StellHell Skrivet 15 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Okok, installerar imorgon, how does dat sound bejbeh? Låter kanon. Har dock redan skaffat mig min armor, som verkar vara den enda ovanliga armorn, då jag har letat i en vecka för att få tag på den. Och då var det en clean för 8.000.000.. Samma armor fast för Female gick för 5.000.000 och var +3 upgraded. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 (redigerad) Kan du inte vara snäll att ge mig något med? tex en stick, jag har haft samma stick i 15 lvlar nu, och börjar bli trött att hålla i nåt som brinner Edit, vilket afärs genie jag är, hade 50k kvar när jag köpta set sakerna, så sålde jag ett par quest saker, och nu har jag 2 mille igen , nu ska jag spara upp till nån ny pinne, ( Rori <3 ), fast rorin kostar ca 25+ mille pga att den är bästa sticken i spelet än så länge aja, hittar annars någon biligare pinne som är bättre än den jag har just nu Edit2 Jackpot! sålde just en gurdian ax för lite biliga 7,5 mille! jag har nu 10 mille, aldrig haft så "mycket" pengar med denna gubbe NÅGONSIN Redigerad 15 februari, 2007 av Santa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Kan du inte vara snäll att ge mig något med? tex en stick, jag har haft samma stick i 15 lvlar nu, och börjar bli trött att hålla i nåt som brinner Edit, vilket afärs genie jag är, hade 50k kvar när jag köpta set sakerna, så sålde jag ett par quest saker, och nu har jag 2 mille igen , nu ska jag spara upp till nån ny pinne, ( Rori <3 ), fast rorin kostar ca 25+ mille pga att den är bästa sticken i spelet än så länge aja, hittar annars någon biligare pinne som är bättre än den jag har just nu Edit2 Jackpot! sålde just en gurdian ax för lite biliga 7,5 mille! jag har nu 10 mille, aldrig haft så "mycket" pengar med denna gubbe NÅGONSIN Nu är ju saken den att Siana inte ger mig någonting. Som du verkar tro. Han har lånat 3mille och ska bara ge tillbaka det till mig. Du har så vitt jag vet inte lånat ut något till honom, och därför behöver han inte ge tillbaka något till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Nu är ju saken den att Siana inte ger mig någonting. Som du verkar tro. Han har lånat 3mille och ska bara ge tillbaka det till mig. Du har så vitt jag vet inte lånat ut något till honom, och därför behöver han inte ge tillbaka något till dig. Jag gav honom massa buffar och helade honom som säkert sparade massa mat vid dom lägre lvlarna, fast just nu när jag har ca 10 mille, så behöver jag nog inget på ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Jag gav honom massa buffar och helade honom som säkert sparade massa mat vid dom lägre lvlarna, fast just nu när jag har ca 10 mille, så behöver jag nog inget på ett tag Öhm, så du menar att alla Assists ska börja ta betalt för att dom buffar och healar folk? Det är deras jobb för helvete. Välj AoE om du inte vill buffa folk och är för snål för att buffa. Du för ju tänka på att du blir powerlvlad, så du får gratis exp medans den andra slipper slösa mat. Win vs. Win situation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Ska börja spela lite smått igen. Håller på att uppdatera just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Ska börja spela lite smått igen. Håller på att uppdatera just nu Ord. Funderar på Mage eller Assist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Ord. Funderar på Mage eller Assist. Mage för min del:). Lawolf spelar/spelade dom flesta gtasajtarna på va?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Mage för min del:). Lawolf spelar/spelade dom flesta gtasajtarna på va?. aa, fast tror inte det är så många som kör längre, jag, JS ibland ,Stell, kanske någon/några mer som kör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Mage för min del:). Lawolf spelar/spelade dom flesta gtasajtarna på va?. Jupp! aa, fast tror inte det är så många som kör längre, jag, JS ibland ,Stell, kanske någon/några mer som körJag kör ibland också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Tar jäkligt lång tid att ladda ner patchen från Flyff patch client. Någon som vet om man kan ladda ner dom manuelt från någon sida?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Tar jäkligt lång tid att ladda ner patchen från Flyff patch client. Någon som vet om man kan ladda ner dom manuelt från någon sida?. Har du inte spelat på länge så du uppgraderar från Flyff 6(?) till Flyff 7? Eller bara någon mindre uppgradering på 40 delar typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 (redigerad) Har du inte spelat på länge så du uppgraderar från Flyff 6(?) till Flyff 7? Eller bara någon mindre uppgradering på 40 delar typ? Vet du vilken version detta är? laddade ner den från http://flyff.gpotato.com/download/ Förrut idag Redigerad 16 februari, 2007 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Det borde vara 7 om du tankade det idag.. Sen är gpotatos servrar väldigt slöa, men jag vet inte om det går att tanka patcharna manuellt =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Tror mer att det är så att dom har servrarna i USA så att det går segt, sen är det många som tankar å, men visst, dom är allt lite slöa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Vet du vilken version detta är? laddade ner den från http://flyff.gpotato.com/download/ Förrut idag Det där är v.7, men det har kommit 2~ patchar efter att v.7 kom. Den senaste låg på 40 delar, och då är det ganska lätt att räkna ut hur många den andra patchen hade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Var finns det bra Assistguider? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Var finns det bra Assistguider? På www.flyffworld.com, bör finnas en hel del guider på deras forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 En ny sexig dräkt http://img529.imageshack.us/img529/9793/neuz2007021722461693ba2.png har dock bara 200k av dom 10 mille nu pga jag ville fixa +3 på lvl 60 setet, som jag ska sälja sen, dock kommer jag förlorat rejält på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 (redigerad) Så måste jag veta skillnaden mellan Billposter och Ringmaster. Hur ska man sätta sina SP och STR, STA, DEX, och INT? Jag hittar inga builds med det nya systemet. Redigerad 18 februari, 2007 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts