Jump to content

Flyff: Fly For Fun | MMORPG

StellHell
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 1,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

:'( Helt pisst off man blir då...igår när jag loggade ut var jag nästan lvl 12 med 15k nu när jag loggar in så är jag lvl 9 och dc'ar diräckt ;)

varför? jag loggade som man ska igår ;P

en liknande sak hände mig.. fast jag hade lite tur i oturen.

jag hade precis blivit dödad och när jag skulle hämta min exp så blev jag disconnected :) men när jag kom in så hade jag min exp kvar och även mina saker som jag hade sålt innan... B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äntligen tillbax nu, vart på semester i Thailand i ca 17 dagar, dock måste jag komma ifatt i skolan först innan jag börjar lira hardcore igen :rolleyes:

Edit, kom just på att dom fixade skill systemet, eftersom jag aer FS så behöver jag ju typ alla skills för att hjälpa, så det är lite svårt att välja vilka skills som jag ska maxa , försig springa snabbt är inte direkt värt att sätta poäng på, aja, får se hur det blir

Redigerad av Santa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Siana!11111oeoenoeneoneoeeone

Kan du vara snäll och logga in och langa mig mina pengar plzpzlpzlpzlzplzp?!?!?! Behöver det då jag ska köpa mig mitt lvl 45 set.

Hade stånd uppe idag när jag jobbade och när jag kom hem hade jag 7mille, så dom 3 skulle ge mig 10mille och det är en god väg till fullt set.

Och när jag ändå är i gång, finns det någon Assist som skulle vilja leecha min exp medans ni healar mig? bara ni är under min lvl (39), så messa mig --> IGN: StellHell @ Lawolf

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan du vara snäll och logga in och langa mig mina pengar plzpzlpzlpzlzplzp?!?!?! Behöver det då jag ska köpa mig mitt lvl 45 set.

Hade stånd uppe idag när jag jobbade och när jag kom hem hade jag 7mille, så dom 3 skulle ge mig 10mille och det är en god väg till fullt set.

Och när jag ändå är i gång, finns det någon Assist som skulle vilja leecha min exp medans ni healar mig? bara ni är under min lvl (39), så messa mig --> IGN: StellHell @ Lawolf

skulle jag kunna göra, problemet är att jag är lvl 54 <_<

Edit Sexig kostym jag fick i en love box :shifty:neuz2007020918451198cv7_842864_0.png

Redigerad av Santa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte ens FlyFF kvar på datorn. Får väl installera. Har en level 23- Assist btw, men orkar inte spela FlyFF igen... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som jag skrivit på de senaste tre sidorna ska jag sälja den. ;)

Måste ändå logga in och skriva ner all hans equipment så det är ju bra att jag tankar FlyFF... För att logga in en sissssta gång... :)

Då kan du väll skänka några saker till en fatig svag FS assist som ingen och ibland alla vill ha som typ aldrig får några saker? :)

JS, ungefär, det är den färgen, men jag har den på FSen, men ja kollade på sidan, och jag vet inte om dom går att byta

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då kan du väll skänka några saker till en fatig svag FS assist som ingen och ibland alla vill ha som typ aldrig får några saker? :)

JS, ungefär, det är den färgen, men jag har den på FSen, men ja kollade på sidan, och jag vet inte om dom går att byta

Nä, tror inte dom går att byta.. Eller så är det love boxes som inte går att byta? Eller dom borde ju gå att byta, love boxarna asså.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor