Santa Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Desto mer items och pengar jag har på min char, desto värdefullare blir den. Sorry. meh, nån miljon göt säkert inget, han/hon som köper den kan säkert skaffa massapengar och kanske några power dice 4 så mitt blivande lvl 60 set kan lysa P.S , Köpte hanskar,skor och hat till lvl 60 för endast 700k! skor: 250k Handskar: 200k Hat: 250k fast sen hittade jag en hat för 70k så den köpte jag och ska sälja för lite extra pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 meh, nån miljon göt säkert inget, han/hon som köper den kan säkert skaffa massapengar och kanske några power dice 4 så mitt blivande lvl 60 set kan lysa P.S , Köpte hanskar,skor och hat till lvl 60 för endast 700k! skor: 250k Handskar: 200k Hat: 250k fast sen hittade jag en hat för 70k så den köpte jag och ska sälja för lite extra pengar Sen ska du köpa armorn och kommer få lägga 5mille för den, GG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Sen ska du köpa armorn och kommer få lägga 5mille för den, GG! nae, hittade en för 3,5 , och vad jag har läst, så får man totalt 3 mille när man byter till 2nd class, då får jag totalt 4 mille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Hur funkar loveboxar? Hittar man dom, köper man dom, får man dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Hur funkar loveboxar? Hittar man dom, köper man dom, får man dom? Love boxes fungerar så att man hittar dom när man dödar fiender, och man kan köpa från andra spelare med, Det man kan få är: (Taget direkt från flyffs hemsida) http://flyff-media.gpotato.com/images/items/lovelovebox.jpg P.S , alla av dom är Cash saker som igentligen kostar riktiga pengar Redigerad 11 februari, 2007 av Santa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Love boxes fungerar så att man hittar dom när man dödar fiender, och man kan köpa från andra spelare med, Det man kan få är: (Taget direkt från flyffs hemsida) http://flyff-media.gpotato.com/images/items/lovelovebox.jpg P.S , alla av dom är Cash saker som igentligen kostar riktiga pengar Hmmkay, men det där med duration då, försvinner kläderna efter 7 dagar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Hmmkay, men det där med duration då, försvinner kläderna efter 7 dagar? Från att man har börjat använda dom så tar det 7 dagar innan de försvinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 tex, jag har fortfarande kvar min santa hat med mina gubbar, pga att jag inte öppnat lådorna än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 tex, jag har fortfarande kvar min santa hat med mina gubbar, pga att jag inte öppnat lådorna än Timern startar när du öppnar paketet vad jag har sett på mina saker iaf. Min santa hat tog precis slut, efter 7 dagars användning, och använder just nu min Tuxedo black. Har en Tuxedo brown och Dress pink över om någon är sugen. (lvl 41 f.ö.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Ska spara min Santa Hat tills i sommar Så ska jag springa runt med den då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 ska spara min santa hat tills sommaren med, sen ska jag springa runt och ropa "Merry X-Mas!" btw stell, man kan inte byta dom sakerna man får ur boxen förutom Friendship(A),Heart cookies och Heart Cracker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 (redigerad) Dubbelpost som jag säkert kommer ångra nån gång, men iallafall, Jag är nu officielt en.... RINGMASTER! Lite bilder andra delen av uppdraget, efter att jag dödade 20 droils, en kompis följde med och ville kolla hur det gick för mig Andra delen, dödar Ren medans min kompis hade dödat gigant rockmuscle när jag slår sista slaget mot den lille veneln, min kompis ville se när jag döda den, men hon laggade så hon skulle stänga av nåt Sanningens ögonblick! Mitt sexiga nya set! fick låna 300k av min kompis så jag fick råd med suiten P.S , trodde inte jag skulle kunna ha skillerna, men fick 30 skill points när jag blev ringmaster. RM skillerna kostade 3 points styck fast nu blire inga fler skills fören dom fixar sxp'n Redigerad 14 februari, 2007 av Santa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Grattis Santa Har en bit kvar jag, har inte lirat på hela veckan men jag har ju sportlovet framför mig nu så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Grattis Santa Har en bit kvar jag, har inte lirat på hela veckan men jag har ju sportlovet framför mig nu så sportlovet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 sportlovet För mig och säkert andra är datorer en lika stor sport som fotboll är för andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Fyfan, grattis Santa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Fyfan, grattis Santa! Mina pengar!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Jajustja, grattis! Det lär väl ta ett tag att ta mig till 60 med min acro, kanske ännu längre om jag nu ska börja lira WoW... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Fyfan, grattis Santa! Blir det ingen grattis gåva till mig nu när jag nått 60 nu då? btw, om en lvl kan du börja plevla mig om du inte säljer gubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Mina pengar!!!! Okok, installerar imorgon, how does dat sound bejbeh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts