ så) får du nu per kill? Runt 0.10% för monster 6 lvls över min egen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Runt 0.10% för monster 6 lvls över min egen. :S Hur lång tid tar det att döda ett monster då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 (redigerad) tihi, själv får jag ca 1% per monster som blir dödat, tar max 30 min att få lvl, dock så tar det 2h+ att hitta en partner som kan döda :'( Och jag orkar helt enkelt inte leta, kör med andra gubbar tills några av mina buddies når 80+ , annars får jag flyga runt och be folk om att låta mig hela/buffa dom :'( Redigerad 26 februari, 2007 av Santa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 :S Hur lång tid tar det att döda ett monster då? 10-15 sekunder typ. Inte tagit tiden precis. @Santa: Fuskare att springa runt med 80+ folk och få super exp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 10-15 sekunder typ. Inte tagit tiden precis. @Santa: Fuskare att springa runt med 80+ folk och få super exp. Då måste det vara jobbigt :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 höhö.. sitter på 121miljoner nu.. :Z Sålde 25 Spros för 100 av dom miljonerna, och det kostade mig bara 144kr (tacka den låga dollarn) ...blev doch köpkåt nu, och vill ha reskill och restat. Möjligvis köpa brillor, cape och nån ful outfit. Men helst vill jag ha ett pet just nu. Vad går dom på nu för tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 höhö.. sitter på 121miljoner nu.. :Z Sålde 25 Spros för 100 av dom miljonerna, och det kostade mig bara 144kr (tacka den låga dollarn) ...blev doch köpkåt nu, och vill ha reskill och restat. Möjligvis köpa brillor, cape och nån ful outfit. Men helst vill jag ha ett pet just nu. Vad går dom på nu för tiden? Pet TROR jag är ca 3000 gP , och jag har sett många i fullshouten som köper "pets" för ca 100-120 mille, så det borde vara något sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Trevligt det, när jag slutade spela var de värda runt 50-60 mille... Jag har ju en Luia. Orkar fan aldrig logga in och skriva ner all skit jag har. Men det är väl ingen brådska för nu behöver du ju knappast 2 mille Stell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Trevligt det, när jag slutade spela var de värda runt 50-60 mille... Jag har ju en Luia. Orkar fan aldrig logga in och skriva ner all skit jag har. Men det är väl ingen brådska för nu behöver du ju knappast 2 mille Stell? Mer pengar är nog alltid välkommet Kan man inte köpa pets för "irl-pengar" längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts