JSHC Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Lite giant hunting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 :'( Helt pisst off man blir då...igår när jag loggade ut var jag nästan lvl 12 med 15k nu när jag loggar in så är jag lvl 9 och dc'ar diräckt varför? jag loggade som man ska igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Mazze_ Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 :'( Helt pisst off man blir då...igår när jag loggade ut var jag nästan lvl 12 med 15k nu när jag loggar in så är jag lvl 9 och dc'ar diräckt varför? jag loggade som man ska igår en liknande sak hände mig.. fast jag hade lite tur i oturen. jag hade precis blivit dödad och när jag skulle hämta min exp så blev jag disconnected men när jag kom in så hade jag min exp kvar och även mina saker som jag hade sålt innan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 :'( Helt pisst off man blir då...igår när jag loggade ut var jag nästan lvl 12 med 15k nu när jag loggar in så är jag lvl 9 och dc'ar diräckt varför? jag loggade som man ska igår Servern crashade, jag tappade lvl 31. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Servern crashade, jag tappade lvl 31. Bläääh :'( Synd att derast servrar inte är stabilare...spelet är ju helt klart skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 Bläääh :'( Synd att derast servrar inte är stabilare...spelet är ju helt klart skönt Det är det att lawolf bara har 2 normala servrar istället för 3, så dem är fulla i stort sett hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 (redigerad) Äntligen tillbax nu, vart på semester i Thailand i ca 17 dagar, dock måste jag komma ifatt i skolan först innan jag börjar lira hardcore igen Edit, kom just på att dom fixade skill systemet, eftersom jag aer FS så behöver jag ju typ alla skills för att hjälpa, så det är lite svårt att välja vilka skills som jag ska maxa , försig springa snabbt är inte direkt värt att sätta poäng på, aja, får se hur det blir Redigerad 6 februari, 2007 av Santa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Ding lvl22! Nu söker jag bara mer delar till mitt Slepint Set! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 På 2 dagar har jag lyckats lvla till lvl 24 med 2 chars på Glaphan. Märkte igår att det gick att lira på Lawolf igen då jag har min main där. Tog mig in igår, lirade tog lvl 32 och så får man DC. NÄsta gång jag loggar in så är jag lvl 24 igen med charen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Jag har värkligen inte orkat spela så lvl 9 fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Kommer nog bli en hel del lir av mig i helgen. Ska försöka ta minst 35, vore skönt att ta 40 dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Siana!11111oeoenoeneoneoeeone Kan du vara snäll och logga in och langa mig mina pengar plzpzlpzlpzlzplzp?!?!?! Behöver det då jag ska köpa mig mitt lvl 45 set. Hade stånd uppe idag när jag jobbade och när jag kom hem hade jag 7mille, så dom 3 skulle ge mig 10mille och det är en god väg till fullt set. Och när jag ändå är i gång, finns det någon Assist som skulle vilja leecha min exp medans ni healar mig? bara ni är under min lvl (39), så messa mig --> IGN: StellHell @ Lawolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 (redigerad) Siana!11111oeoenoeneoneoeeone Kan du vara snäll och logga in och langa mig mina pengar plzpzlpzlpzlzplzp?!?!?! Behöver det då jag ska köpa mig mitt lvl 45 set. Hade stånd uppe idag när jag jobbade och när jag kom hem hade jag 7mille, så dom 3 skulle ge mig 10mille och det är en god väg till fullt set. Och när jag ändå är i gång, finns det någon Assist som skulle vilja leecha min exp medans ni healar mig? bara ni är under min lvl (39), så messa mig --> IGN: StellHell @ Lawolf skulle jag kunna göra, problemet är att jag är lvl 54 Edit Sexig kostym jag fick i en love box Redigerad 9 februari, 2007 av Santa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Siana!11111oeoenoeneoneoeeone Kan du vara snäll och logga in och langa mig mina pengar plzpzlpzlpzlzplzp?!?!?! Behöver det då jag ska köpa mig mitt lvl 45 set. Hade stånd uppe idag när jag jobbade och när jag kom hem hade jag 7mille, så dom 3 skulle ge mig 10mille och det är en god väg till fullt set. Och när jag ändå är i gång, finns det någon Assist som skulle vilja leecha min exp medans ni healar mig? bara ni är under min lvl (39), så messa mig --> IGN: StellHell @ Lawolf Har inte ens FlyFF kvar på datorn. Får väl installera. Har en level 23- Assist btw, men orkar inte spela FlyFF igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 (redigerad) Har inte ens FlyFF kvar på datorn. Får väl installera. Har en level 23- Assist btw, men orkar inte spela FlyFF igen... Så du ska bara ge upp din lvl 80+? Fy skäms --------- Santa: Var det den du ville byta mot min pink dress? Redigerad 10 februari, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Så du ska bara ge upp din lvl 80+? Fy skäms Som jag skrivit på de senaste tre sidorna ska jag sälja den. Måste ändå logga in och skriva ner all hans equipment så det är ju bra att jag tankar FlyFF... För att logga in en sissssta gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Som jag skrivit på de senaste tre sidorna ska jag sälja den. Måste ändå logga in och skriva ner all hans equipment så det är ju bra att jag tankar FlyFF... För att logga in en sissssta gång... Då kan du väll skänka några saker till en fatig svag FS assist som ingen och ibland alla vill ha som typ aldrig får några saker? JS, ungefär, det är den färgen, men jag har den på FSen, men ja kollade på sidan, och jag vet inte om dom går att byta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Då kan du väll skänka några saker till en fatig svag FS assist som ingen och ibland alla vill ha som typ aldrig får några saker? JS, ungefär, det är den färgen, men jag har den på FSen, men ja kollade på sidan, och jag vet inte om dom går att byta Nä, tror inte dom går att byta.. Eller så är det love boxes som inte går att byta? Eller dom borde ju gå att byta, love boxarna asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Nopp, sakerna man får i love boxarna går int ebyta (förutom crackers och cookies), men love boxarna kan man byta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Då kan du väll skänka några saker till en fatig svag FS assist som ingen och ibland alla vill ha som typ aldrig får några saker? Desto mer items och pengar jag har på min char, desto värdefullare blir den. Sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts